Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent Kadett Moj widać w profilu jaki :)

problem :)

Auto pali jak nowe na raz :0 na wszystkie garki :) mowa o benzynie:)

po jakims czasie chodzenia na wolnych obraotach mniej wiecej po 15 minutach auto się zadusza i gaśnie :)

albo zaczyna szarpać silnikiem i benc gaśnie ;)

jeśli chodzi o kable świece kopułke palec filtry wszystko ok :)

nie kiedy nawet na jedynce się dusi :P

podejrzewam kończącą się pompe paliwa ????

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Karol90
      Rok temu wymieniłem silnik z 1.3 (gaźnik-ssanie ręczne) na 1.4, gdyż tamten zatarł się na panewkach. Wymieniając silnik zostało wprowadzonych kilka przeróbek, które są wałek rozrządu gdyż nie pasował mi aparat zapłonowy. Po wymianie wałka nie była zdejmowana głowica. Od tamtego momentu zaczął mi szarpać podczas jazdy, falować na obrotach (widać po wskazówce obrotomierza), gdy zimny czuć w spalinach olej. Jakiś miesiąc temu zrobiło mi się tak, że rano gdy wsiadam do samochodu to pali na dotyk, obroty skaczą i czuć olej w spalinach, lecz gdy się silnik rozgrzeje to wystarczy zrzucić z biegu obroty skaczą i silnik gaśnie, lub na biegu wciskam sprzęgło i też silnik gaśnie. Jedyne co zrobiłem to wymieniłem świece, cewkę zapłonową, moduł główny (komputer), moduł pod kopułką ale też moduł się różni od fabrycznego, ponieważ oryginał był na 6 pinów teraz jest zamontowany na 7 pinów gdzie ostatni pod nic nie jest podłączony. Proszę o pomoc i porady co mam zrobić by pracował w każdych warunkach.
    • Przez Danex201
      Witam mam pewne pytanie czy ktos z Forumowiczów orientuje sie czy KADETT 1.4i 8V 1991r, posiada katalizator i czy zmieni sie dynamika jazdy po zdemontowaniu go i jak najprosciej to zrobic ?? ??
    • Przez Pan Kadzik
      Cześć.
       
      Silnik C 14 NZ, benzyna. Wtryskiwacz jest suchy-benzyna nie dociera do samego wtryskiwacza. Po wlaniu zakrętki benzyny w gardziel-odpala bez problemu. Na gazie pali normalnie.
       
      Pompka paliwa sprawdzona, filtr wymieniony, paliwo dociera do gaźnika (patrz zdjęcie poz. 2) - po odłączeniu węża i włączeniu zapłonu sika aż miło.
       
      Wykręciłem coś co było przykręcone tlyko przez jedną śrubę ( poz. 1 na zdjęciu) - co to jest i do czego służy. ten element też był suchy.
       
      Co to za element zaznaczony cyfrą 3? Gdzie szukać usterki? Paliwo dociera do gaźnika, ale ginie gdzieś w środku? Może trzeba cały układ (gaźnik) jakoś odpowietrzyć? Gaźnik był odkręcany przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą i po tej czynności przestał palić na benzynie, tzn paliwo przestało dochodzić do gardzieli.
       
      Ktoś pomoże?


Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.