Skocz do zawartości
Jacho

Tylna poduszka silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Forumowicze.

W moim wspaniałym samochodzie pojawił się duży problem z tylną poduszką silnika. Mianowicie guma całkiem sparciała i nie amortyzuje w ogóle ruchów silnika, nie mówiąc o podtrzymywaniu. Stan gumy agonalny.

 

Szukałem nowej poduszki i okazuje się, że do mojego modelu pasuje jedynie część katalogowa 9215886 (OPEL 4707319 - http://www.partsbase.org/parts/ope-4707319/). brakuje jakichkolwiek zamienników na rynku, a przynajmniej nie byłem w stanie takiego odnaleźć w internecie. Nówka sztuka kosztuje około 470 PLN, co jest masakryczną ceną. Poduszka ta pasuje również do modelu z silnikiem benzynowym Z12XE, Z12XEP.

 

Nie byłem w stanie odnaleźć żadnego egzemplarza używanego, który pasowałby do tego modelu.

 

Znalazłem w internecie firmę, która zajmuje się dorabianiem wkładów do poduszek silnika, między innymi występuje tam wkład do części 9204232 (OPEL 4700503 - http://www.partsbase.org/parts/ope-4700503/).

 

Zastanawiam się teraz, jak jest z kompatybilnością takiego wkładu również do innych poduszek, czy mogę taką kupić i włożyć zamiast obecnej sparciałej, czy będzie to druciarstwo stwarzające zagrożenie na drodze.

 

Z góry dzięki za pomoc!

 

Pozdrawiam,

Jacho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedź.

 

Ta poduszka to jedynie poduszka, która pasuje do modeli z silnikami 1.0 oraz 1.2 Benzyna. Ma niestety zupełnie inne mocowanie, niż poduszka do 1.3, która pasuje również do 1.2. Do mojego modelu, jeżeli chodzi o tylną to pasuje jedynie taka:

http://www.ebay.com/itm/OPEL-AGILA-Support-moteur-OEM-9215886-/271180949743?pt=JG_FR_Auto_Pi%C3%A8ces&hash=item3f23a4e8ef

 

Aczkolwiek mam pewne wątpliwości co do zamawiania na ebay, z Francji..

 

Pozdrawiam,

Jacho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tej strony nie patrzyłem. Poszukam wśród części do Suzuki Wagon R+.

 

Dzięki! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez shad0w
      Witam kupiłem ostatnio Tigre Twin Top 1.3 cdti z 2006r. Chciałbym w niej co nieco poprawić a mam na myśli sztywność i jakość prowadzenia. Chcę zamontować rozpórkę na kielichy i tu nasuwa się pytanie: Jaką? Rozpórki przeznaczone do tigry są bardzo drogie dlatego szukam tańszej alternatywy. Gdzieś wyczytałem że do tigry 1.3 cdti pasuje rozpórka od Corsy C 1.0 którą da się taniej zakupić, więc następnym pytaniem jest to ile w tym jest prawdy. Panowie pomóżcie coś dobrać
    • Przez GM 1974
      Witam forumowiczów, przeszukałem całe chyba forum i nie znalazłem odpowiedzi mimo, że niektórym temat może wydać się omawiany wielokrotnie. Mój prolem wydaje się być wyjątkowy. Mam Corsę D 1.3 CDTI 90KM z 2008roku. Auto odkąd kupiłem sprawia mi jeden, ale skomplikowany problem, wydałem na nią już kilka tysięcy złotych i nie zlikwidowałem przypadłości, ale jestem uparty bo autko mi się podoba i chciałbym wreszcie je naprawić.
      Sprawa jest niby prosta - rano, po odpaleniu przez kilka sekund kopci na biało i nierówno pracuje. Odpala od strzała i wystarczy dodać gazu a cały problem mija. Gdyby nie ogromna chmura białego dymu miałbym to gdzieś, ale lekka siara jest jak się odpala auto po kilku godzinach postoju.
      Co zostało już zrobione: wymiana łańcuszka rozrządu; wymiana filtra powietrza, paliwa, oleju i olej; nowy przepływomierz; nowy EGR kompletny z chłodniczką; wyczyszczony kolektor z osadu smoły; nowe świece żarowe; sprawdzone ciśnienie paliwa na listwie; sprawdzone wtryskiwacze i turbina przez serwis zajmujący się naprawą turbin i wtrysków; nowa rura odmy i jakieś inne przewody powymieniane; nowa uszczelka pod głowicą i splantowana głowica; nowy akumulator; przeczyszczony cały układ wtryskowy jakimś preparatem; paliwo tankowane na shelu; nowa chłodnica intercolera i wypalany DPF. Nic nie pomogło a koszty można sobie przeliczyć, już chyba dawno bym kupił inny egzemplarz, tym bardziej, że wszystko co było wymieniane to nie zamienniki chińskie a dobrej klasy osprzęt.
      Nie świeci się żadna kontrolka a komputer diagnostyczny nie pokazuje żadnego błędu.
      Jeszcze raz nadmienię, że problem pojawia się po 3-4 godzinach postoju i trwa kilka sekund a dym jest tak intensywny, że zasłoni przejeżdżający autobus. Jeżeli nie dodam gazu, to będzie dymić kilkanaście sekund, po przygazowaniu wszystko wraca do normy. Podczas zadymiania czuć delikatnie nierówną pracę silnika. Jak problem mija to autem można jeździć cały dzień i nawet minimalnie nie zakopci, ma pełną moc i jeździ całkowicie normalnie, kompletnie bez problemów.
      Na mechaników wydałem już fortunę, a serwis Opla też nie wie co jest problemem. Wszyscy mechanicy w promieniu 20 kilometrów już mnie znienawidzili i jak widzą moją corsę, to dostają drgawek .
      Jestem gotów nawet wymienić silnik, ale jasna cholera, czy to coś pomoże?
      Nie bierze oleju, nie ubywa płynu chłodniczego, piłowałem auto na wysokich obrotach przez 30km kilka razy i darłem na maksa autostradą przez chyba 50 kilometrów w jedną i kolejne tyle w drugą stronę. Temperatura silnika cały czas w normie, moc jest odpowiednia cały czas.
      POMÓŻCIE
    • Przez starforce2016
      Dzień dobry,

      niestety z powodu stłuczki muszę wymienić przednie, prawe drzwi w agili 1.2 2004 rok polift.
      Znalazłem drzwi w kolorze auta, jednak pochodzą one od wersji angielskiej. Czy będą pasować?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.