Skocz do zawartości
karlos019

Pomocy P0500 1.7CDTI z17tdh czujnik prędkości

Rekomendowane odpowiedzi

Co do cięgna kierownicy to nie sprawdzałem. A czy można to sprawdzić bez rozkręcania niczego?
Dzisiaj
jedyne co zrobiłem to wymieniłem filtr paliwa nigdy tak nie widziałem
takiego filtra dosłownie czarny jak cholera jutro zrobię fotkę i wam
pokażę nie widzieliście takiego syfu. Przejechałem się z 10km i kontrola
się nie zapaliła żaden błąd nie wyskoczył, ale tematu nie zamykamy bo
to może być akutar przypadek. Czasami tak mam że mi się załączy a
czasami nie. W poniedziałem robię trasę więc wyjdzie to na 100% bo w
trakcie 150km zawsze załącza mi się kontrolka nie jednokrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam , mam takie same problemy jak Ty , błąd czujnika predkości własnej pojazdu , znajomy z serwisu powiedział mi, że jak działa abs to nie przejmować się tym błedem bo to standardowy błąd astry :) dodam że wymieniałem już 2 razy piastę z czujnikiem abs ,za pierwszym razem padło łożysko , a za 2 genialny mechanik nie zamocował przewodu od czujnika i przetarł mi się :)

co do przeładowania zrobiłem regenerację turbiny(do przeciekała i wchodziła w tryb awaryjny ) i nie pomogło teraz szukam dalej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info :0

Ja dalej będę się męczył. ABS działa mi w 100% to czujnika nie wymieniam a co do przeładowania turbiny ludzie piszą mi o

 

- elektrozaworze podciśnienia

- przewodach podciśnienia

- albo najbardziej prawdopodobne i pewnie tak mam zabrudzona turbina

 

z tego względu bynajmniej u mnie to stwierdzam. Bo jak jest zawór podciśnienia na turbo i on kieruje zmienną geometrią to zawór stoi jak wryty a po dodaniu gazu powinien się poruszać.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/4/dsc0040xl.jpg/

 

http://imageshack.us/clip/my-videos/713/w9jsehcvilljircsofqvjf.mp4/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mnie się przytrafiła sytuacja z błędem P0500 i niedrożnym filtrem paliwa. Tu opisałem swój przypadek: http://autokacik.pl/showflat.php?Number=283312466

 

Warto wziąć pod uwagę jeszcze jeden aspekt związany z błędem P0500, który ma taki opis:

 

P0500 Sygnał prędkości pojazdu do prędkości silnika i masy wtrysku Nieprawdopodobny B-17

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dla mnie to objawy padającego czujnika wału korbowego. Zapalająca się kontrolka z kluczykiem na chwilę i gaśnie. A później auto zaczyna się podczas jazdy przycinać lub opada prędkościomierz. A błędu nie pokaże a każdy czeka na błąd 0335. Nieraz trudno zapalić lub po chwili faluje i gaśnie terkocze.

Edytowane przez deepower

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jeden objaw miałem przy P0500 padał mi czujnik ciśnienia turbo przy zimnym silniku zacinał się zawór jak przyspieszałem mocniej zapalała się kontrolka auta z kluczykiem i zaraz gasła. Ale tech2 pokazywał tylko P0500. Samochód miał też nierówne obroty na postoju przy bardzo dobrze rozgrzanym silniku tak jakby falował ale po wskazówce obrotomierza nie było widać tylko słychać. Przy zapalaniu auta po nocy pochodziło 5 sek i gasło a po drugim zapaleniu chodził dobrze. Po paru miesiącach w zimie przy wyprzedzaniu samochód się zaciął i zapaliła się na chwilę kontrolka z kluczykiem i wtedy już czujnik ciśnienia turbo się ujawnił wymieniłem na nowy i od paru miesięcy obroty silnika są równe i żadnych błędów ani kontrolka się nie zapala. Czyli błąd P0500 może się pojawiać na początku jakieś niewykrytej usterki aż do momentu jak jakiś czujnik da o sobie znać.

Edytowane przez deepower

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

Od paru dni mam następujący problem.

Po uruchomieniu silnika a czasem dopiero w trakcie jazdy zapajalą się kontrolki check engine oraz esp. Kody błędów jakie odczytałem to: 60631 oraz 050074. Zauważyłem również, że kontrolki zapalają się rano (wpływ ma niska temperatura?) natomiast w południe, gdy już jest trochę cieplej wszystko jest ok. Oprocz ww. objawów nie ma u mnie żadnego problemu z obrotami itp. 

 

Ktoś ma jakiś pomysł?

 

 

 

Przeniosłem do właściwego tematu

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi błędami jest kilka tematów, w jednym rozwiązaniem była wymiana akumulatora na nowy. W innym po zmianie kół/rozmiaru na większe pokazywał się błąd. Może warto podładować akumulator prostownikiem i zobaczyć czy błąd się pojawia, może być tak że przy niższych temperaturach spada pojemność/napięcie akumulatora i trochę elektronika zaczyna świrować, ja przed wymianą akumulatora miałem sporo błędów osprzętu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
12 godzin temu, WariatPSM napisał:

Z tymi błędami jest kilka tematów, w jednym rozwiązaniem była wymiana akumulatora na nowy. W innym po zmianie kół/rozmiaru na większe pokazywał się błąd. Może warto podładować akumulator prostownikiem i zobaczyć czy błąd się pojawia, może być tak że przy niższych temperaturach spada pojemność/napięcie akumulatora i trochę elektronika zaczyna świrować, ja przed wymianą akumulatora miałem sporo błędów osprzętu.

Akumulator jest nowy, ma dosłownie 3 tygodnie. Koła cały czas te same.

Edytowane przez Rom4n25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdził bym styki w sterowniku i masy.

2020-03-26_180759.png

2020-03-26_180831.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      Przy zakaupe mojego combolota przy przebiegu ok 190 000 km zauważyłem, że uszczelka pod pokrywą zaworów byla lekko uszkodzona skąd delikatnie leciał olej. Oddałem do mechanika i razem z wymianą uszczelki wymieniłem wszystkie filtry i olej. Po naprawie z silnika nastąpił wyciek. Nie byłem w stanie zlokalizować skąd więc oddałem spowrotem do machanika na poprawę. Po drugiej naprawie dalej gubił olej jednakże już mniej. Wydaje mi się że olej cieknie w okolicy rozrządu. W pewnym momencie bez żadnego ostrzeżenia rano silnik już nie odpalił. Poziom oleju w normie. Po przekręceniu zapłonu silnik zakręcił lecz co raz słabiej i słabiej aż zapiszczał dzwięk i tak już silnik stanął na dobre. Z tego co się orientuje jest to silnik ozanczony kodem Y17DTH. Nie wiem co może być powodem i czy aby silnik nie jest do wymiany.
    • Przez specu_nsm
      Witam. Na początku chciałem się przywitać jako że jestem nowy Dzisiaj taka sytuacja. Chcę odpalić samochód przekręcam kluczyk i nagle wszystko gaśnie później się zaświeca po ponownym przekręceniu kluczyka i samochód zapala normalnie ale wywaliło błędy P0500 i P0638. Samochód jeździ normalnie. Jakieś pomysły?
    • Przez CarlosMENDOZA
      Co to za rurka ? I czemu cieknie ?

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.