Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym się dowiedzieć jaka powinna być temperatura płynu chłodzącego przy jeździe po mieście oraz jak sprawdzić jaka ona jest?

podnoszac maskę czuć że przewodu oraz sam pojemnik na płych chłodniczy są ciepłe. Tak powinno być??


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

95 stopni mniej wiecej

jak sprawdzic ??

podlaczyc opcoma albo techa i sprawdzic jaka podaje na ECU

bo zdaje sie ze w Twojej astrze oszczedzali i masz tylko kontrolke jak juz bedzie za gorace ;)

 

chyba normalne ze pojemnik na plyn jest cieply

tak samo elementy jak weze i chlodnica

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak staniesz w korku na 15 minut w upalny dzień to szybko dojdzie do prawie 100 stopni. Węże są gorące - normalne, jak na talerz nalejesz gorącej zupy to też zrobi się ciepły, co nie?


  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne że się nagrzewa, ale wolałem się upewnić.

 

a co do samego mierzenia, to wykluczając przyrządy zewnętrzne, to żeby móc odczytać temeperatura w samochodzie, to bezwględny jest komputer?

Inne nawet gorsze auta pokazują tem. przy pomocy "strzałki' i komputera nie mają ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale Ty strzalki nie masz wiec czym chcesz to sprawdzic ??

komputera pokladowego tez pewnie nie masz

a ten ma opcje ze mozna to sprawdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś podczas jazdy (krótkiej) sprawdziłem na wyświetlaczu temperature płytu chłodniczego i pokazało mi 87 C. Wydawało mi się że w mojej wersji auta nie ma komputera, to jest możliwość że czujnik działa ? czy jak?? (oznaczenie 0T na wyświetlaczu). czy w przypadku braku komputera na wyświetlaczu jakieś "głupoty" się pokazują??


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odczyt jest czujnika ktory daje sygnal do ECU czyli sterownika silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jasne, rozumiem

 

A moglibyście mi powiedzieć jaki najlepiej używać płyn chłodniczy? jakiś konkretny model i typ?

a wiecie jaki płyn poleca firma Opel??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

a wiecie jaki płyn poleca firma Opel??

Firmy Opel, tani i dobry.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Marian1977
      Koledzy, może ktoś pokusi się o poradę. Pacjent Combo C rok 2008, silnik 1,7 CDTI (Z17DTH). Na zimno odpala "od strzała", nie dymi, jak się rozgrzeje i chwilę postoi, to już ma problem z odpaleniem, trzeba sporo kręcić rozrusznikiem. Zamieszczam zdjęcia z odczytu z wyświetlacza i wskaźnika temperatury. Zdziwiło mnie ciągłe wyświetlenie temperatury w ukrytym menu na poziomie -39 stopni. Sprawdziłem kostkę od czujnika, jak też przewody, wizualnie są w porządku, po odłączeniu czujnika i odpaleniu auta załącza się wentylator i wyświetla kontrolkę "auto z kluczykiem". Jak podłączę czujnik kontrolka gaśnie. Kupiłem drugi czujnik i podpiąłem go do wtyczki. Nie przyniosło to żadnego rezultatu,  w menu nadal wyświetlało -39. Może Wy coś podpowiecie, gdzie wstępnie szukać przyczyny takiego stanu. Jakiś reset trzeba robić po wymianie czujnika temperatury?


    • Przez skydive
      witajcie
      po 120tys (od ostatniej kapitałki silnika ) na LPG doszło do katastrofy
      Astra dzielnie służyła 260tys z czego 240tys na LPG
      mechanik odradza kolejna kapitałkę i proponuje wymianę głowicy z zaworami
      czy któryś z kolegów dysponuje takowa, lub zna kogoś kto posiada?
      bardzo dziękuje za pomoc, bo auto potrzebne do życia a bez serca sprawnego stoi....
       
       

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.