Gość karlos019 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Co do cięgna kierownicy to nie sprawdzałem. A czy można to sprawdzić bez rozkręcania niczego?Dzisiajjedyne co zrobiłem to wymieniłem filtr paliwa nigdy tak nie widziałemtakiego filtra dosłownie czarny jak cholera jutro zrobię fotkę i wampokażę nie widzieliście takiego syfu. Przejechałem się z 10km i kontrolasię nie zapaliła żaden błąd nie wyskoczył, ale tematu nie zamykamy boto może być akutar przypadek. Czasami tak mam że mi się załączy aczasami nie. W poniedziałem robię trasę więc wyjdzie to na 100% bo wtrakcie 150km zawsze załącza mi się kontrolka nie jednokrotnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sikora_l Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 witam , mam takie same problemy jak Ty , błąd czujnika predkości własnej pojazdu , znajomy z serwisu powiedział mi, że jak działa abs to nie przejmować się tym błedem bo to standardowy błąd astry dodam że wymieniałem już 2 razy piastę z czujnikiem abs ,za pierwszym razem padło łożysko , a za 2 genialny mechanik nie zamocował przewodu od czujnika i przetarł mi się co do przeładowania zrobiłem regenerację turbiny(do przeciekała i wchodziła w tryb awaryjny ) i nie pomogło teraz szukam dalej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karlos019 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Dzięki za info :0 Ja dalej będę się męczył. ABS działa mi w 100% to czujnika nie wymieniam a co do przeładowania turbiny ludzie piszą mi o - elektrozaworze podciśnienia - przewodach podciśnienia - albo najbardziej prawdopodobne i pewnie tak mam zabrudzona turbina z tego względu bynajmniej u mnie to stwierdzam. Bo jak jest zawór podciśnienia na turbo i on kieruje zmienną geometrią to zawór stoi jak wryty a po dodaniu gazu powinien się poruszać. http://imageshack.us/photo/my-images/4/dsc0040xl.jpg/ http://imageshack.us/clip/my-videos/713/w9jsehcvilljircsofqvjf.mp4/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 To mnie się przytrafiła sytuacja z błędem P0500 i niedrożnym filtrem paliwa. Tu opisałem swój przypadek: http://autokacik.pl/showflat.php?Number=283312466 Warto wziąć pod uwagę jeszcze jeden aspekt związany z błędem P0500, który ma taki opis: P0500 Sygnał prędkości pojazdu do prędkości silnika i masy wtrysku Nieprawdopodobny B-17   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deepower Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) A dla mnie to objawy padającego czujnika wału korbowego. Zapalająca się kontrolka z kluczykiem na chwilę i gaśnie. A później auto zaczyna się podczas jazdy przycinać lub opada prędkościomierz. A błędu nie pokaże a każdy czeka na błąd 0335. Nieraz trudno zapalić lub po chwili faluje i gaśnie terkocze. Edytowane 3 Stycznia 2016 przez deepower   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deepower Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Jeszcze jeden objaw miałem przy P0500 padał mi czujnik ciśnienia turbo przy zimnym silniku zacinał się zawór jak przyspieszałem mocniej zapalała się kontrolka auta z kluczykiem i zaraz gasła. Ale tech2 pokazywał tylko P0500. Samochód miał też nierówne obroty na postoju przy bardzo dobrze rozgrzanym silniku tak jakby falował ale po wskazówce obrotomierza nie było widać tylko słychać. Przy zapalaniu auta po nocy pochodziło 5 sek i gasło a po drugim zapaleniu chodził dobrze. Po paru miesiącach w zimie przy wyprzedzaniu samochód się zaciął i zapaliła się na chwilę kontrolka z kluczykiem i wtedy już czujnik ciśnienia turbo się ujawnił wymieniłem na nowy i od paru miesięcy obroty silnika są równe i żadnych błędów ani kontrolka się nie zapala. Czyli błąd P0500 może się pojawiać na początku jakieś niewykrytej usterki aż do momentu jak jakiś czujnik da o sobie znać. Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez deepower   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rom4n25 Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Dzień dobry, Od paru dni mam następujący problem. Po uruchomieniu silnika a czasem dopiero w trakcie jazdy zapajalą się kontrolki check engine oraz esp. Kody błędów jakie odczytałem to: 60631 oraz 050074. Zauważyłem również, że kontrolki zapalają się rano (wpływ ma niska temperatura?) natomiast w południe, gdy już jest trochę cieplej wszystko jest ok. Oprocz ww. objawów nie ma u mnie żadnego problemu z obrotami itp. Ktoś ma jakiś pomysł? Przeniosłem do właściwego tematu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Z tymi błędami jest kilka tematów, w jednym rozwiązaniem była wymiana akumulatora na nowy. W innym po zmianie kół/rozmiaru na większe pokazywał się błąd. Może warto podładować akumulator prostownikiem i zobaczyć czy błąd się pojawia, może być tak że przy niższych temperaturach spada pojemność/napięcie akumulatora i trochę elektronika zaczyna świrować, ja przed wymianą akumulatora miałem sporo błędów osprzętu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rom4n25 Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 (edytowane) 12 godzin temu, WariatPSM napisał: Z tymi błędami jest kilka tematów, w jednym rozwiązaniem była wymiana akumulatora na nowy. W innym po zmianie kół/rozmiaru na większe pokazywał się błąd. Może warto podładować akumulator prostownikiem i zobaczyć czy błąd się pojawia, może być tak że przy niższych temperaturach spada pojemność/napięcie akumulatora i trochę elektronika zaczyna świrować, ja przed wymianą akumulatora miałem sporo błędów osprzętu. Akumulator jest nowy, ma dosłownie 3 tygodnie. Koła cały czas te same. Edytowane 26 Marca 2020 przez Rom4n25   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 Sprawdził bym styki w sterowniku i masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.