Skocz do zawartości

Instalacja silnika c20ne


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mati93PMI

Witam. Miałbym wielką prośbę do znawców silnika C20NE. Mianowicie mam mały problem z instalacją. Robię SWAPA z 1.4 c14nz na 2.0 c20ne i instalacja od 2-litrówki nie jest kompletna. Chodzi mi tylko o jedną kostką przeczytałem na róznych forach i nie tylko że z niej idą kable do digitala jeden do pompy paliwa i jeden bodajże do plusa na klemie akumulatora.Zwracam się z wielką prośbą do forumowiczów czy jak ktoś ma jakieś zdjęcia lub schematy instalacji najlepiej całej(wszystkie kostki i wtyczki) to jeśli jest możliwość wysłania zdjęcia to byłbym bardzo wdzięczny. Czemu potrzebuje cały schemat wszystkich przewodów a mam problem z jedną kostką? Już wyjaśniam. Więc dużo kostek było zrobionych na sztuke i nie które kable były sztukowane w połowie a ja chce mieć wszystko na igiełke żeby nie jeżdzić z myślą ze coś może się spalić od zwary. Jest jeszcze opcja kupna instalacji kompletnej tzn kompa nie potrzebuje bo mam jakby ktoś ma jakąkolwiek wiedzę na temat instalacji w c20ne to był bym wdzięczny za nawet małą pomoc no albo jak ktoś ma leżeć instalację to chętnie odkupię.Wieczorem jakoś zrobię nowy temat na którym zamieszczę zdjęcia mojego auta wraz z nowym sercem.Poniżej zamieszczam fotkę przypadkowej sztukowanej kostki ale to nie jest ta z którą mam problem.post-30177-0-28136500-1338207022_thumb.jpgZ góry dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Witam.

Nie pomogę Ci w temacie, ale chciałem spytać o swapa. Też planuje robić i pytanie moje. Wiadomo wsadzasz silnik ze skrzynia, a lapy na mocowanie, zawieszenie, tarczę piasty wszystko trzeba wymieniać? czy podejdzie. Ewentualnie o czym jeszcze trzeba pamiętać.

 

sorka za odpowiedz, nie doczytałem forum a dwa posty niżej to samo.

Edytowane przez marcinwa
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie pomogę Ci w temacie, ale chciałem spytać o swapa. Też planuje robić i pytanie moje. Wiadomo wsadzasz silnik ze skrzynia, a lapy na mocowanie, zawieszenie, tarczę piasty wszystko trzeba wymieniać? czy podejdzie. Ewentualnie o czym jeszcze trzeba pamiętać.

 

sorka za odpowiedz, nie doczytałem forum a dwa posty niżej to samo.

 

Z tego co widzę masz 1.3 więc Small Block, więc masz tyle przerabiania że się nie opłaca. Lepiej sprzedać i kupić Kadetta 1.4 bo koledzy z forum mnie uświadomili w jednym temacie że swap najlepiej robić mając stockowo 1.4, 1.8 i 2.0 bo to silniki na Big Blocku i różnią się wyjściami łap, przegubami, półosiami i praktycznie wieloma innymi rzeczami - więc najlepiej sprzedać 1.3 i kupić 1.4 do którego bez większych problemów powinien pasować 2.0 jak koledze Mati93PM :)

 

Co do samego tematu też nie mam Ci jak podpowiedzieć, zwłaszcza że jak kable dorabiane były - to chyba mało kto Ci pomoże w tej sytuacji, bo On nie był przy dorabianiu tego a wszystko w tym wypadku może być inaczej ;/

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykreśl z tego zestawu 1.4 bo to też small block. Wszystkie silniki do 1.6 włącznie (poza 16SH) to small block i przeróbki są identyczne.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mati93PMI

Ja miałem silnik 1.4 c14nz i wsadziłem 2.0 8V 115KM c20ne przy łapach silnika jak i skrzyni nic nie zmieniałem ale oczywiście mcpersony na grubą półoś muszą być ja zakupiłem okazyjnie od Astry F pasują idealnie dużo rzeczy musiałem dokupić pcpersony oba przepływkę z dolotem kompletną instalację bo moja była wybrakowana teraz szukam pompy paliwa bo na plaka auto odpali od razu ale pompa paliwa nie daje ciśnienia żeby otrzymać silnik na jakichkolwiek obrotach po prostu gaśnie od razu jak wypali plaka. Wyczytałem że pompa paliwowa od 1.4 podaje paliwo pod ciśnieniem 1,2-1,4Bara a pompa paliwa od 2.0 litrowego silnika podaje paliwo pod ciśnieniem 2,8-3,2 Bara więc różnica ogromna jak narazie postój mam mały z pracami z powodów finansowych ale nie długo zakupię jakąś pompę paliwa nawet na początek używkę oczywiście hamulce mocniejsze jeśli kiedykolwiek mam pomyśleć o jakiejś 1/4 lub start ze świateł przód wentylowane tył najlepiej tarcze lub większe bębny no i oczywiście troche zawias trzeba usztywnić żeby powoli robiła się z niej mała rajdówka ale najważniejsze że odpalił teraz tylko drobiazgi ale wiadomo wszystko kosztuje sam nie wiem ile już wrzuciłem w te auto ale wg mnie własnie o to chodzi po co kupować jakieś zczipowane BMW na M-pakiecie wizualnym jeśli może wdychać spaliny kadetta 2.0 z 115konnym silnikiem przy oryginalnym wyglądzie właśnie to wg mnie jest fajne auto z salonowym wyglądem o mocniejszym silniku.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mati93PMI

A i jeszcze jedno chciałbym życzyć powodzenia koledze który napisał post nieco wyżej jeśli uda Ci się z taką łatwościa zrobić SWAP-a z 1.3 na 20c20ne niż jak u mnie z 1.4 c14nz na 2.0 c20ne to będę za toba na kolanach chodził jest o wiele ciężej niby pojebność podobna ale np kostki do instalacji się różnią chodzi mi o to że kostki od budy nie będą pasowały no chyba ze kupisz całą instalację od tylnych lamp do przednich bardzo prosze wtedy to jest chwila ale za taką instalację musisz wyłożyć 250zł na allegro była aukcja instalacji do 2.0 c20ne od tyłu aż na przód od omegi ale to jest to samo możliwe że jakieś przełączniki w kabinie ma inne ale spróbuj zrobić takiego swapa z 1.3 na 2.0 i podziel się wrażeniami czekam na posta .;))

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykreśl z tego zestawu 1.4 bo to też small block. Wszystkie silniki do 1.6 włącznie (poza 16SH) to small block i przeróbki są identyczne.

 

1.4 to raczej na bigu, bo byłem u mechanika i też mi to mówił - poza tym na YT jest filmik jak gość bez problemu wpakował 2.5 V6 z Calibry a wcześniej miał 1.4 ;d

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sory WWR ale piszesz o czyms o czym pojecia nie masz

chcecie poczytac o swapach to wejdzcie na fora odpowiednich modeli

forum kadeta

forum astry

forum corsy

tam opisywano nie raz nie dwa co i jak zeswapowac

czy to c20xe c20let c/x25xe

albo nawet y32se w corsie A (znam dwoch wlascicieli takich zabawek Hans z 3miasta i Duke z Koszalina )

chlopaki juz maja szlaki przetarte

niestety tutaj czyli na opel24 malo kto z nich zaglada

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Gość Pawex86
      Przez Gość Pawex86
      Witam, z racji że jestem tu nowy i jest to mój pierwszy post to chciałbym się przywitać . a teraz do problemu gdzie mam nadzieję że ktoś mi pomoże a mianowicie posiadam kadetta c w którym mam silnik c20ne, dużo zagrzebany (góra od 1.8, wałek rozrządu dbilas, zmienione tłoki na całkiem płaskie-sprężanie po 14,5) ale do konkretów. Wymieniałem wszystkie przewody paliwowe jak i powrót i co najważniejsze regulator ciśnienia na nastawny z manometrem. stary regulator oczywiście wek. i mam problem z uruchomieniem ponieważ chyba zamotałem z tymi kablami. do listwy wchodzą dwa przewody i do tej rurki za listwą też dwa. i teraz pytanie który gdzie idzie?? powiem jak mam podłączone od strony rozrządu. Pierwszy to zasilanie z baku, potem ta rurka wygięta to do regulatora ciśnienia. z regulatora ciśnienia do listwy na końcu a ta rurka wygięta to powrót... i chyba coś namotałem.... jak ktoś by mógł mi napisać konkretnie co i jak bo już sam się pogubiłem hehe. Pozdrawiam Pewex86
       
      Dodałem rodzaj silnika/ andrzej_m55
    • Gość Mickelek
      Przez Gość Mickelek
      Witam. Mam kłopot z wyżej wymienionym autem. Mam wersje Cabrio z pakietem GSI i elektronicznym licznikiem oraz komputerem pokładowym. Auto rozgrzewa sie szybko, trzyma stałą temperature 90 stopni,wszystko działa jak nalezy. Kiedy załącza się wentylator nagle ogrzewanie przestaje działać. Silnik jest rozgrzany i termostat działa prawidłowo. Jedynym sposobem na przywrócenie ogrzewania jest zgasić auto i odpalić je przynajmniej po 10 minutach postoju. Płukałem już nagrzewnice jest drożna, jest nowa pompa wody i nowy termostat. Z nawiewu leci żar do momentu włączenia się wentylatora. Zupełnie nie mam pomysłu co może być przyczyną. Kolega ma ten sam problem w vectrze A 1,8. czy układ dobrze sie nie odpowietrzył? w takim razie jak to zrobić? auto kupiłem miesiąc temu i od początku jest cały czas ten sam problem. Auto jest przerobione na gaz i jedno i drugie. Koledze problem pojawił się po wymianie nagrzewnicy. U mnie założona jest oryginalna jeszcze z 1991 r. Z góry dziękuje za pomoc.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.