Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Potrzebuje pomocy, a mianowicie zacznę od początku. Mam Opla Astre f 1.4 C14NZ 44 kW, z 1994r, bez podtlenku LPG. Problem polega na tym że gdy odpale auto silnik dziwnie pracuje, można to przypodobać do "pracy na 3 tłokach", często nawet zgaśnie, przy ponownym odpaleniu czasem ma ciężko złapac i musze wtedy troszke dodać gazu gdyż inaczej złapie i od razu zgaśnie. Gdy sie zapali check silnika ( post-41276-0-24547300-1384447930_thumb.jpg ), silnik wtedy przestaje mieć humory a jego praca jest prawidłowa, dobrze wkręca sie na obroty. Czego to może być przyczyna? Prosze o pomoc.

 

 

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Mechaniorek
      Witam. Jestem właśnie świeżo po wymianie uszczelki pod głowicą lecz mam mały problem. Po złożeniu wszystkiego w całość zostały mi dwie wolne kostki (jedna 5 pinowa, druga dwu pinowa) których ni groma nie mam gdzie podłączyć. Najlepsze jest to że po złożeniu i próbie odpalenia Corsa nie chce odpalić. Iskra jest, paliwo dochodzi. Czy możliwe że nie chce odpalić przez te dwie kostki? 
       Chciałem dodać zdjęcie tych kostek lecz są większe niż 2 MB.... 
    • Przez APASZ1964
      Witam wszystkich mam problem z kontrolką airbag świeci się na stałe. Po podłączeniu pod tester diagnostyczny pokazało to co na zdjęciu . Czy to sterownik bo było lekkie puknięcie przodem. Proszę o pomoc i dziękuję z góry 

    • Przez vectraa
      Witam
       
      W mojej Vectrze A 1.6 8v zapala się kontrolka oleju przy niskich obrotach i wychodzi na to ze mam silnik do remontu ale się jeszcze wstrzymałem z wizyta u mechanika
      Problem wystąpił gdy zachciało mi się przed wymiana oleju zrobić płukankę i zalać cerateca. Po jakimś czasie zaczęła mrugać lampka.
      Sądziłem ze zatkał się smok olejowy wiec zdjąłem miskę olejową, zmieniłe filtr oleju i wlałem nowy olej. Smok był w miarę czysty, trochę od spodu silnik jest w nagarze ale w misce nie było tragedii.
      Wykręciłem czujnik ciśnienia oleju, wyczyściłem go wd40 no i teraz szybciej się zapala lampka oleju
      Chciałem jeszcze sprawdzić zaworek w pompie oleju lecz po odkręceniu tej śruby oczywiście sprężynka wychodzi ale ten zaworek nie chce wyjść
      I mam pytanie czym go wyciągnąć, ani tam miejsca nie ma żeby go złapać a odkręcać pompę razem z rozrządem mija sie z celem
       
      silnik to najprawdopodobniej x16sz z taka pompą

       
      Z góry dzięki za pomoc
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.