Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Po raz trzeci odpowiadam:) bo jednocześnie kontynuujesz 3 tematy:) : Trochę sadzy się na pewno nazbierało ale po typowym przegonieniu auta lub normalnej jeździe z cięższą nogą wszystko się samo powinno oczyścić. Na pewno będzie ok po naprawie felernego wężyka.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 52
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Napisano (edytowane)

Więc rozwiązaniem problemu jest jednak przetarty wężyk podciśnienia. Chciałem do wymienić, ale nie idzie go nigdzie dostać :-( kupiłem z metra cięty wężyk podciśnienia mówię sobie wyciągnę go i po prostu ten kawałek co jest przetarty nałożę na niego ten wężyk co kupiłem, ale okazało się że odłączyłem wężyk od elektrozaworu wszystkie spinki od gruszki turbiny i tak go wyjęć nie mogłem nie mam pojęcia jak w części przedniej silnika gdzieś jest upchany że nie idzie go wyciągnąć w nie chciałem na chama szarpać. Więc zrobiłem " rzeźbę " zakleiłem do izolacją i takim klejem na ciepło to będzie trzymało na 100% ale to miejsce po ni cię przetarł jest narażone na przetarcia ponieważ wężyk biegnie pomiędzy dwoma kołami ( luz około 0.5cm po obu stronach max). Wymieniłem uchwyty trzymające wężyk może będzie dobrze :-)

 

3149393824.jpg

Edytowane przez karlos019
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ZAPOMNIAŁEM O NAJWAŻNIEJSZYM :)

OCZYWIŚCIE WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA PORADY I POZDRAWIAM

MAM NADZIEJĘ ŻE NIE DO ZOBACZENIA :)

BYNAJMNIEJ NIE Z MOIM PROBLEMEM :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 rok później...

Ja mam podobny problem OPEL ASTRA H GTC 2006 101 km 74KW Z17DTH ...Po wymianie silnika na używany z przebiegiem 59 tyś Czasami przy obrotach 3000 na 5 biegu,wywala mi autko z kluczykiem i traci moc po jakiejś minucie czasami 5 minutach kontrolka gasnie i jest ok....i tak co jakiś czas... czasami przez kilka dni się nie zapala ale zawsze sama gasnie .Dodam ze Nie musze gasic silnika żeby wróciło wszystko do normy...jakiś czas temu miałem błąd 0234... Teraz nie mogę go odczytac metodą gaz hamulec .a nic nie kasowałem...Czujnika Cisnienia doładowania nie czyściłem .Z uwagi na to ze nie są to wielkie pieniądze ,od razu zamówiłem na allegro nowy oryginalny Bosch ,ale jeszcze do mnie nie dotarł...Stawiam właśnie na ten czujnik ale wyjdzie przy zamontowaniu...Co o tym myślicie?Czy czujnik może być tego przyczyną?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      Przy zakaupe mojego combolota przy przebiegu ok 190 000 km zauważyłem, że uszczelka pod pokrywą zaworów byla lekko uszkodzona skąd delikatnie leciał olej. Oddałem do mechanika i razem z wymianą uszczelki wymieniłem wszystkie filtry i olej. Po naprawie z silnika nastąpił wyciek. Nie byłem w stanie zlokalizować skąd więc oddałem spowrotem do machanika na poprawę. Po drugiej naprawie dalej gubił olej jednakże już mniej. Wydaje mi się że olej cieknie w okolicy rozrządu. W pewnym momencie bez żadnego ostrzeżenia rano silnik już nie odpalił. Poziom oleju w normie. Po przekręceniu zapłonu silnik zakręcił lecz co raz słabiej i słabiej aż zapiszczał dzwięk i tak już silnik stanął na dobre. Z tego co się orientuje jest to silnik ozanczony kodem Y17DTH. Nie wiem co może być powodem i czy aby silnik nie jest do wymiany.
    • Przez CarlosMENDOZA
      Co to za rurka ? I czemu cieknie ?

    • Przez Mar-Kos 2005
      Witam , Opel Meriva A 1,7cdti 100 KM . Problem jest z Elektryką , nie idzie auta zgasić po wyjęciu kluczyka , ale jak naduszę na stop , to zgaśnie , dodatkowo po wyjęciu kluczyka kontrolki mrygają . Błędy w sterowniku zapisane  : Elektronica centralna Moduł kontroli nadwozia :
      B1485 Zacisk wzbudzenia alternatora ,pon 61/wysokie napięcie ,
      U2108 Magistrala Can brak komunikacji ze sterownikiem ABS/TC ,
      B1424 Za niskie napięcie zasilające przed lub podczas zamykania zamka ,
      B3805 Czujnik przyśpieszeń pojazdu / usterka lub uszkodzony ,
      U2105 CAN Brak komunikacji z ECM ,  
      B3795 Kierunkowskazy / Przekaźnik zablokowany ,
      B2961 Zacisk W / niskie napięcie .
       
      System imobilajzer Błędy :
      B3061 Transporder / usterka lub uszkodzony ,
      B3077 Kluczyk nieprawidłowy ,
      B3055 Uszkodzenie Transpondera .
       
      System Wspomaganie układu kierowniczego Błąd :
      C1550 Nieprawidłowe funkcjonowanie ECU .   Dodam że auto odpala i można jezdzić ,ale problem z gaszeniem auta i kontrolkami . Od czego zacząć ?

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.