Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie drodzy użytkownicy, mam pytanie odnośnie instalacji gazowej do mojego opla. Od jakiegoś czasu szperam po internecie jaka najlepsza instalacja nadawałaby się do silnika 1.4 16v 90km. Silnik jest na wtrysku wielopunktowym. Proponujecie sekwencję, czy instalację drugiej generacji? Z góry dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zależności jaką kwotą dysponujesz najlepiej sekwencja lecz koszt założenia duży, miałem w moich omegach 2,0 16v i 2,5v6 II gen. i twierdze że jak dobrze założona i wyregulowana instalacja to też będzie działać

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mamy dzial LPG na forum

tam sobie poczytac !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Crunchips
      Witam. Od około pół roku samochód strasznie zaczął szarpać na gazie, że nie dało się jechać. Byłem u jednego gazownika i kazał wymienić świece (beru) i cewke na magneti marelli. Tak też zrobiłem i nic to nie dalo. Wymieniłem filterki do gazu i też nic. Byłem u elektromechanika, który stwierdził, że sterownik silnika jest dobry więc wgrał mi nową mape na benzyne, wyczyscil egr i nic to nie dało. Pojechałem do gazownika, który specjalozuje się w instalacjach taka jak moja czyli Lovato. Powiedział, że świece wymienic bo te są złe (Dodam, że przed awarią działał na denso i beru). Wymieniłem na nowe GM, wymieniłem filtr powietrza, wyczyscilem przepustnice i przepływomierz. Nadal nic. Pojechalem podłączyć pod profesjonalny komputer to wykazało błąd sondy lambdy za katalizatorem. Wymienilem na Delphi. Nic nie dało. Teraz gdy samochód jest rozgrzany, zgasze i odpale jeszcze raz to świeci sie check z błędami P0136 i P0141 sprawdzane ELM-em. Ile jeszcze muszę zainwestować, żeby trafić cobgo boli i na gazie nie da się jechać? Pacjent to Opel Vectra C 2002r 1.8 122km z gazem Lovato.
    • Przez zax123
      Witam,
      Opel Corsa D rok 2011 silnik A1.2 XER MT5 Essentia, mam dziwne zachowanie
      wskazówek zegarów ( obrotomierz, szybkościomierz, wskaźnik paliwa).
      Podczas rozruchu silnika wskazówki przechodzą na klika sekund poniżej zera
      (2-3 sek) pozostałe wskaźniki szybko migają (chyba z szybkością obrotów alternatora).
      Ponadto kilka razy podczas jazdy zapalił się wskaźnik (samochód z kluczykiem).
      Po ponownym odpaleniu wszystko mijało. Temperatura otoczenia -15 -10 stopni.
      W ASO na kompie te objawy nie wystąpiły, ale ustalili, że to błąd pedału gazu (Błąd
      obwodu czujnika 2 pedału przyspieszenia (błąd-P2127NW).
      Bardzo proszę o pomoc lub jakieś sugestie. (Załączam krótki filmik z migotania zegarów).
      Andrzej
    • Przez Shavier
      Witam! Przychodzę do Was drodzy forumowicze z dość sporym problemem z jakim się borykam od dłuższego czasu. Mianowicie chodzi o to co na filmie (pozwolę sobie dodać link do YT)
      Asterka jest mułowata, gdy chcę dodać gazu występuje taki problem jak w linku wyżej, na gazie chodzi ładnie, ale też muł i w dodatku bierze 12L gazu. Mam nadzieję, że mi pomożecie lub dacie sugestie gdzie szukać problemu, pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.