Skocz do zawartości

Stukot w układzie kierowniczym


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariusz899

Witam wszystkich

 

Problem w moim samochodzie jest nastepujący, poruszając kierownicą w lewo-prawo przy włączonym i wyłączonym silniku słyszę stukanie . Przy większych predkościch i zakrętach tego nie słychać ale na parkingu i postoju jest to dość głośne.

 

Samochód: Opel Meriva 1.3 CDTI 2006r.

 

Dziękuje za odpowiedz:)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy Wy uwazacie nas za wrozbitow

stuka

ok

a wiesz ile tam jest czesci ??

moze to koncowki drazkow

moze drazki

moze lozyska na mcpersonach

moze wieszaki stabilizatora

trzeba wejsc pod auto i poszukac

jak sie nie ma gdzie albo pojecia co

to oddac komus kto je ma

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gawlak ma rację - mam taki sam stukot + inne dochodzące ze strony pasażera - jedyne wyjscie jest taki by auto zbadali w serwisie - jutro musze sie umówić

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przekładnia kierownicza i kolumna kierownicza to częste przypadki w merivach

wystarczy poszukać na forum

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Witam,podpinam sie pod temat kolegi.Od niedawna tez mam jakis taki stukot od strony kierowcy a dokladnie w okolicach licznika od strony lewego kola.Moje pytanie czy moze stukac łozysko amortyzatora to gorne przy mocowaniu?Drazki z koncowkami nowki załozone,laczniki stabilizatora tez nowe wzmocnione.Byłem na zbadaniu zawieszenia to tylko powiedzieli ze do wymiany za niedlugo beda drazki,to wymienilem razem z koncówkami bo jedyna okazja.A stuk jak byl tak jest nadal,odczuwalny jest na krotkim skoku tzn.jakies plyty lub wyboje delikatne,nierowna nawierzchnia.Czyzby znowy do smarowania wieloklin na silniku elektrycznym od wspomagania,ostatni raz smarowalem okolo 1,5 roku temu.Co powiecie,macie jakies pomysły?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Moje pytanie czy moze stukac łozysko amortyzatora to gorne przy mocowaniu?

Bardzo łatwo to sprawdzić, sadzasz kogoś za kierownicę a by nią kręcił a sam łapiesz za sprężynę amortyzatora, jeśli wyczujesz "strzały" to łożysko do wymiany.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.