Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem posiadaczem Opla Astry 1,6 16V benzyna kombi . Mam pare pytań bo ost czesto auto mi gasnie i mam problemy z odpaleniem go. W zaleznosci jak mu sie spodoba odpala badz nie. Gaśnie nawet jak jade (po zgasnieciu kontrolki swieca sie,akumulator jest nowy).Pozatym chciałbym spytac o:

 

1)Gdzie znajduje sie pompka paliwa? (z tylu pod siedzeniami jej nie ma jak i pod kołem zapasowym)Jaki koszt?

2)Filtr paliwa co ile powinien byc wymieniany i jaki jest jego koszt?

3)Świece powinny byc jedno elektrodowe czy dwu? (czyściłem i posiadam dwuelektrodowe)

4)Czy da sie wykrecic silnik krokowy be zdejmowania obudowy kolektora?

5)Dlaczego jak odpinam kabel od silnika krokowego dalej kreci i moge odpalic auto?

6)Gdzie znajde przekażniki od pompy paliwa?

7)Zwarcia na kablach nie mam,czy moze byc to tez przyczyna czujnika temp.? Gdzie go znajde?

 

Pozatym auto bierze mi olej zreszta jak kazda chyba 16V. Prosiłbym jak cos o szczegółowe wytlumaczenie co i jak bo srednio znam sie na tym. Prosiłbym rowniez o jakies zdjecia jesli sie da. Dziekuje za kazda odpowiedz.

 

Pozdrawiam Lisch


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie miałęm podobny problem :) Okazało się żę moduł zapłonowy był walnięty :) Jak jechałem autko potrafiło zgasnąć czasem odpalało odrazu a czasem musiałem kręcić aż złapie :)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jezeli jest to moduł zapłonowy to gdzie go moge znalezc i jak sprawdzic go? Rozwazam tutaj tez mozliwosc pompki paliwa bo jej wogole nie słychac i filtr paliwa tez moze byc zapchany. Zastanawiam sie tez nad sonda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przekaźnik jest po stronie pasażera za osłoną boczną z prawej strony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powitac. Chwilke nie pisałem. Przekażnik pompy paliwa jest dobry. Za chwilke wjade na kanał i spr pompe paliwa. Mam jeszcze takie pytanie gdzie sie znajduje czujnik temperatury,bo moze on cos chrzani sprawe. Moduł jak byl zimny podgrzewalem suszarka ale nic to nie dalo.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykręcilem Silnik Krokowy nie dziala. Za chwilke bede mial pompe paliwa bo jej nie slychac. Świece bede musial wymienic bo kiepska iskre daje juz a jedna przy wykrecaniu sie ułamała. Bardzo bym prosil o podpowiedz jakie swiece powinienem miec? Silnik benzyna 1.6 16V rocznik 94 bez gazu.(obecnie mialem dwuelektrodowe)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinny być tak jak masz dwu- elektrodowe.

Poniżej kilka typów jakie możesz zastosować

 

 

Bosh FR8LDCU
Beru 14FLR-8LDUX
Champion RC10DMC
NGK BKR6EK


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście polecam NGK jestem z nich zadowolony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzis wymienilem swiece te jakie poleciles NGK. Wkrecilem silniczek krokowy. Dalej milczal jednak. Po wepchnieciu auta na kanał podpiolem pod zasilanie druga pompke paliwa,po przekreceniu zapłonu nie odezwala sie dopiero po probie odpalenia. Niestety ta pompka nie podejdzie do mojej asterki, bede musiał inna kupic. Ale po wpieciu zasilania do mojej pompki (pare razy wyciagałem kabel i wkładałem) o dziwo auto odpalilo. Pojezdzilem nim chwilke,zapalalem i gasiłem i normalnie odpalal. Poczekam pare godzin i sprubuje go ponownie odpalic, tak samo jutro go poprubuje. Jesli dalej bedzie pokazywał fochy to zakupie 2 pompke i ja zamontuje i wtedy sie okaze czy ta obecnie mam sie konczy czy nie. A jesli to nie pompka to juz nie mam zadnych pomysłów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a po przekręceniu stacyjki na zapłon słychać po prawej stronie w nogach pasażera takie tyknięcie, bo powinno :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powitac. Dzis rano wstalem i odpalilem auto bez problemu,gasilem i odpalalem i chodzi na wolnych obrotach,nie gasł. Tak slychac tykniecie przy nogach pasazera kiedy uzywam immo na zaplonie jak i przy odpalaniu. Przekażnik napewno jest dobry. Moze kabelek byl przysniedzialy na pompce i jak poruszalem to lapie. Moze byc ze gdzie kabelek nie łaczy zawsze (trzeba by kabel zasilajacy od popmki spr do przekaznika) . Pompa sie moze konczyc i ma przebudzenia. Sonda chyba raczej mozna wykluczyc bo jak odpalilem go i jezdzilem wczoraj i dzis silnik ladnie pracuje.

 

W kazdym razie dziekuje bardzo kazdemu za pomoc. Jesli znowu padnie odrazu zaloze mu nowa pompke paliwa na ktora czekam i wtedy sie okaze.

 

Pozdrawiam Lisch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie kabelki wtyczki przy pompce paliwa na zbiorniku zaśniedziały, ale i pompka może się już zacierać. Ostatnio znajomej wymieniałem pompkę koszt trochę ponad 100zł :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez łubudubu
      Witajcie, przepraszam, jeśli piszę w niewłaściwym miejscu, ale może ktoś będzie zorientowany w temacie - jak dostać się do zaworu EGR w Astrze F z 1997 roku? Silnik 1.6 Ecotec. Czy muszę zdemontować pół silnika, żeby go wyczyścić/wymienić?
      Pozdrawiam wszystkich.
    • Przez Av3nida
      witam ponownie;/
      i przepraszam, że zawracam wam głowę problemami...
      Zacznę od początku: nie jeździłem samochodem jakieś 3-4 dni(dokładnie nie pamiętam) odpalam go dziś rano i słyszę:
       

       
      słychać go gdzieś z za alternatora
      dźwięk dość drastyczny ale znika po około 45-60 sekundach i później jest okey
      dodatkowe info:
      -olej wymieniam co rok(15w40 Mobil - taki był zalany przy kupieniu tylko, że GM) nie wyrabiam na nim 9-10k kilometrów
      -między wymianą(około 6-7tysięcy robię) dolewam butelkę(1.5l)
      -stan oleju kontroluje przed każdym ruszeniem w drogę(dziś przed odpaleniem był między min a max - tak jak powinno być)
       
      Po wyszukaniu wstępnych informacji(nie wiem czy prawdziwych) doczytałem się:
      -możliwe, że to też kolektor wydechowy?
      -jakby to były popychacze kontrolka oleju świeciła by mi się przez dłuższą chwilę - Nie świeci się
      -jeśli słychać tylko na zimnym to można z tym przez niedługi okres jeździć(ale ja nie chcę z tym jeździć)
      -rozrząd był robiony przy 269k obecnie jest 272k i minęło od tego czasu jakieś pół roku
       
       
      I tu pytanie:
      Wymiana nie może się odbyć bez zdejmowania głowicy a co za tym idzie?( o ile w ogóle to o czym mowa)
      Robienie już tego tak jak się należy(uszczelki, uszczelniacze, rozrząd płyny itd) chociaż jak rozrząd był robiony około pół roku temu można później wsadzić części te same??
      Czy ktoś mi może podać przewidywany(nie dokładny) koszt takiej naprawy?(woj mazowieckie) Bo nie ukrywam ale obecnie jest słabo z PLN(wiedziało kiedy się popsuć - jak nie urok to...)
      Z góry dziękuje i przepraszam a problemy:)
       
    • Przez power_opel
      Witam otóż jestem wyczulony na pracę silnika coś stuka strasznie się boję że to panewka ,lecz zdaje mi się że to hydrauliczne popychacze dodaje filmik z pracą mojego silnika i czekam na Wasze zdanie i opinię dodam że silnik nie był mocno rozgrzany było z 50 stopni ( nie palowalem na zimnym ) https://youtu.be/L2jiALDTm-0. Silnik to 2.0 16v leganza dodaje tutaj ,bo opel i daewoo to bardzo zbliżona kontrukcja rok temu silnik był po gruntownym remoncie.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.