Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukałem i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.


Czy z fabrycznym szyberdachem(elektrycznym rzecz jasna) można by było zrobić następującą rzecz...


Domykanie wraz z centralnym zamkiem.


Nie raz każdemu zdarzy się zapomnieć zamknąć szyberdach i zauważy to po wyjściu z auta. Każdy kto ma el. szyberdach wie, że jak chce się go uruchomić musi był przekręcona stacyjka w pozycji "zapłon".


Czy ktoś robił taką operację na szyberdachu elektrycznym w poliftowej wersji Opla Astry I??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Natan

Cześć

 

Mam kilku znajomych z elektrycznym szyberdachem.Nie mogą otwierać i zamykać z oryginalnego kluczyka.Szyby tak.Moja CD również nie otwiera i zamyka z oryginalnego kluczyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

może sie przyda

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic622056.html

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66522

http://wojtec12345678.wrzuta.pl/film/4XSGKsjalIV/video0011

Edytowane przez tokar2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez MichałFrotka
      Witam serdecznie, niedawno zakupiłem Opla fronterę 5d 3.2 v6, i niemalże od razu zaczęły się pewne komplikacje. A mianowicie problem z szyberdachem. W chwili zakupu wiedziałem wprawdzie że nie działa, silniczek chodzi ale nie otwiera szyby. Problemem okazały się pozrywane cięgna plastikowe, bez możliwości ich regeneracji. Postanowiłem zakupić drugi szyberdach używany ale sprawny, jak się później okazało mechanizm był inny choć jak najbardziej do samochodu pasował. Jednak również i w tym przypadku analogiczne elementy również były połamane. I tu pojawia się moje pytanie: czy znacie jakieś miejsce gdzie jest możliwość zakupić lub dorobić te elementy? Nie chciałbym kupować 3 szyberdachu a zależy mi na czasie gdyż samochód stoi z dziurą w dachu. Pozdrawiam i liczę na podpowiedź
    • Przez Opel Astra 1.4 Ecotec
      Witam moi drodzy : : SMILE : Opel astra f 1.4 90km 1998rok 16v
      Potrzebuje wasz pomocy lub osoby która miała podobny problem z Oplem astra F z silnikiem 1.4 90 km 1998 rok 16v . LPG

      Problem tkwi :
      Jadąc autostradą do Warszawy Podkreślę na LPG nagle zgasł mi samochód zapaliły się wszystkie kontrolki bez szarpania ani nic , próbowałem odpalić bez rezultatu ponownie odczekałem zapaliłem i samochód zapalił na ok 30 sekund i zgasł i niestety co jakiś czas odpalał i gasł ujechałem tak 2 km po czym wezwałem lawetę bo nic z tego .

      Po powrocie do domu odrazu zacząłem sprawdzać co może być przyczyną ludzie.

      Czytając na forum wymieniłem czujnik położenia wału bez skutku auto odpala kiedy mu sie chce na dosłownie 30 sekund i się rozłącza i tyle .
      Bezpieczniki sprawdzone sprawne prąd płynie gdzie mógłbym jeszcze sprawdzic ?.
      Wątpie żeby to były kable zapłonowe bądź świecę ponieważ wątpie w uszkodzenie wszystkich swiec czy kabli w jednym momencie rozrusznik kręci .
      Pompkę paliwa słychać jak pompuje po przekręceniu kluczyka .

      I teraz tak samochód postał bez akumulatora z 3 dni nagle go odpaliłem i odziwo pochodził mi około 20 min po czym zgasł w mieście i znowu scholowałem go .
      Odpalił aż na tyle szok !! mówie wszystko będzie ok ale jednak nie .

      Kolega przyjechał z komputerem do Opla i błędy jakie pokazało to : załącznik .

      POPROSZĘ O POMOC DRODZY FORUMOWICZE CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNY PRZYPADEK CO WYMIENIŁ >?



      Błędy kasowałem do zera odpalałem i znowu ten sam błąd przepisałem go i dodaje bo nie mogę załącznika .


      ////////////////////////////////////////////////



      PO352 - (2) Elektroniczna synchr.iskry(EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie - Nie występuje
      PO351 - (2) Elektroniczna synchr.iskry(EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za niskie - Nie występuje

      Szczegółowy opis kodów
      P0352 Nie występuje
      (2) Elektoniczna synchr.iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie .
      ////////////////////////////////////////////////

      Dodam że załatwiłem 2 cewkę i to samo jak kasowałem na drugiej i tyle wiadomo używka może uszkodzona ale ma ktoś inny pomysł ?

      SILNIK 14XE
    • Przez Opel Astra 1.4 Ecotec
      Witam moi drodzy : Opel astra f 1.4 90km 1998rok 16v
      Potrzebuje wasz pomocy lub osoby która miała podobny problem z Oplem astra F z silnikiem 1.4 90 km 1998 rok 16v . LPG

      Problem tkwi :
      Jadąc autostradą do Warszawy Podkreślę na LPG nagle zgasł mi samochód zapaliły się wszystkie kontrolki bez szarpania ani nic , próbowałem odpalić bez rezultatu ponownie odczekałem zapaliłem i samochód zapalił na ok 30 sekund i zgasł i niestety co jakiś czas odpalał i gasł ujechałem tak 2 km po czym wezwałem lawetę bo nic z tego .

      Po powrocie do domu odrazu zacząłem sprawdzać co może być przyczyną ludzie.

      Czytając na forum wymieniłem czujnik położenia wału bez skutku auto odpala kiedy mu sie chce na dosłownie 30 sekund i się rozłącza i tyle .
      Bezpieczniki sprawdzone sprawne prąd płynie gdzie mógłbym jeszcze sprawdzic ?.
      Wątpie żeby to były kable zapłonowe bądź świecę ponieważ wątpie w uszkodzenie wszystkich swiec czy kabli w jednym momencie rozrusznik kręci .
      Pompkę paliwa słychać jak pompuje po przekręceniu kluczyka .

      I teraz tak samochód postał bez akumulatora z 3 dni nagle go odpaliłem i odziwo pochodził mi około 20 min po czym zgasł w mieście i znowu scholowałem go .
      Odpalił aż na tyle szok !! mówie wszystko będzie ok ale jednak nie .

      Kolega przyjechał z komputerem do Opla i błędy jakie pokazało to : załącznik .

      POPROSZĘ O POMOC DRODZY FORUMOWICZE CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNY PRZYPADEK CO WYMIENIŁ >?



      Błędy kasowałem do zera odpalałem i znowu ten sam błąd przepisałem go i dodaje bo nie mogę załącznika .


      ////////////////////////////////////////////////



      PO352 - (2) Elektroniczna synchr.iskry(EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie - Nie występuje
      PO351 - (2) Elektroniczna synchr.iskry(EST) cylinder cewki 1+4 napięcie za niskie - Nie występuje

      Szczegółowy opis kodów
      P0352 Nie występuje
      (2) Elektoniczna synchr.iskry (EST) cylinder cewki 2+3 napięcie za niskie .
      ////////////////////////////////////////////////

      Dodam że załatwiłem 2 cewkę i to samo jak kasowałem na drugiej i tyle wiadomo używka może uszkodzona ale ma ktoś inny pomysł ?

      SILNIK 14XE
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.