Skocz do zawartości
adam-and1

3.0 V6 CDTI Signum - padła pompa podciśnienia ?

Rekomendowane odpowiedzi

WitaWitam serdecznie,

 

Oddałem Signuma do serwisu opla bo przy mocnym przyśpieszaniu zapalał mi się kluczyk z samochodzikiem - auto traciło moc - po podpięciu pod kompa i testach wykonanych przez elektryka wyszło na jaw, że pompa podpiśnienia już nie wydala (podobno powinno podawać ciśnienie rzędu 0.7 bara a daje max 0.3 )

 

Więc czeka mnie wydatek - w serwisie zarządali dość sporo za nową Wacum ... czy znacie jakieś sklepy gdzie można kupić części do opla taniej ?

 

i czy da radę samemy to wymienić ? gdzie to w ogóle się znajduje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm a da radę samemu to wymienić ? macie pojęcie gdzie ta wacum pompa wogóle jest zamontowana ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wygooglaj sobie grafikę Twojego silnika i zobaczysz gdzie się znajduje. Myśle że już ją ktoś sam wymieniał, więc jak w wyszukasz sobie "wymiana pompy vacum" i dopiszesz Swój silnik to napewno się znajdzie :) Samemu napewno wymienisz. Zbierz więcej wiedzy i nie będzie problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ponownie proszę o poradę .... wymieniłem pompę wacum bo tak serwis opla twierdził, że to jest przyczyną - i dalej to samo ! po przekroczeniu ok. 2,7 tys obrotów auto z kluczykiem tryb awaryjny i kapa....... wszystkie skanery wyświetlają błąd P0105 P 01/01 - czyli błąd czujnika podciśnienia - proszę was o info czy to ten czujnik w kolektorze ? wydaje się ,że to on właśnie nawala ....


i czy sam też dam radę go wymienić czy to jakaś wyższa szkoła jazdy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brak mi słów. Jeśłi już ktoś miał Twoje auto w rękach to jednoznacznie może stwierdzić czy vacum pompa jest ok czy nie. Może być tak że jest jedną z kilku usterek. Weź sprawę w swoje ręce i sprawdź stan wszystkich wężyków podciśnienia. Jedna dziura spowoduje spadek podciśnienia w całym układzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie popencjusz ma racje szukaj czy którys wezyk nie jest uszkodzony.Ja miałem problem z hamulcami i okazało sie pekł i spadł wezyk podcisniena i to w miejscu zupełnie innym niz serwo.To wszystko jest powiazane jeden mały wezyk a moze robic problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. Mam podobny problem jak adam-and1. U mnie non stop pojawiają się błędy P0105-52 i P1235-63 sprawdzane OP-COM. Ten P0105-52 daje się skasować na jakiś czas różnie czasem na dzień a czasem na pięć minut. Mechanik wymienił mi czujnik w kol. dolotowym i elektrozawór od sterowania turbiny, wężyki od podciśnienia wymienione wszystkie. W końcu wymyślił że to zaworki scv wymienione na nowe i dalej to samo. Czyszczona turbina podobno się zacinała. Ten 1235 to czujnik kopiowania turbiny 350zł(sam ogarnę). Sprawdzał też wiązkę elektryczna i stwierdził że jest ok. Pomocy bo ten tryb awaryjny już mnie denerwuje :niie:. Jestem przekonany że to jakaś pierdoła banalnie prosta tylko nasi mechanicy nie mogą dojść do tego. Wiem to z obdukcji (peugeot 307 zapowietrzał się powymieniali pompę wtryskową + wstępną, zawór reg. ciśnienia i dalej to samo. a pomogły 2 zawory zwrotne 1 przed filtrem paliwa a drugi przed pompą wysokiego ciśnienia koszt 40zł ale satysfakcja bezcenna :tak:)


Zastanawiam się czy za te błędy nie jest odpowiedzialny jakiś przekaźnik. Co myślicie na ten temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skąd Jesteś Temis650Z? Robił Ci ktoś odczyt dynamiczny czy wymieniali wszystko po kolei na czuja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Siedlec nie wiem jak to robili, podejrzewam że na czuja. Zaprowadziłem teraz auto do gościa który naprawia turbosprężarki i cała nadzieja w nim myślę że może w końcu dojdzie co mu dolega. Siedlecki opel to żenada upierają się cały czas że to wina zaworków ja zamontowałem zaworki o numerach zielony 096710-0130 i czerwony 096710-0120 (opisane zaworki na forum vectr club) łącznie z myciem układu i zbiornika paliwa, wymianą filtra paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.