Skocz do zawartości

Jakie powinny być właściwe obroty "na luzie"


bania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Oczywiście że jadąc nie robię przebiegów na luzie pomiędzy zmianą biegów, wygląda to tak: wciskam sprzęgło zrzucam bieg np.  przed przejazdem kolejowym i ,,turlam" się zwalniając pod rogatki a obrotomierz wskazuje ciut powyżej 1tys  obr/min na wolnych obrotach. gdy już całkiem zatrzymam pojazd to wolne obroty schodzą do 850+- 50.

Gdy uruchamiam silnik przed jazdą to wolne obroty są 850+- 50 zanim ruszę .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem: auto toczy sie na luzie obroty sa wieksze- blisko 1000, auto toczy sie z wcisnietym sprzeglem- obroty ok 800, auto nie porusza sie sprzeglo nie wcisniete- obroty ok 800. Dodam ze problem pojawil sie po regeneracji alternatora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamowanie silnikiem jest sensowne do 1500 obr.

Wtedy jest prawie zerowe spalanie.

Potem sterownik daje dawki paliwa i to może być tego powód.

Po prostu podtrzymuje obroty aby auto nie zgasło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności