Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

to ciekawy temat kolego dla posiadaczy aut z dużymi przebiegami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że to w 100% zapieczone pierścienie na tlokach.

 

Zdejmowalem głowice.

Silnik z dużym przebiegiem a Cylindry w stanie idealnym. Brak jakich kolwiek rys i uszkodzeń. Nie ma mowy o progu w górnej części.

(Bardzo się zdziwilem)

 

Uszczelniacze zaworowe wymienione. Zawory dotarte.

Więc nie ma innej opcji niż pierścienie.

 

Muszę na nowo rozpuścić usmazony osad.

 

I żaden ceramizer nie wchodzi w grę.

Tylko nafta i plukanka.

 

Teraz jest świeżo po wymianie filtra i oleju (polsyntetyk nadal).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest taki preparat jak forte i jest tam cała masa środków które trzeba zastosować aby oczyścić silnik i poprawić jego pracę, same preparaty tanie nie są ale działają i stosuje je wiele autoryzowanych serwisów miedzy innymi i my. Przy starszych autach średnio opłacane ale przy świeżych samochodach z dużym przebiegiem nie jednemu zaoszczędziły remont silnika. Do każdego czyszczenia jest specjalna procedura która czasami trwa prawie cały dzień. silnik po takim zabiegu pracuje równo a olej po wymianie jest czyściutki jak w nowym aucie. Przy tego typu środkach należy uważać w autach z turbiną w filmie olejowym może się pojawić groźne dla silnikach grudki spieków co możne spowodować uszkodzenie silnika jak i turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Może podasz więcej info o tym preparacie (preparatach) lub link do opisu jakiegoś.

I o sposobie użycia go.

 

Hmm. :)

 

Edytowane przez harnas1515

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

U siebie na stanie mam kilka rodzaju preparatów oraz dosyć ciekawą książkę jak i instrukcje dotyczącą rodzaju środków do danej usterki którą jestem w stanie udostępnić. Importerem jest http://www.forte-nwe.pl/ ja jestem jednym z dystrybutorów, dla aktywnych użytkowników forum jestem w stanie załatwić 10% rabat na preparaty. Środki te są popularne na forum mazdy jak i skody, mam nadzieje że i u nas znajdzie swoje miejsce.

Edytowane przez Kaslo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy książkę o której wspomniales możesz przesłać na mail, czy o jakim udostępnieniu mówisz ?

 

Poproszę. harnas97@vp.pl

 

Co proponujesz do usunięcia spieków z tłoku i pierścieni.

 

Chętnie poczytam o tym.

A może skorzystam ze środków.

 

Hmm. ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę tajemnicza jest ta strona.Nie ma cennika,trzeba się zarejestrować aby dowiedzieć się ceny.Nie lubię takich tajemnic.Jestem otwarty na nowości które mogą pomóc w poprawie eksploatacji pojazdu.Jak się to ma do zastosowania po zalaniu ceramizerem?

Ja też możliwe że skorzystałbym lecz wolałbym wiedzieć w jakie koszty mam się wpakować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tajemnicza lecz wyłącznie do użytku dla serwisów. Nie sprzedają na potęgę byle komu bo środki są naprawdę mocne, a nieodpowiednie zastosowanie może uszkodzić silnik jak i twoje zdrowie bo to jest chemia, a na tym im nie zależy. Rozmawiałem dziś z importerem podeśle książkę mi na mail to postaram się dać odnośnik na forum. Małe masz doświadczenie kolego Adam 1954, przeważnie jak coś jest dobre, nie jest dostępne dla wszystkich i trzeba się za tym nalatać. Jeśli sądzisz że dostaniesz to na stacji za 15 zł to życzę powodzenia. Postaram się przygotować ofertę detaliczną na forum ale potrzebuje trochę czasu na to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Kaslo.

Przyznam że temat ciekawy i sam jestem ciekawy efektów jak i zagrożeń z tym związanych (działaniem chemii ).

Więc jak już coś opiszesz chętnie poczytam. :spoko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Rozmawiałem dziś z importerem podeśle książkę mi na mail to postaram się dać odnośnik. ...Postaram się przygotować ofertę detaliczną na forum ale potrzebuje trochę czasu na to.
A więc czekamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Harnas a nie mogłeś przy okazji ściągnięcia głowicy zdjąć miskę i wymienić pierścienie.

Jak się kiedyś bawiłem w takie rzeczy to właśnie zwalanie głowicy było najgorsze i najdroższe ,a w aucie które brało sporo oliwy zrobienie samej góry często powodowało zwiększenie jej poboru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niby mogłem.

Ale to wcale nie jest takie przy okazji.

Jednak masz dużo racji.

Bardzo dużo.

Ale teraz już po ptokach. :) bo złożone. :)

 

 

 

 

Jak będzie trzeba to zdejme jeszcze raz.

 

Zdjęcie i położenie głowicy to koszt 100 zł.

A ruszenie dołu, wymiana uszczelek, pierścieni, panewek itp. to 6 / 8 stówek.

Nie liczę tu robocizny.

 

 

Dlatego ponownie chce usunąć spieki z kanałów pierścieni.

Dodatkowo będę miał 100% potwierdzenia, w moim sporze z kilkoma osobami. ;)

 

Góra była robiona z innego powodu.

 

 

 

Nadal czekam na cenę tego preparatu.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe masz doświadczenie kolego Adam 1954, przeważnie jak coś jest dobre, nie jest dostępne dla wszystkich i trzeba się za tym nalatać. Jeśli sądzisz że dostaniesz to na stacji za 15 zł to życzę powodzenia.

Aż się boję pytać o cenę, z moim doświadczeniem wnioskuję że kolega ma je większe, a cena pewnie przekroczy opłacalność inwestycji zakupu, no ale doświadczenia nie mam w tej kwestii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Martwi mnie ten wpis o średnio opłacalnym. No ale czekamy.

 

... Przy starszych autach średnio opłacane ale przy świeżych samochodach z dużym przebiegiem nie jednemu zaoszczędziły remont silnika....
Opis produktów do czyszczenia silnika przeczytalem. Na papierze wygląda to dobrze. Zobaczymy jak ciąg dalszy. ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Małe masz doświadczenie kolego Adam 1954, przeważnie jak coś jest dobre, nie jest dostępne dla wszystkich i trzeba się za tym nalatać.

Mam duże doświadczenie jeżeli chodzi o kupowanie kota w worku a właściwie to nie kupuję takiego kota.Na stronie głównej nie doczytałem się aby było to tylko dla serwisów.Żeby nie było że krytykuję te produkty.Absolutnie nie.

 

 

 

Jeśli sądzisz że dostaniesz to na stacji za 15 zł to życzę powodzenia.

 

Czy ja napisałem że chciałbym kupić ten preparat za 15 zł?Chyba nie.

Ja też czekam na cenę detaliczną

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Harnas1515 jakieś wnioski po dłuższym czasie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie stosowalem innych środków.

Tylko nafta :) wlałem pod świece około 1litra.

 

Tak jak było opisywane na początku.

 

Silnik ma się dobrze. Cały czas w użytkowaniu.

 

Pierścienie ułożyły sie i dotarły :)

 

Nadal bierze delikatnie olej. Ale to już są śmieszne ilości.

Jakieś 0,2 / 0,25 na tysiąc kilometrów.

 

Silniczek ma już sporo ponad 300tys.

 

Latam na półsyntetyku..

Choć myślę nad przejściem na pełen syntetyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego nagar powoduje większe zużycie oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to dlaczego, Nagar najczęściej osadza się nie równo na elementach wewnętrznych powodując ich odkształcenia.

Np pod pierścieniem tłokowym spowoduje jego zużycie (albo przyklejenie do tłoka), na trzonku zaworu rozszczelnienie/zużycie uszczelniaczy itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic dodać,nic ująć.

Kto choć raz rozbierał silnik z nagarem, wie jak to wygląda i co powoduje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.