Skocz do zawartości
adam-and1

tłumik końcowy Signum 3.0 V6 CDTI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Muszę niestety zainwestować i kupić tłumik końcowy do signuma 3.0 v6 177 koni - podwójny ...

 

Problem w tym, że nie jest tak łatwo go po prostu kupić - w ASO mają cenę 2100 zł ! sick ...

 

czy ktoś z Was orientuje się gdzie kupię tłumik końcowy do Signum 3.0 V6 CDTI 177 km ??? będę wdzięczny za każdą pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i cóż. Znów muszę poprosić o VIN, bo nie wiem jaki dokładnie masz silnik. Generalnie to kupując takie auto, raczej chyba liczyłeś się z tym, że jego serwisowanie może być droższe niż np. Astry :) Taki tłumik (a raczej dwa tłumiki) będzie na pewno droższy od standardowego:)

 

Wstępnie cos patrzyłem, rzeczywiście obraca się to wokół tej kwoty, którą podajesz. Cos jednak powinno dać się urwać. Musze jednak wiedzieć dokładnie o którym rozmawiamy, bo też są dwa rodzaje. Zastanów się też jak długo wytrzymał ten fabryczny tłumik i czy inwestycja w kolejny oryginał nie będzie dobrą inwestycją :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem cena jest ale z dostępnością gorzej :)

A może jakiś sportowy ? Np. Ulter?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z dostępnością, nie jest źle, coś tam jest w Niemczech, do tygodnia by było. Gorzej, ze nadal nie wiem jaki konkretnie nr. mam sprawdzać. :niie: Nadal proszę o VIN :brawo:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

numer VIN: W0L0ZCF4841020966

 

będę wdzięczny za pomoc - prawdopodobnie mój signum to wersja sport - tłumik z tyłu ma podwójną końcówkę - chromowaną.

Edytowane przez adam-and1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, masz wersję sport. Taki tłumik, wyjściowo kosztuje 2077 zł i nie ma problemu z dostępnością, w 48 godzin mam go na magazynie. Cena wyjściowa to istotnie 2077 zł, zgodnie z obietnicą, rabat dla Forumowicza, w tym przypadku 15% co daje nam ok 1765 zł. :) Za oryginał :)

 

Co Ty na to ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadza się 1765 zł brzmi lepiej niż 2077 zł - dam znać za ok 7 dni co i jak ponieważ mam znajomego mechanika i może na jego kartę w intercarsie uda się taniej kupić - ale napewno się odezwę pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 522
      Cześć, od 5 lat bujam się Omegą B 2.0 16v. W piątek wymieniłem cały układ wydechowy. Nie chciałem żadnej polskiej padaki, więc kupiłem zestaw od Walkera. Przyznam, że bardzo ciężko to dostać. Wcześniej, bardziej nastawiałem się na Bosala, ale zestaw tej firmy był wręcz nieosiągalny. W jednej hurtowni powiedzieli mi, że czas oczekiwania to ok. 5 tygodni, bo trzeba sprowadzić z Holandii. Tego Walkera i tak musiałem się naszukać, jakbym jeździł jakimś Ssangyongiem Chairmanem

      Wrażenia? Prawdę mówiąc, myślałem, że lepiej to będzie brzmieć. W sensie, na ssaniu, albo już potem, po nagrzaniu - na postoju - tłumik końcowy wydaje odgłos niewiele lepszy niż ten stary, ale przy większych obrotach jest dobrze. Nie wiem, jak to opisać, ale po prostu myślałem, że efekt będzie lepszy.

      Zastanawiają mnie tylko dwie rzeczy:

      1) Dlaczego końcówka tłumika końcowego (jakby to inaczej sformułować ^^) była maźnięta czarną farbą? Zależy mi na tym, aby rura była dyskretna i nie rzucała się w oczy, daleki jestem od zakładania jakichś wieśniackich nakładek, tylko po co ten czarny? Nie mogła być srebrna jak pozostałe części wydechu?

      2) Śmierdzi to. Wczoraj nie miałem zbytnio czasu na jeżdżenie, więc zrobiłem tylko z 20 km i za każdym razem jak wysiadałem z samochodu czułem nieprzyjemny zapach rozgrzanego tworzywa. Mam nadzieję, że to minie. Tak?

      Pozdrawiam!
    • Przez Kettenkrad
      Koledzy, pomóżcie.
       
      Od niedawna jeżdżę świetną Merivą z mocnym silnikiem Z17DTR. Problem w tym, że tak jak w każdej, i w mojej, koroduje tłumik końcowy. Niestety, do swojej wersji 125-konnej tłumika dostać nie mogę. Dostępne są, i owszem do wszystkich silników za wyjątkiem mojego. Podobno od 1,7 101 km tłumik nie będzie pasował. W salonie Opla zaproponowali oryginał za prawie 700 zł.
       
      Może ktoś z was wie, gdzie taki tłumik dostanę - max do 300 zł. Na Allegro nie ma, na innych stronach dowiedziałem się, że część niby jest w z zamiennikach, ale kupić nie można.
      Nie uśmiecha mi się wydawać 700 zł tylko na tłumik końcowy.
       
      Pomóżcie.
    • Przez Kettenkrad
      Witam.
       
      Czy tłumik końcowy do Merivy 1.7 125 km pasuje od innych wersji silnikowych?
      Mój jest już skorodowany i niedługo będę musiał kupić nowy. Podpowiedzcie proszę czy mogę kupić przeznaczony do wersji benzynowych - nie będzie różnicy?
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.