Skocz do zawartości
Piotrek50501

wyciek płynu chłodniczego spod uszczelki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zauważyłem u siebie w aucie wyciek płynu chłodniczego przy silniku. Jest on niewielki ale jest. Wyciek jest spod uszczelki. Na ok 1000km muszę dolać ok 150-200ml płynu. Także nie wiem czy jest sens by rozbierać silnik który chodzi jak złoto. Chciałbym się poradzić co można z tym zrobić? Czy jest jakaś metoda którą można zlikwidować wyciek?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi zapewne o uszczelkę pod głowicą.

Możesz spróbować zastosować jakieś specyfiki uszczelniające do chłodnic.

Zobacz najpierw jednak czym ryzykujesz http://allwheeldriveauto.com/why-you-should-never-use-stop-leak-in-your-subaru/

 

Lepiej chyba nastawić się że bez wymiany uszczelki nie obędzie się i się na to przygotować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie polecam żadnych specyfików!!!!Jeśli leci z uszczelki pod głowicą...wyciek się powiekszy. Ja radził bym to zrobić .. pojedziesz w dalsza trase auto sie przegrzeje czy coś...wiecej zapłacisz za holowanie niż za robote.. :-) albo głowice przegrzejesz...pęknie...i koszta jak znalazł :/

Edytowane przez klopsik1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj do wymiany rozrządu i sobie wymienisz uszczelkę, wtedy to nie będzie jakiś koszt wielki .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to jest pod głowicą, jest to pierwsza uszczelka pod świecami żarowymi w bloku silnika. To jest uszczelka pod głowicą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkręciłem korek od zbiorniczka wyrównawczego i na razie zrobiło się sucho. Czy jest prawdopodobne to że zbyt wysokie ciśnienie w układzie mogło spowodować ten wyciek?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Gwardi
      Witam, posiadam Opla Astra H GTC z 2005 roku z zacnym silnikiem benzynowym 1.8 16v 92kW . Odkąd go kupiłem to miał już problem ze zbyt dużym spalaniem, sięgało ono rzędu 15l/100km po mieście a w trasie 6.7l/100km. Zostało wymienione: termostat z czujnikiem temperatury gdyż osiągał maksymalnie 65 stopni, sonda lambda za katalizatorem. Po podłączeniu komputera udało się uzyskać bład typu " Czujnik 1, o2 " ( zagubiła mi się kartka z tym błędem i nie jestem w stanie napisać go w 100% poprawnie jak się wyświetliło). Po wszystkich wymianach udało mi się zejść do 11l/100km. Oleju po mieście nie bierze, w trasie już bardziej chce mu się pić. Dodam jeszcze że przy małych prędkościach rzędu 20-40km/h potrafi lekko szarpać, nie zawsze ale czuć.
         I moje pytanie jest takie, czy to normalne że tyle pali, czy jednak coś jest nie tak ?
       
      Dziękuję za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam.
       
       
    • Przez biolife
      Jestem tu nowy dlatego na początku chciałbym przywitać wszystkich użytkowników forum.
       
      Mam pewien problem. Dzisiaj rano żona pojechała do pracy i po paru godzinach zauważyłem na podjeździe dziwne plamy o jasnej barwie (widać na załączonym zdjęciu). Zastanawiam się co to może być z płyn?
      Chciałbym dodać, ze jest mokry dzień, więc ta ciecz mogła wejść w reakcję z wodą, chociaż szczerze mówiąc nigdy nie spotkałem się z takimi plamami (ale generalnie jestem zielony w temacie samochodów).
      Jeśli chodzi o kondycję mojej Merivy to ostatnio właśnie pojawił się problem, że od czasu do czasu zostawia po sobie plamę oleju, co również widać na zdjęciach (starsze ciemniejsze plamy). Co więcej pojawiają się małe ubytki płynu chłodniczego.
      Dopiero będę szukać przyczyny tych plam oleju, ponieważ wcześniej nie miałem kiedy. Z tego co mi wiadomo, to podobno mokry jest spód i bok silnika.

      Czy ktoś z bardziej zorientowanych użytkowników wie co to może być za ciecz i gdzie szukać przyczyny wycieku?

    • Przez Kamilxsb
      Witam 
      Dziś jak jechałem trasą w pewnym pomencie zgasła mi corsa.
      W trakcie jazdy zapadł mi się pedał gazu zapaliła się kontrola check engine a następnie  auto zgasło.
      Odczekałem 15-20 min odpaliłem kontrolki poznikały auto jedzie 5 min jazdy i znowu to samo.
      Odrazu gdy auto zgaśnie nie da się go odpalić trzeba chwile odczekać.
      Auto było przed wyjazdem na trasę zatankowane do pełna na firmowej stacji paliwa nie jakaś  z przypadku.
      W ostatnim czasie wymieniałem filtr paliwa , filtr powietrza, olej czyszczona była przepustnica.
      Wie ktoś co może być nie tak ? 
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.