Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Gość Anonymous
      Przez Gość Anonymous
      Witam serdecznie. Mam ostatnio kłopoty ze swoim ulubieńcem. Kadecik z silnikiem 1.4 1991r.
      z gazikiem. Problem dotyczy przejścia z niskich obrotów na wyższe, strzela w przepustnicę. Problem zaistniał w momencie zmiany pogody na cieplejszą i wilgotną. Wspomnę że w zeszłym roku na wiosnę oraz na jesień miałem podobne kłopoty. Kopułka ok, przewody ok, ustawienie zapłonu nie przestawiło się. Natomiast nie jestem pewien czy za przyspieszenie obrotów odpowiada jakiś moduł w aparacie zapłonowym???. Nie potrafię tego sprawdzić. Proszę o pomoc. Dodam jeszcze że objawy są silniejsze podczas jazdy niż na postoju przy nie obciążonym silniku. Jaki wpływ na przyspieszanie zapłonu ma tzw. map-sensor, czy ten map sensor trzeba czyścić? Mój silnik na wolnych obrotach pracuje równo na max także jest ok problem jest w momencie przechodzenia z wolnych na wyższe.
       
      Wstawiłem rodzaj silnika/ andrzej_m55
    • Gość GRZESIU
      Przez Gość GRZESIU
      Witam. Posiadam kadetta c16nz z zajechanym silnikiem i rozbitego c14nz. Chciałbym na zimę przełozyć 1.4 zamiast 1.6. Da sie bez zmiany ecu z wiązką? Skrzynię bym zostawił z 1.4, chodzi o to zeby zrobic podmiankę i wpiąć komp z 1.6 do 1.4 I jak z instalacją LPG. w 1.6 jest, do 1.4 da radę? Dziekuje z gory za odpowiedzi
       
      zmieniłem czcionkę w tytule/zbyszek670
    • Przez Danex201
      chodzi o takie cos dodaje linka
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.