Skocz do zawartości
piwo

Opel Speedster 2,2

Rekomendowane odpowiedzi


Póki co taki to nowy upgrade:

2a25db3fafe1.jpg

893d0a0f86cd.jpg

b29b52632953.jpg

ad08r 225/45r17

waga 11kg

Dla porównania zużyte już lekko michelin sport cup 255/40r17 10,1kg

boki ad08r sa twardsze niz michelin sport cup, ale mieszanka wydaje sie bardziej miekka i mysle ze jest porownywalna z profilem srednim. troche szkoda ze wzor nie jest bardziej slikowaty bo jednak powierzchnia jest mocno poorana kanionami. michelin wyglada bardziej sportowo. ale za to na deszczu nie powinno byc zadnego problemu zwlaszcza ze bieznik jest mega wysoki jak na semislika i ma 8mm.



No i po próbie lotniskowej w Czaplinku.

ad08r są świetne. Na ćwiartkę wykręciłem 14,1 s, a więc moja życiówka, praktycznie zero poślizgu na starcie. Na torze ad08r kleiły niesamowicie. Niebo a ziemia w stosunku do UHP też nie taniego goodyear assymetric 2. Na prawdę przewidywalnie traciły przyczepność i ogólnie mega ciężko było je wyprowadzić z równowagi. Mogę tylko powiedzieć tyle, że czas miałem wydaje mi się drugi 1m 38s za capazo też w speedsterze(gwint,unibale, zaciski porsche,sliki miękkie,itd.) 1m34s.


Ogólnie w zeszłym roku na Czaplinku on miał 1m4s ja 1m12s wiec 8s różnicy. W tym roku udało się zniwelować różnicę do 4s przy dłuższej próbie, z czego czułem, że mogę się jeszcze poprawić, ale auto się rozpierniczyło. Wiec widzę sporo pozytywów. Z negatywów jest to, że wracałem mając do dyspozycji jeden bieg czwórkę, bo linki od wybieraka skrzyni biegów potopiłem od ciągłej jazdy po torze bez przerw.

Ogólnie jestem szczęśliwy, bo potencjał jest na nowych oponach i w tej konfiguracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik rozebrany.
blok idzie do smieci. nie ma choinki na cylindrach i te wogole nie trzymaja wymiarow. stan jak po pol miliona km (stan rzeczywisty 80tys km).
dodatkowo na pierwszym garze jest wzer ktorego nie daloby sie zeszlifowac( gleboki na 2mm). przyczyna byla na pewno woda, tylko jakim cudem sie tam pojawila (podejrzewam zimowe stanie pod chmurka i to ze w miejscach na swiece zazwyczaj znajduje wode)
ogolnie budujemy nowy silnik na bloku sabowskim z20ner. odznacza sie tym ze tuleje sa troszke grubsze i jest natrysk oleju na dno tloka.
do tego pojda seryjne tloki ale ceramizowane.
no i do tego obrobka glowicy.
szczerze podziwiam ten silnik ze mimo katastrofalnego stanu ciagnelo i krecilo 14,1 na cwiare.
bedzie tylko lepiej i podejrzewam ze zlamie w przyszlym roku 14stki.
ogolnie chcialem bardzo szlifowac cylindry z 86mm na 88 i chcialem wsadzic tloki z le5 czyli 2,4 ecotec z podcieciami pod zawory, ale wytrzymalosc jednostki i stalosc osiagow miala priorytet. szkoda ale i tak jestem dobrej mysli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koleczko zamachowe od otoczaka:

przod


przed:

bb89bdaa7abf.jpg

po:

b7dc54728761.jpg

tyl


przed

1383e9bd46ab.jpg

po:

0b20c0e7fb4a.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piwo powiedz jak się jeździ na tych ad08r? Czy one nadają się do normalnego codziennego użytku na naszych drogach? Jak ze ścieralnością i wytrzymałością bieżnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to bardzo dobre opony. ,maja twarda scianke boczna a bieznik jest bardzo miekki. ma poza tym 8mm glebokosci beiznika co w semi slikach jest nie do pomyslenia (r888 ma tylko 5mm beiznika, podobnie jak michelin sport cup). wiec nie ma problemow z odporwadzaniem wody w deszczu. dobrze trzyma gdy jest zimna duzo lepiej niz federal rsr595, ktory jak jest zimny wogole nie klei. ad08r od razu klei i ciezko ja przegrzac na torze. uwazam ze to jedna z lepszych opon do upalania na codzien. pod warunkiem ze wie sie co sie kupuje. na pewno w deszczu bedzie duzo slabsza niz pierwsze lepsze uhp. ja na torze zmieniajac opony tylko na tyle z opon goodyear assymetric 2 ( a wiec jedne znajlepszych opon uhp) na ad08r w tym samym rozmiarze urwalem okolo 3s na 1minutowym okrazeniu. to jest przepasc. opony daja wiecej czucia i nie plywaja tak. ale jesli ktos zamierza upalac zastanbowilbym sie nad r888r ktore wychodza w 2015. poczywiscie pewnei cena bedzie wyzsza.

http://s1299.photobucket.com/user/racing77/media/R888R_dimensions_zps99f6285d.jpg.html

opona na suchym powinna byc znacznei syzbsza od ad08r a na mokrym tez znacznie wolniejsza.

Edytowane przez piwo
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stare kolko wazylo 9,5kg, po podtoczeniu 5,1kg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok to lecimy z tematem.

silnik poskladany czeka na montaz.

kolejna porcja zdjec:

e791dbd7aabe.jpg

b11693164a39.jpg

e26e4a1c59cd.jpg

95c7d412e232.jpg

69d0cde7bc57.jpg

7d08e2cac788.jpg

603b58b055c4.jpg

c70e64dd7cc7.jpg

ca524362f1a8.jpg

362b8a3a3de0.jpg

6f04daaaa69a.jpg

a48326763896.jpg


sworznie:


6aee6a6c978e.jpg


kolektor 4-2-1 wymagal troche poprawy:


d7b3bb84d17a.jpg

2ac2d015b844.jpg


najwazniejsza czesc czyli glowica:

tak wyglada komora spalania:

3f548f4a0a3c.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cos tam sie dzieje.

tak wyglada autko po pomalowaniu:

5eadfb3d5115.jpg

e1301cb3bfbe.jpg

79fd30302555.jpg

a9a59cd65089.jpg


dla przypomnienia stan poczatkowy:

15682de7a763.jpg

bf642d2872ca.jpg



ogolnie teraz zajmuje sie naprawa zawieszenia. 7 sworzni na 8 mialo luzy. oba drazki keirownicze sie rozlatywaly. ja nie wiem ze dawalem rade jakos na tych pojezdzawkach krecic czasy.

zalany nowy olej 0w-50 firmy penrite.

najnowsze zdjecia i opis na :


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmień serwer gdzie wrzucasz fotki - po pewnym czasie znikają.

Lub kliknij na dole "więcej opcji" i będziesz mógł dodać pliki na nasze forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok nie widzialem ze mozna wrzucac na serwer. troche w takim razie zrobie w najblizsyzm czasie porzadek. chodz nie powiem edycja starych postow (przynajmniej pierwszego) by sie przydala.

Edytowane przez piwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tor Poznań

czas na dzień dzisiejszy:

czas 1m56,32

post-17048-0-93112100-1478506512_thumb.jpg

post-17048-0-65457800-1478506546_thumb.jpg

post-17048-0-30692100-1478506574_thumb.jpg

post-17048-0-82359000-1478506602_thumb.jpg

post-17048-0-53714100-1478506623_thumb.jpg

post-17048-0-72341300-1478506634_thumb.jpg

post-17048-0-35743000-1478506649_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę się pozmieniało. Wpadł silnik z saaba b207r na turbo. Potem przyszedł tor Poznań i po paru kółkach obróciło panewki. Obecnie auto czeka kolejna wymiana silnika. Więcej zdjec tutaj.

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=115720

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowy wizerunek

 

post-1576-0-57611100-1550384097.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.