Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

mam w swoim Kadziu taki problem, że od jakiegoś czasu ok 3 miechów strasznie wzrosło mi spalanie, palił 9l LPG w trasie 7,5 a teraz pali 12l :(

miałem już taki problem ale wtedy palił mi 10l i powodem była pęknięta mębrana w parowniku, rozebrałem parownik i tym razem wszystko tal jest jak

należy, pomyślałem że zmierzę kompresję i okazało się ze na 3 cylindrach mam 11,5 bar a na jednym tylko 6bar, ma ktoś jakiś pomysł jak to się ma do spalania i wogule od czegu tu zacząć podejmując jakąś naprawę? Bardzo proszę o pomoc.....

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wogule od czegu tu zacząć podejmując jakąś naprawę?

 

Witam. Mówiac brutalnie , remont lub wymiana silnika , bo pomijając ewentualne nieszczelności Lpg , długo takiej różnicy w ciśnieniu silnik nie wytrzyma.

Najprościej by było znaleźć niewymontowany silnik na szrocie ,żeby uniknąć zonka i jeśli kompresja jest ok -przekładka. Cena powyżej 300-400 zł za silnik to już by było zdzierstwo , a remont na pewno kosztowałby więcej.

Póki co spróbuj kupić sprey taki jak mają gazownicy i poszukaj nieszczelności

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem jeszcze operacje zmierzenia ciśnienia, rozgrzałem silnik, wymontowałem świece, odciąłem dopływ paliwa i LPG, mierzyłem na pełnym otwartej przepustnicy i ciśnienie wyszło mi na każdyn 11,5 bar, powiedzmy ze wcześniej popełniłem jakiś błąd i dlatego taka jakaś dziwna różnica mi wyszła, i teraz zastanawiam się co tu dalej zrobić, może to jakiś problem z gaźnikiem, albo z nieszczelnością LPG nie mam juz pojęcia :(

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Póki co spróbuj kupić sprey taki jak mają gazownicy i poszukaj nieszczelności

 

Sorry , ale sam musisz to zrobić . Najszybciej na rurkach przy filtrze. gazu nie czuć ?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez hakirim
      Witam!
       
      Nie mam już siły do tej padaki, jak jest zimyn silniczek odpalam i wszystko jest OK do póki się nie rogrzeje do +- temp. roboczej, wtedy zaczyna nie palić na jeden cylinder albo silnie przerywa. Sprawdziłem kable, brak przebicia, świece wymieniłem na stare ale działające w dodatku je przeczyściłem, to samo, wystarczy mu aby ostygł 10 minut i jest OK przejadę 3km i lipa przerywa znowu, co to może być pomóźcie już nie mam siły, kable od cewki mam dwa i wymieniałem raz ten raz ten i nie ma różnicy, pomimo, że na żadnym i tak iskry nie ma.
    • Przez hakirim
      Witam, mam Kadzia sedana 1.4S 75KM z LPG, ostatnio zauważyłem, że gdy jadę na 4 i piątym biegu (najbardziej odczuwalne) kadzio leciutko szaarpie 2tys w górę i słabo wkręca się na obroty, na niższch biega tego nie czuć i niby wszystko jest ok. Myślałem, że to filtr gazu jest zapchany, ale żeby to sprawdzić przełączyłem na benzynę i jest to samo. Mam wrażenie, że ma to związek z tym, że dwa dni temu dolałem 2l oleju (było na dniee) Lotos City GAS a zalewany był zwykły City i po tym manewrze zaczęły się dziać dziwne rzeczy (falowanie obrotów na gazie w dużym zakresie, i jakby trochę ciężej go zapalić
      ) może to mieć jakiś związek? W czym może być problem? Proszę o pomoc bo jestem zielony, przeszperałem wiele tematów ale nie znalazłem zbyt zbliżonych do mojego problemu.Pozdrawiam wszystkich.
    • Przez hakirim
      Witam, zauważyłem, że mój wentylator chłodnicy raz się załącza a raz nie, nie raz pyrka nagrzeje się tak 90 parę stopni dmuchawa się załązza chłodzi i jest ok, a jak nie raz jeżdżę temperatura potrafi dojść nawet do 3/4 skali i nic się nie dzieje.
       
      Sprawdziłem wentylator na krótko przy pierwszej wtyczce - działa, więc wentylator jest ok. Następnie przewód + łączy się z następną wtyczką, która idzie chyba do włącznika dmuchawy w chłodnicy. No i odłączając tą wtyczkę od czujnika temperatury podłączając na krótko wentylator się nie kręci, więc sam już nie wiem gdzie szukać problemu, czy dobrze wykonałem test? Proszę pomóżcie, pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.