Skocz do zawartości

Wymiana sterownika. Zgodność numerów


Gość slawek7

Rekomendowane odpowiedzi

Cześc.

Czy to prawda, że wymieniając sterownik silnika ważny jest nr na starym sterowniku? Mnie się wydawało że jak mam np silnik oznaczony X10XE to wystarczy kupić sterownik do teg wlasnie oznaczenia silnika.

Co może być jak będą inne numery na sterownikach i gdzie one są wybite?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wybite tylko na naklejce

sama zmiana sterownika owszem jest mozliwa

ale auta nie odpalisz

trzeba TECHEM albo opcomem ''zalogowac'' sterownik

najlepiej kupic od takiego samego auta z takim samym silnikiem ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>>trzeba TECHEM albo opcomem ''zalogowac'' sterownik

>>najlepiej kupic od takiego samego auta z takim samym silnikiem

 

Czy Ty masz na myśli to że jak teraz posiadałem sterownik od Corsy B 1,0 Z silnikiem X10XE to aby nie było problemów muszę kupić też od takiego samego samochodu z takim samym silnikiem?

Czy może mas na myśli immobilajzer?

A co oznacza zalogowanie? czy to nie aby przestawienie sterownika do pracy z 3 cylindrami, bo sterownik jest taki sam do wszystkich silników (1.2, 1.4)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak kupisz od 3,0 sterownik

to w twoim nie zadziala

od 1,2 i 1,4 tez nie bo jak skoro Ty masz 3 a tamte maja po 4 cylindry

musisz kupic sterownik ot takiego samego silnika czyli od 1,0 3 cylindrowego

a zeby uniknac niespodzianek od takiego samego modelu czyli corsy

a nie np agili (moze miec inna wtyczke itd itp)

po wsadzeniu trzeba go wpisac w uklad immobilaizera

inaczej nie odpalisz auta

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak kupisz od 3,0 sterownik

to w twoim nie zadziala

od 1,2 i 1,4 tez nie bo jak skoro Ty masz 3 a tamte maja po 4 cylindry

musisz kupic sterownik ot takiego samego silnika czyli od 1,0 3 cylindrowego

a zeby uniknac niespodzianek od takiego samego modelu czyli corsy

a nie np agili (moze miec inna wtyczke itd itp)

po wsadzeniu trzeba go wpisac w uklad immobilaizera

inaczej nie odpalisz auta

Witam

To raczej immobilaizer trzeba zalogować do nowego sterownika.Ale żeby to zrobić należy wylogować z tegoż sterownika stary immo.Do tego z kolei jest potrzebny kod z karty carpass.

To naprawdę nie jest takie proste.Przerabiałem to na moim aucie.Koniec końców udało się naprawić stary sterownik i jak do tej pory śmiga bezproblemowo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji chodząc troch z tematu na bok.

Mam alarm z fajnym pilotem z kluczykiem, coś jak mają VW np Polo. Zastawiałem się co można zrobić aby używać kluczyka nowego jako kluczyka a nie tylko pilota. Zastanawiałem sie co leci po linii nr 7 z immo do złącza nr B36 sterownika silnika. Czy immo podaje tylko sygnał masy zezwolenia na rozruch czy możne do sterownika po tej linii lecą jakieś dane? Czy mieliście okazję badać tą linie analizatorem stanów logicznych? Czy można np dezaktywować immo i po prostu być bez niego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności