Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam, planuję kupić nowe końcówki drążków kierowniczych do Astry H Kombi 2005, diesel 80KM, jakie polecacie?? czy drążki Kraft Automotive są ok?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie sa

firmy polecane co do zawieszen i ukladow kierowniczych

juz wymieniano na forum wiele razy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorry ale nie mogłem znaleźć...


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz coś sensownego to: Lemforder, ewentualnie TRW, ostatecznie Febi

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki i oczywiście +

sama górna półka jak sprawdziłem;) ale nie ma co szczędzić, dzięki za odpowiedź!


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety na nasze drogi trzeba dobre części, wstawisz kiepski zamiennik i po 20-30tyś. znowu będziesz wymieniał.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie kolega wyzej dobrze radzi kupiłem tanie koncówki co prawda do astry f,do wymiany były po roku nawt 20tys nie wytrzymały.Używam Lemfordera i te moge polecic

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak będziesz robił końcówki to sprawdź przy okazji drążki czy nie są wybite, lepiej zrobić to przy jednej robocie i raz ustawiać zbieżność niż płacić za to dwa razy :-)


  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz339
      Witam wracając wczoraj usłyszałem głośny huk z wydechu nagle zaświecila się ikona samochodu z kluczem i samochód stracił moc. Teraz świeci się kontrolka silnika mocy dalej nie ma wyjeżdżając pod górę samochód toczy się z prędkością ok 5 km/H bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję. 
    • Przez mnew
      Witam,
       
      Panowie,
      Muszę wymienić akumulator bo coś ostatnio mi często pada.
      Mam astrę h, 1,9cdti 74kw, kombi.
      Jakiś czas temu do drugiego auta kupiłem zupełnie nowy 74ah, 680a, czy jest możliwość abym go wykorzystał do astry czy muszę kupić koniecznie nowy (proszę o podanie najkorzystniejszym parametrów)?
      Ogólnie samochód robi krótkie odcinki.
      Dzięki.
    • Przez rutkowski01
      Witam,
      Walczę z moją Astrą H, silnik Z16XE1 od dobrego roku... mechanicy załamują ręce i nie wiedzą co jest. Postanowiłem napisać na forum bo może ktoś będzie mi w stanie pomóc.
       
      1. cały czas występuje błąd P0171 (52) - niewłaściwa mieszanka paliwowa;
      2. samochód po odpaleniu nie ma mocy - jest strasznie mułowaty;
      3. mocno szarpie w zakresie obrotów 1800-2100, ale tylko przy jednostajnym utrzymywaniu obrotów np. na poziome 2000 (może w tym zakresie obrotów następuje otwarcie/zacięcie zaworu EGR i zbytnio zubaża mieszankę? a może z EGR-em jest wszystko ok, tylko coś innego nie działa poprawnie, a otwarcie zaworu EGR tylko to potęguje?)
      4. na światłach często łapie go czkawka - po wciśnięciu pedału gazu musi się chwilę zastanowić zanim ruszy;
      5. na biegu jałowym występuje lekkie falowanie obrotów;
      6. przy ruszaniu słychać lekkie klekotanie, ale tylko przy ruszaniu, na biegu jałowym i przy wyższych obrotach nie występuje;
      7. czasami wypada zapłon;
      8. z rury wydechowej czuć jakby nie dopalał w całości paliwa;
      Wymieniono wszystkie filtry, olej, świece, wyczyszczono przepustnice i EGR, wymieniono rozrząd, gruszkę elektryczną od klap wirowych, sondę lambda (z tego co pamiętam to sondę przed katalizatorem), na koniec padło na sterownik silnika, który również wymieniono, ale nie pomogło...
      Nagrałem op-comem bloki pomiarowe z 15 minutowej jazdy po mieście (zrobiłem wykresy z chwilowego działania podzespołów - arkusz astra H - wykresy), może to sonda lambda za katalizatorem? albo jednak EGR? Bardzo proszę o pomoc, nie wiem jak interpretować te dane z op-coma. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże bo ja już nie mam pomysłu.
      https://drive.google.com/open?id=1FY8zuBFOb273VCKc2DbrCOHMpMz1LAr_
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.