Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jakie polecacie świece żarowe do vectry c gts 2007 1.9 120 km. Podobno w 2007 to sie zmieniło i zależy to od vin. Z góry dzięki za fachową pomoc.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja niedawno zmieniałem świece żarowe w Vectrze C 1.9 cdti 120 KM. Przebieg 157 tys na mrozie dupa z odpalania była :-) Jak się okazuje oryginalne świece były ... Boscha i takie właśnie założyłem nowe. Co by nie mówić Bosch ma doświadczenie w świecach. Niestety poleciało też sprzęgło bo w tym aucie zaplanowali je o ZGROZO na 80-90 tys kilometrów ! To jakiś ABSURD jest i tyle.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo kierownik dupny albo auto ma nakulane w realu z 400-500 tys km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaserwój sobie denso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moja ma nabite 112 500 tyś.i nie zauważam problemu ze świecami,a co do n/w odpowiedzi,to ciekaw jestem gdzie to jest napisane,że Opel przewidział sprzęgło na 80-90 tys.km.(?).Przy wymianie sprzęgła natomiast robiłbym dwumasę"przy okazji" i inne "drobne ustrojstwa"....

Edytowane przez Mikołaj z S-ca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Zaglądam tu nieczęsto,ale uwagę pewnego razu zwrócił na mnie wpis (rafboss)że w OVC "zaplanowali"(!?)sprzęgło na 80-90 tyś km

-i tak obserwuję od tamtego czasu,czy faktycznie to się potwierdzi ...

Mam nakulane 130 tyś i wszystko jest ok

-czyli u rafbossa jest (było ?) chyba tak jak napisał (wesol)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie zapalila mi sie kontrolka swiec zarowych i miga mam vecra c kombi z 2005 czym jest to spowodowane jakies rady ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza rada- przeczytać instrukcję obsługi

Druga rada-poszukać i poczytać na forum

Trzecia rada - nie kupuje się diesla z dpf do jazdy po mieście czy na krótkie odcinki


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

do Moderatora :

-a to niby dlaczego "na miasto" nie kupuje się auta z DPF-em ?

-kto jeżdzi wyłącznie po mieście ?

-4-ty rok posiadam (z 2008 r.z DPF-em)VC 1,9 i nie miałem z tego powodu żadnych problemów,ale auto/budowę/użytkowanie należy traktować jak należy

-uwagi wypisujesz na wyrost

-fachowość mierna

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Do Użytkownika

- polecam przeglądnięcie forum - wszystko wyjaśnione

- wtedy już nie jest auto do miasta tylko do miasta i na trasy, prawda?

- i 4 lata jezdzileś tylko po mieście?

- wypisujesz uwagi na wyrost, nie czytasz ze zrozumieniem...

- może i mierna ale przynajmniej odpowiedziałem na temat. Twoja odpowiedź nic nie wnosi do tematu. Tak więc Twoja fachowość też jest mierna, poniżej mojego poziomu

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez lipisz
      Witam mam problem z błędem P03080-08 ( z opcoma)wymieniłem wszystkie świece dałem tez nowy moduł i dalej wyskakuje po rozgrzaniu auta kluczyk znika i pokazuje się po zgaszeniu nie wiem co jeszcze sprawdzić .
    • Przez Gryceq
      Witam,
      Jestem tu swiezy i przewalilem juz chyba caly internet.
      Wiec u mnie temat jest taki. Jechalem wczoraj do rodzinki i w trasie postanowilem troche wypalic dpfa wiec wkrecilem mojego diesla na 3,5tys obrotow i tak przejechalem ok 5km.pod koniec zobaczylem ze rosnie temperatura, normalnie to ok 80-85stopni, przekroczylo 90 i delikatnie roslo oczywiście juz zaprzestalem go katowac,pomyslalem ok wysoka temp.przy procesie wypalania raczej ok no i tak jechałem jeszcze z 50km temp trzymała sie ok 95stopni jak wchodziłem na obroty to rosla dziwne.ok wiec dojechalem postawilem autko i dzis ruszay do domu,temperatura przy -15na zewnatrz a mi po paru min jazdy zaczyna rosnac temperatura silnika do ponad 90 i ciagle rosnie doszlo do 100wiec sie zatrzymalem, dodam ze wogole nie grzalo w środku zero ciepla po ok 20km gdzie jeszcze wczoraj grzalo az milo.zawrocilem wiec do rodzinki i zaczalem ogladac czy nie wzielo plynu czy gdzues nie leci,wszystko ok poziom ok nic nie cieknie nie dymi z rury jak np przy uszczelce pod glowica,ale zobaczylem jakis syf w zbiorniczku wyrownawczym czarne jakby cos przypalonego,brud...i tu zagwostka co to moze byc? Dodam ze pompa wody chyba ok bo widac jak gorny wezyk pompuje plyn normalnie leje ja nie saczy ni nic tylko papuje.
      Help co robic?
    • Przez Bialadama
      Witam wszystkich jestem nowy naa forum i nie moge sie odnalesc
       
      aa wiec problem mam taki od wymiany uszczelki pod glowicą
      Zrobiłem 500km i juz dolałem litr oleju
      Co jest przyczyną tego ?
       
      Pomocy
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.