Skocz do zawartości
amadipl

koszt naprawy alternatora

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dziś odebrałem Merivę do elektryka ponieważ w akumulator nie miał ładowania. W alternatorze poszedł mostek prostowniczy i regulator napięcia.

Ponieważ koszt naprawy powalił mnie z nóg dlatego pytam czy ktoś miał podobną naprawę i ile kosztowała. Interesują mnie szczególnie opinie osób z dużych miast bo ja jestem z Wrocławia.

Ogólnie uważam,że elektryk chamsko ze mnie zdarł kasę, ale musiałem mieć samochód szybko na chodzie więc zapłaciłem.

Powiem tak mostek+ regulator wyszło mu 300 zł.

Robocizna 300 zł.

Jak dla mnie zdarł za robociznę i części.

 

Jak dla mnie to można to było zrobić za 300 zł.

 

Pozdrawiam i czekam na opinie.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobacz ile kosztuje nowy alternator

pozniej krzycz ze drogo

nowy pewnie grubo ponad 1000

regenerowany to koszt ponad 600 zlociszy (a to zrobil wlasnie twoj spec)

a doklanie 606.18 i oddajesz swoj stary jesli sie nadaje

jak nie ma peknietej obudowy to wezma i oddadza jakas 100

a gdzie demontaz i montaz ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja kupiłem alternator po regeneracji za 250 plus 16 za przesyłkę . Do tego dochodzi wymiana ale to można zrobić samemu.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za ile ??

to ktos po kosztach sprzedawal

regeneracja to wymiana calego alternatora na nowe czesci

zostaje tylko obudowa ze starego

ktos za darmo je robi

podaj namiar na tego magika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym roku płaciłem za regenerowany w Ustce + wymiana 560 pln z gwarancją 1 rok ,więc taniej niż w bielsku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Firma nazywa się Polstarter. Na "alle drogo" sobie poszukaj . Mam do altka roczną gwarancję na piśmie. Przesyłka kurierem , na opakowaniu naklejka z kieliszkiem żeby nikt tym nie rzucał. Na razie czeka na montaż.

Edytowane przez irek711

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

haha ja za regeneracje pełną alternatora+ robota zapłaciłem w aso opla ok 850zł, to jak dla mnie 600zł u zwykłego elektryka za mostek i robocizne to katastrofalna cena...


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja ci powiem tak,rok temu do hiundaia za regeneracje placiłem 500stówek prawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w Bdgoszczy placilem za regeneracje z wymiana 500 pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana mostka i regulatora. 340 z robocizną. Gościo powiedział że tyle bo dużo rozbierania , tak to 300. Woj Lubelskie Łęczna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie altek wymieniony , Reasumując koszty alternator plus kurier 266 , wymiana 100. Z braku czasu nie robiłem tego sam bo dostęp jest trudny. W książce sam naprawiam jest coś o rozbieraniu klimatyzacji. Mechanik powiedział że musiał opuścić belkę zawieszenia i klimy nie ruszał, stąd taki koszt .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wypowiedziach widzę,że przynajmniej 100 zł. można było zaoszczędzić.

Co do ASO to rzeczywiście czasem różnice pomiędzy nimi a zwykłym mechanikiem lub elektrykiem nie są zbyt wielkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co miasto to inna cena

rozbierznosci byly sa i beda

na to nic nie poradzimy

a jak komus sie spieszy to placi

 

ja wymienilem sam altek u siebie

roboty od groma bo sanki trzeba opuszczac

zeszlo mi z dwie godziny

zaspiewali mi 300 (moze 400 jak beda problemy) za wymiane - wiec podziekowalem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Także mi migały, po naprawie alternatora wszystko działa poprawnie

Edytowane przez helmanss93

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość terenowka

Mnie też przydażyła się konieczność wymiany altertantora w drodze na weekend w Bieszczady.
Najpierw zaświeciła sie kontrolka akumulatora, póżniej ABS, później pasy, potem wspomaganie przestało działać, następnie komputer zgasł, prędkościomierz zatrzymał sie na 60km na godzine i tak w sumie przejechaliśmy 200km heh

I na szybko, szybko załatwiane w sb. koszt wymontowania i zamontowania wyniósł 130zł, natomiast regeneracja 400zł w KROŚNIE. Czy drogo nie wiem, grunt, że zrobione na tip top i mogłam spokojnie wróćić do domu. Ponieważ w Oplu ściągniecie polskiego 3dni, niemieckiego 5 dni i koszt 1400zł :|

Edytowane przez terenowka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swoj wymienialem ok 2 miesiace temu na regenerowany w firmie Polstarter w Gdansku za 350 zl razem z kolem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      Przy zakaupe mojego combolota przy przebiegu ok 190 000 km zauważyłem, że uszczelka pod pokrywą zaworów byla lekko uszkodzona skąd delikatnie leciał olej. Oddałem do mechanika i razem z wymianą uszczelki wymieniłem wszystkie filtry i olej. Po naprawie z silnika nastąpił wyciek. Nie byłem w stanie zlokalizować skąd więc oddałem spowrotem do machanika na poprawę. Po drugiej naprawie dalej gubił olej jednakże już mniej. Wydaje mi się że olej cieknie w okolicy rozrządu. W pewnym momencie bez żadnego ostrzeżenia rano silnik już nie odpalił. Poziom oleju w normie. Po przekręceniu zapłonu silnik zakręcił lecz co raz słabiej i słabiej aż zapiszczał dzwięk i tak już silnik stanął na dobre. Z tego co się orientuje jest to silnik ozanczony kodem Y17DTH. Nie wiem co może być powodem i czy aby silnik nie jest do wymiany.
    • Przez CarlosMENDOZA
      Co to za rurka ? I czemu cieknie ?

    • Przez Mar-Kos 2005
      Witam , Opel Meriva A 1,7cdti 100 KM . Problem jest z Elektryką , nie idzie auta zgasić po wyjęciu kluczyka , ale jak naduszę na stop , to zgaśnie , dodatkowo po wyjęciu kluczyka kontrolki mrygają . Błędy w sterowniku zapisane  : Elektronica centralna Moduł kontroli nadwozia :
      B1485 Zacisk wzbudzenia alternatora ,pon 61/wysokie napięcie ,
      U2108 Magistrala Can brak komunikacji ze sterownikiem ABS/TC ,
      B1424 Za niskie napięcie zasilające przed lub podczas zamykania zamka ,
      B3805 Czujnik przyśpieszeń pojazdu / usterka lub uszkodzony ,
      U2105 CAN Brak komunikacji z ECM ,  
      B3795 Kierunkowskazy / Przekaźnik zablokowany ,
      B2961 Zacisk W / niskie napięcie .
       
      System imobilajzer Błędy :
      B3061 Transporder / usterka lub uszkodzony ,
      B3077 Kluczyk nieprawidłowy ,
      B3055 Uszkodzenie Transpondera .
       
      System Wspomaganie układu kierowniczego Błąd :
      C1550 Nieprawidłowe funkcjonowanie ECU .   Dodam że auto odpala i można jezdzić ,ale problem z gaszeniem auta i kontrolkami . Od czego zacząć ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.