Skocz do zawartości
Javek

Wymiary śrub dla poduszek silnika od strony czołowej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy zna ktoś wymiar ( głownie chodzi o wysokość ) śrub, którymi jest przykręcona poduszka silnika do podłużnicy?

Chodzi o poduszkę od strony pompy wspomagania ( czołowej silnika ). Chodzi o tą śrubę z kołnierzem niestety ukręciłem i nie wiem jakie długie kupić. Niestety suwmiarka pożyczona, a z miarkami wiadomo jak z dokładnością i nie wiem czy to M8x10/15/20? czy M10x10x15x20.

Jeżeli ktoś ma dostęp to autodaty lub czegoś innego i podał mi wymiar byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam,

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wczoraj znalazłem niby będą to śruby M10x25. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Limetic
      Witam.
      Auto nie ma problemu, aby odpalić np. po nocy. Może być -20, a Astra odpala za 1-szym razem, natomiast gdy chwilę pojeżdżę, silnik zagrzeje się do temperatury roboczej, czyli 90-95 stopni i go wyłączę, aby uruchomić za powiedzmy godzinę, ma on problem aby zapalić. Muszę powtarzać procedurę 2-3 razy. W czym może być problem?
    • Przez Raumes
      Od pewnego czasu czuję wibracje pochodzące z silnika, gdy auto stoi. Ma to miejsce i na luzie i na biegu.
      Wygląda to tak, że co 3-4 sekundy czuję 1-2 sekundowe mocniejsze wibracje, niż te normalne podczas pracującego silnika.
      Co może być nie tak lub czego to zapowiedź?
    • Przez Raumes
      Przez kilka ostatnich dni jeździłem tylko po mieście. Po przejechaniu 100 km udałem się na stację, żeby zataknować LPG do pełna. Ku mojemu zdziwieniu zatankowałem ponad 20 litrów!
      Nie stałem długo w korkach, jedynie co, kilka razy robiłem krótkie trasy (2km) na zimnym silniku. (mój silnik rozgrzewa się do 90 stopni po przejechaniu ~1,5km) Później kilka godzin postoju i znowu krótka trasa rzędu 2-3 km.
      Po zatankowaniu tych 20 litrów zrobiłem trasę poza miastem 84 km. (prędkość 60-100 km/h)
      Pojechałem znowu na stację i zatankowałem do pełna, weszło 5,7 litra, czyli spalanie ~7 litrów na 100 km.
      O co tu może chodzić? Jeżdżę łagodnie.
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.