Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co ja wiem metoda przelewowa nie działa na wtryskiwaczach Denso. Tak mnie poinformował gość (Quality Auditor) zajmujący się wtryskami Denso (żródło raczej wiarygodne)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Marcel tobie potem kodowali wtryski nowe po zalozeniu? I ile wziol za zdemontowanie pokrywy zaworów?

nic nie kodowal wtryski byly z mojego auta wymienione koncowki i ustawione dawki za robote z wtryskami wzial 300 plus uszczelka 68

Z tego co ja wiem metoda przelewowa nie działa na wtryskiwaczach Denso. Tak mnie poinformował gość (Quality Auditor) zajmujący się wtryskami Denso (żródło raczej wiarygodne)

oczywiscie ze nie dziala mi metoda przelewowa wyszlo ze 2 mam lejace a 2 ok ale po oddaniu do serwisu boscha wyszlo ze jeden wogole niema dawki biegu jalowego a trzy pozostale to juz kiepy konkretne tak ze test przelewowy tu sie nie sprawdza

Edytowane przez marcel1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

nic nie kodowal wtryski byly z mojego auta wymienione koncowki i ustawione dawki za robote z wtryskami wzial 300 plus uszczelka 68

więc prawdę mówiąc czekam na to, że w końcu wypalisz uszczelke pod głowicą, głowice albo tłok :) widać, że metoda jest warsztatowa ale ma sie nijak do rzeczywistosci. W zaleznosci jak będziesz jeżdził .. i radze jeździc spokojnie i tą moc, która masz schowac sobie do kieszeni. Być może bedzie to chodzić, ale powtarzam jeszcz eraz .. tych wtrysków obecnie się nie regeneruje.

Teraz tak naprawde nie wiesz ile leje sie podczas wtrysku do każdego z cylindrów. Do tego masz wprowadzone QR Cody w swoim module, która tez nie wiesz czy zmniejszaja dawke czy ja zwiększaja .. daj jak bedzie sie cos działo.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli ten test przelewowy o dupe rozbic? Niewiadomo jak jest z wtryskami? Napisze jak bylo od poczatku. Dwa lata temu wymianiałem alternator. Auto robilem u takiego dziada za 2 tyg mu zeszło. Kiedy odebralem samochod pojechalem na myjke umyc i zaczol sie ten problem. Zdarzało sie tak jak silnik byl rozgrzany albo jak lapal temperature. Przy niskich i minusowych temperaturach. Natomiast jak bylo - 22 stopnie rany nigdy nie bylo problemu palilo na dotyk. Po zimie jak temperatura powietrza sie podniosla to nie bylo problemu. Problem wrocil pozna jesienia i zima. Podpiolem kompa nie ma bledow. Auto nie stracilo mocy nie pali wiecej ropy. Tankuje tylko na bp i orlenie. Filter paliwa i powietrza wymieniam co roku. Gdzies czytalem na forum ze koles mial podobnie to cos z rozrusznikiem mial nie tak. Tez pewnie pojade do elektryka. Bo koszty wtryskow sa kolosalne i wole miec pewnosc. Tutaj ma filmiki

https://www.youtube.com/watch?v=mVIVfDMYvxE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Po tych filmach to zawor scv do wymiany tak sie wydaje a nie wtryski

grzes08 jezdze na zimnym tylko spokojnie a jak temp w normie to ile fabryka dala , jak sie cos stanie to dam znac i bedzie pretekst dla zony zeby auto zmienc :rotfl: .A te wtryski to robil gosc z duzym doswiadczeniem metodami garazowymi ktory juz pare kompletow zrobil i nikt sie jeszcze nie skarzyl .

Edytowane przez marcel1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mi silnik nie gasnie po odpaleniu ani nie faluje jak opisuja to na forum w przypadku tego zaworu


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję akumulator sprawdzić.Kiedyś przy CC książkę napisałem przez takie odpalanie.Winny aku był.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

grzes08 jezdze na zimnym tylko spokojnie a jak temp w normie to ile fabryka dala , jak sie cos stanie to dam znac i bedzie pretekst dla zony zeby auto zmienc .A te wtryski to robil gosc z duzym doświadczeniem metodami garażowymi ktory juz pare kompletow zrobil i nikt sie jeszcze nie skarzyl .
ile kilometrów zrobiłeś od regeneracji?

no jak tak podchodzisz do tego aby mieć pretekst przed żoną aby zmienić auto .. to rozumiem .. mimo wszystko szkoda auta, bo je sprzedasz i ktoś będzie się z nim męczył i pisał tu i zastanawiał się co i jak i dlaczego. Zresztą nieważne .. ale jak najbardziej daj znać jak coś będzie się działo .. sam jestem ciekawy jak to będzie chodzić i ile czasu. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na razie to tylko ze 2 tys ale teraz bede nawijal kilometry to zobaczymy a auta mi nie szkoda bo to rzecz nabyta nie to , to inne .


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojade jeszcze raz na diagnostyke do innego goscia skonfrontuje to. Bo jeden mi mowił ze test przelewowy dziala na denso.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czyli ten test przelewowy o dupe rozbic? Niewiadomo jak jest z wtryskami? Napisze jak bylo od poczatku. Dwa lata temu wymianiałem alternator. Auto robilem u takiego dziada za 2 tyg mu zeszło. Kiedy odebralem samochod pojechalem na myjke umyc i zaczol sie ten problem. Zdarzało sie tak jak silnik byl rozgrzany albo jak lapal temperature. Przy niskich i minusowych temperaturach. Natomiast jak bylo - 22 stopnie rany nigdy nie bylo problemu palilo na dotyk. Po zimie jak temperatura powietrza sie podniosla to nie bylo problemu. Problem wrocil pozna jesienia i zima. Podpiolem kompa nie ma bledow. Auto nie stracilo mocy nie pali wiecej ropy. Tankuje tylko na bp i orlenie. Filter paliwa i powietrza wymieniam co roku. Gdzies czytalem na forum ze koles mial podobnie to cos z rozrusznikiem mial nie tak. Tez pewnie pojade do elektryka. Bo koszty wtryskow sa kolosalne i wole miec pewnosc. Tutaj ma filmiki

to co słyszałem na filniku to dla mnie brak paliwa ... pompa ma problem z zaciągnieciem paliwa do pompy bo jak znam zycie paliwo cofa się do baku (a moze wtryski nie trzymaja cisnienia. Ale na pewno zaobserwujesz to jak podłączysz sie programem diagnostycznym do auta. Patrz na cisnienie w railu .. na wolnych obrotach żadane i otrzymywane powinno byc na poziomie 30 MPa na zimnym silniku i 24 MPa na silniku nagrzanym (80-90C). Zrób próbę i wszystko będziesz wiedział .. podłacz do pompy zewnetrzny zbiornik paliwa (na krótko z obeściem filtra). Odpal samochód tak aby chwile popracował i zostaw go do rana. Spróbuj rano .. jak odpali to znaczy, że problemem jest układ paliwowy a dokładnie cofanie sie paliwa, zapowietrzenie układu itd. Jezeli równiez zachowa sie tak jak na filmiku .. idź w wtryski. Zeby to miało sens .. najlepiej powtórzyć takie odpalanie kilkukrotnie .. tzn. przez dwa lub trzy dni. Jezeli sytuacja bedzie zawsze taka sama .. bedziesz wiedział co robic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok .. cofam co pisałem .. ja myślałem, że problem jest strikte na zimnym silniku .. a jak to jest na ciepłym .. to musze sie zastanowić, rzeczywiście zapala tragicznie. Odezwę się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz to samo co wcześniej pisałem,AKUMULATOR DO SPRAWDZENIA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem ma 12,7V ,a na właczonym silniku 14,5V

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jaki ma spadek napięcia przy odpalaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie do sprawdzenia zachowanie się silnika podczas odpalania na parametrach z ECU .. potrzebny zrzut parametrów takich jak ciśnienie w railu rządane i otrzymywane, predkość obrotowa silnika, odczyt z czujników prędkosci obrotowej wałka rozrzadu, spadek napiecia podczas kręcenia i jeszcze kilka takich. Mozna to zrobic OPcomem lub Techem2 .. jak masz mozliwość .. inaczej bez danych .. to wróżenie z fusów .. albo sie uda albo sie nie uda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile lat ma aku???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.