Skocz do zawartości
octawia.777

odpala z samostaru i po chwili gaśnie

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze jedno "Pan" i zamilknę w tym temacie. :hyhy:

 

Z obróceniem skrzynki nie ma większego problemu , trzeba chyba tylko odpiąć główny przewód zasilający.

 

Tak zerkam teraz w schematy i mi się coś nie zgadza z tym przewodem - sprawdzę u siebie gdzie podać napięcie od góry i za godzinkę dam znać.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo!! zależy mi, ja cierpliwie czekam na podpowiedź w kwestii podpięcia na krótko. Jeszcze raz dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Photo0165_1.jpg

 

W zaznaczonym miejscu po wyjęciu przekaźnika i podaniu napięcia (np za pomaca małego kabelka z jednego z bezpieczników głównych) usłyszysz pompkę paliwa. Zapłonu nie włączaj w czasie próby.

Dodatkowo po wciśnięciu zaworku na listwie powinno trysnąć paliwo.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i sprawa jasna. BARDZO DZIĘKUJE za zdjęcie, i chęci, myślę, że nie jednej osobie się przyda bo nie było nigdzie o tym. Dzięki jutro sprawdzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po to jest forum aby sobie pomagać :beer:

Myślę że wiesz o który zaworek na listwie chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety :( jeśli informacja podłączenia pompy była prawidłowa, to u mnie nie przyniosło rezultatu pompa się nie uruchomiła, a ciśnienia w listwie wtryskowej jak nie bylo tak niema :( zostaje chyba pompa, albo jakiś przewód łączący wiązkę od przekaźnika do samej pompy, w co wątpię. Czy posiada może ktoś taką pompę, może być kompleta z koszykiem pływakiem itp. Powtarzając moje pytani czy cały koszyk, mocowanie itp, pasuj od Sintry 3.0?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi z opisu na przekaźniku wychodziło że pompa powinna zastartować w styku zaznaczonym na zielono.

Ale ruszyła w podanym wcześniej - sprawdź to u Siebie (spróbuj tez w innych stykach tego przekaźnika)

Jak nie ruszy to poszukamy jeszcze innych złączek aby sprawdzić pompę bez jej wyjmowania.

 

Photo0165_2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzę, jeszcze resztę wtyczek, jak nie to wyciągam, przecież to nie jest, aż tak dużo roboty by to wymontowaćć, wyjmą ją i będę wiedzieć na 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co di wiązki zasilajacej pompę to znalazłam taki opis:

"Kabelki" od zasilania pompy idą po podłodze,a następnie na wysokości końca słupka-pod podłogą od strony kierowcy,W okolicy drzwi przesuwnych masz kostki. Do pompy idzie cztero-wtykowa.

 

Wygrzebalam jeszcze że takie objawy może dac zapowietrzony uklad, wówczas też na listwie nie będzie paliwa. A pompka może chodzić bardzo cicho i mozesz to sprawdzic dosłownie przystawiając ucho do baku.

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim opuścisz zbiornik wybrałem trochę lektury :-D

 

schemat elektryczny

pompka paliwa schemat.png

K58 - przekażnik

M21 pompka paliwa

 

a teraz uwazaj

X56 i X14.2 to złączki - na schemacie oznaczone są piny

poniżej w rysunku rozrysowane kostki z lokalizacją pinów - jak się wczytasz to będziesz wiedział gdzie podać napięcie dla sprawdzenia pompy.

X56.png X14.2.png

i na koniec widok od dołu gdzie szukać tych wtyczek

1 - to gniazdo wtykowe w podłodze , szukać należy go na wysokości klamki drzwi suwanych

X14.png

 

Jak coś nie będzie jasne to postaram się bardziej łopatologicznie.

 

 

 

 

 

edit

 

sprawdź jeszcze masę 8 - rysunek tu http://forum.opel24.com/topic/52409-okablowanie-sintra/ oraz kable przy progach czy któryś nie jest uszkodzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ten cytata dotyczący okablowania, ale mi nic to nie dało. Co do pompy to jeśli da się ją uruchomić z tego przekaźnika to u mnie ona nie chodzi. Odpiąłem przewód z filtra paliwa, i nie uroniła się ani kropla...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak zupełnie z innej strony to czy przypadkiem walnięte immo odcina pompę i wówczas podawanie napięcia na przekaźnik też nie pozwoliło by na jej uruchomienie?

Jeśli dobrze kombinuje to spinanie jej na krótko przez skrzynkę z przekaźnikami nic nie powinno dać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj podać napięcie gdzieś na kostce bliżej pompki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Iskra przy walniętym immo też może być...uszkodzony moduł może namieszać w mapach i iskra jest podawana w złym momencie.

Ale fakt nie do końca jestem pewna jak wygląda to w sintrach.

Pompę też odcina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Immo przy przy podaniu napięcia na przekaźniku nic nie robi. Sam sprawdzałem bez kluczyków w stacyjce.

Po to wrzuciłem rysunki kostek przy zbiorniku aby podać napięcie jak najbliżej pompki.

W tyku X14.2 podajesz napięcie na piny A i C oczywiście musisz wypiąć go z gniazda w podłodze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli odpinam kostkę X14.2 i wpinam plusa na pin A i w kostkę X56 doprowadzam plus do pinu C. A kostki znajdują się od dołu samochodu koło zbiornika i wlewu paliwa dobrze rozumiem?, tam są własnie te 2 kostki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

X56 to już następna kostka - nie demontowałem nigdy zbiornika ale pewnie przy samej pompie.

Jak wypniesz kostkę X14.2 (w podłodze od spodu) to podajesz w niej na A i C napięcie - jeśli wtedy nie ruszy to możesz opuszczać zbiornik.

 

x14.2.jpg

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro biore się do roboty zaczynam od kostki i dalej będzie wiadomo, mam cały dzień, więc na pewno do czegoś dojdę... Dzięki Kacper za pomoc.. bez Ciebie nie miał bym takiej wiedzy z jaką jutro siadam do tego samochodu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może okaże się że właśnie w tej kostce nie łączy z powodu jej usytuowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.