Skocz do zawartości
jawor937

silnik dusi się po gwałtownym dodaniu gazu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam opiszę swój problem, silnik odpala normalnie ale po gwałtownym dodaniu gazu poprostu się dusi, jeśli gaz wciskam wolniej wszystko jest ok, posiadam instalacje LPG, na benzynie i na LPG jest tak samo, Zmienioną mam Cewkę, Przewody WN i Świece, i nie mam pojęcia co mu jest :( podczas jazdy jest tak samo gdy jade powoli wciskając pedał gazu wszystko jest ok a jeśli wcisne gwałtownie dusi się. Ma ktoś z Was jakiś pomysł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na autach LPG się nieznam ale u mnie takie objawy daje przycinający się zawór EGR- sprawdz i przeczyść, lub zaślep albo wymień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz u mnie na benzynie i na LPG jest to samo :( a w moim silniku C16NZ 8V jest EGR?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba jest, bo tak mi się wydaje że te silniki (SZ NZ) różnią się aparatami zapłonowymi. Wpisz w gogle czyszczenie EGR opel astra/corsa i powinieneś widzieć po wyglądzie czy masz. Czasami EGR jest pod pokrywa przepustnicy i może być zasłoniony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytałem troche i chyba jest ten EGR, poszukam go i pogrzebie w tą stronę, może go zaślepie, przychodzi mi jeszcze do głowy że może przeskoczył rozrząd, zapłon chyba sam się by nie przestawił bo śruba od aparatu jest mocno skręcona, kurde nie wiem, robiłem podłogę auto stało z miesiąc czasu i zaczeły się problemy jak jeździłem wszystko było ok :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem Aparat zapłonowy jeszcze i można powiedzieć że objawy minęły ale jak jest silnik Zimny nadal jeszcze jest troszke coś nie tak, mam jeszcze pytanie czy zapłon ustawie tylko lampą Stroboskopową?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez buskamil
      Witam silnik pali dużo oleju tygodniowo około litra, na 400 kilometrów, jak odpalam na zimnym dymi na niebiesko, ostatnio w nocy jak przyjechałem zauważyłem dziwny dym z pod maski okazało się że odma sparciała i zrobiła się dziura, z tej dziury wydobywa się dym na rozgrzanym silniku, czyżby głowica do remontu? dodam że jak odpalam na zimnym silniku to chyba słychać popychacze przez sekundę puźniej już nie.
    • Przez buskamil
      Witam ostatnio kadett dziwnie się zachowuje a na zdjęciu jest narysowane gdzie sie iskrzy jak w nocy otworzę klape silnika spojrze w okolice cewki mozna własnie dojrzeć iskrzenie, czy cewka jest do wyrzucenia, bo silnik pracuje nie równo, czy jest na wolnych obrotach czy prubuje utrzymać stałą predkość obrotową, czyściłem kopółkę, palec rozdzielacza, swiece suche.

    • Przez Romek21
      Witam oststnio przytrafił mi się niemiły incydent mianowicie podczas jazdy auto zgasło i już nie chce odpalać od tego czasu nawet na zaciąg. Paliwo dochodzi ale iskry nie dostaje , przyjechał majster i stwierdził że cewka padła no to ją wymieniłem i dalej brak iskry - nie wychodzi z cewki. Błędy sprawdzałem to nie wyświetla żadnego, wszystkie bezpieczniki ok więc może to moduł? prosze pomocy jestem zielony w dziedzinie mechaniki z góry dziękuje .
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.