Skocz do zawartości
askr

Dobry gazownik do Sintry 3,0 V6

Rekomendowane odpowiedzi

Aaaa to tobie obiecałam fotki.

Tak jak myślałam dzisiaj się nie udało. Jutro już będą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oka, czekam ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

askr a jaki gaz chcesz zalozyc wiesz juz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurczę nie mam szansy na włożenie aparatu tam aby zrobić zdjecia.

 

Wymacalam iż rurki idą za silnik do trojników, te natomiast wchodzą z tyłu w blok silnika więc raczej są wpięte w duży obieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

askr a jaki gaz chcesz zalozyc wiesz juz?

Mam założoną sekwencję, ale jest koślawo podłączona.

 

Kurczę nie mam szansy na włożenie aparatu tam aby zrobić zdjecia.

 

Wymacalam iż rurki idą za silnik do trojników, te natomiast wchodzą z tyłu w blok silnika więc raczej są wpięte w duży obieg.

No i tak powinno być.

Ja mam parownik podłączony do przewodu wychodzącego z elektrycznej pompki obiegowej, tej nad chłodnicą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez nosze sie z zamiarem zalozenia gazu, mysle o STAGu 300, wtryskiwacze HANA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wtryski Valtek.

Ogólnie nie narzekam, poza tym podłączeniem parownika.

Zwyczajnie zamarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słomą go, słomą :hehe:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wtryski Valtek.

Ogólnie nie narzekam, poza tym podłączeniem parownika.

Zwyczajnie zamarza.

Witam.

Ja mam dość dobrego gazownika, ale Firmę ma w Wadowicach, on montuje też instalacje w amerykanach i innych mało typowych autkach. Od niego też wiem że w większości samochodów parownik należy podłączyć za nagrzewnicą na krótkim obiegu. Pozdrawiam RG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Crunchips
      Witam. Od około pół roku samochód strasznie zaczął szarpać na gazie, że nie dało się jechać. Byłem u jednego gazownika i kazał wymienić świece (beru) i cewke na magneti marelli. Tak też zrobiłem i nic to nie dalo. Wymieniłem filterki do gazu i też nic. Byłem u elektromechanika, który stwierdził, że sterownik silnika jest dobry więc wgrał mi nową mape na benzyne, wyczyscil egr i nic to nie dało. Pojechałem do gazownika, który specjalozuje się w instalacjach taka jak moja czyli Lovato. Powiedział, że świece wymienic bo te są złe (Dodam, że przed awarią działał na denso i beru). Wymieniłem na nowe GM, wymieniłem filtr powietrza, wyczyscilem przepustnice i przepływomierz. Nadal nic. Pojechalem podłączyć pod profesjonalny komputer to wykazało błąd sondy lambdy za katalizatorem. Wymienilem na Delphi. Nic nie dało. Teraz gdy samochód jest rozgrzany, zgasze i odpale jeszcze raz to świeci sie check z błędami P0136 i P0141 sprawdzane ELM-em. Ile jeszcze muszę zainwestować, żeby trafić cobgo boli i na gazie nie da się jechać? Pacjent to Opel Vectra C 2002r 1.8 122km z gazem Lovato.
    • Przez Piter_003
      Witam, mam na oku całkiem fajny egzemplarz Rekorda E1 3 drzwiowy sedan. Myślałem żeby zrobić go na daily, więc chciałbym wrzucić 2.5 V6 z Omegi B. O wiele łatwiej znaleźć części i z "nowszymi" silnikami mam więcej doświadczenia.
      I tutaj mam pytanie, czy są gdzieś dostępne rysunki techniczne zawieszenia obydwu modeli? Myślałem żeby w jakiś sposób przeszczepić wózek przedni razem z silnikiem. Wydaje mi się, że konstrukcja byłaby nieco bardziej wytrzymała, nie wiem jak seryjny wózek Rekorda poradziłby sobie z ciężarem V6.
      Macie jakieś linki, albo cokolwiek z rozstawem mocowań itp.?
    • Przez zax123
      Witam,
      Opel Corsa D rok 2011 silnik A1.2 XER MT5 Essentia, mam dziwne zachowanie
      wskazówek zegarów ( obrotomierz, szybkościomierz, wskaźnik paliwa).
      Podczas rozruchu silnika wskazówki przechodzą na klika sekund poniżej zera
      (2-3 sek) pozostałe wskaźniki szybko migają (chyba z szybkością obrotów alternatora).
      Ponadto kilka razy podczas jazdy zapalił się wskaźnik (samochód z kluczykiem).
      Po ponownym odpaleniu wszystko mijało. Temperatura otoczenia -15 -10 stopni.
      W ASO na kompie te objawy nie wystąpiły, ale ustalili, że to błąd pedału gazu (Błąd
      obwodu czujnika 2 pedału przyspieszenia (błąd-P2127NW).
      Bardzo proszę o pomoc lub jakieś sugestie. (Załączam krótki filmik z migotania zegarów).
      Andrzej
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.