Skocz do zawartości
Gość

x16sz na x16szr

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Wiadomo, silniki praktycznie niczym sie nie różnia.ale czy cały osprzęt wiązka komputer zepne na tych z silnika x16sz? w swoim x16sz mam praktycznie nowe kompletne sprzęgło nowy rozrząd pompa wodna, czy to będzie także pasować?czy silnik z automatu tez zepnie sie z manualna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze tak dziendobry

i na forum poszperac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

szukałem i nie znalazłem chłopskiej podpowiedzi typu daj se luza szukaj zdrowego x16sz lub bez obaw pakuj x16szr podchodzi plug&play. wiem już ze cały osprzęt praktycznie pasuje ale kwestia sporna jest z wiązka i kompem. chciałbym o rade kogoś kto to przechodził

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiazka i komp zostaja z twojego silnika

ewentualnie czujniki i osprzet ze swojego przekladasz

uzyles wyszukiwarki ??

rejestracja raptem 40 minut temu

 

w piec sekund znalazlem to

http://forum.opel24.com/topic/57934-swap-x16sz-na-x16szr/

wiec prosze mi nie mydlic oczu ze szukal !!!


tutaj jeszcze wiecej

https://www.google.pl/search?q=x16sz+x16szr&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&ei=_GfMUuKdBMuB7Qa-poCoCg

i np to

http://forum.samnaprawiam.com/wymiana-silnika-x16sz-na-x16szr-opel-astra-vt3608.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

te wszystkie tematy już przeczytałem. wyszukał mi je przez google. dlatego pisze ze ten komp i wiazka to kwestia sporna. dlatego poszukuje opinie kogos kto to przechodził. co musiał bym przełożyć ze swojego x16sz? czy cały kolektor ssacy podejdzie wraz z przepystnica podejdzie do bloku x16szr? czujnik temperatury na ecu takze? bo ponoc od x16szr jest dwu pinowy a u mnie jest jedno pinowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak jest inny to go wymieniasz

tak jak cala reszte

wkladasz goly slupek bez osprzetu dolotu wydechu itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

rozumiem, czyli szukam samego bloku przekładam osprzet ze swojego i musi to chodzic. z tego co wyczytałem to oba silniki różnią się tylko tym czujnikiem temp i czujnikiem spalania stukowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp jest ten sam stukowy jedynie moze byc inny

W astrze g w tym silniku nie ma otworu na czujnik na zegary ale przekładasz z swojego czujnik kolektor i bedze dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Limetic
      Witam.
      Auto nie ma problemu, aby odpalić np. po nocy. Może być -20, a Astra odpala za 1-szym razem, natomiast gdy chwilę pojeżdżę, silnik zagrzeje się do temperatury roboczej, czyli 90-95 stopni i go wyłączę, aby uruchomić za powiedzmy godzinę, ma on problem aby zapalić. Muszę powtarzać procedurę 2-3 razy. W czym może być problem?
    • Przez Raumes
      Od pewnego czasu czuję wibracje pochodzące z silnika, gdy auto stoi. Ma to miejsce i na luzie i na biegu.
      Wygląda to tak, że co 3-4 sekundy czuję 1-2 sekundowe mocniejsze wibracje, niż te normalne podczas pracującego silnika.
      Co może być nie tak lub czego to zapowiedź?
    • Przez Raumes
      Przez kilka ostatnich dni jeździłem tylko po mieście. Po przejechaniu 100 km udałem się na stację, żeby zataknować LPG do pełna. Ku mojemu zdziwieniu zatankowałem ponad 20 litrów!
      Nie stałem długo w korkach, jedynie co, kilka razy robiłem krótkie trasy (2km) na zimnym silniku. (mój silnik rozgrzewa się do 90 stopni po przejechaniu ~1,5km) Później kilka godzin postoju i znowu krótka trasa rzędu 2-3 km.
      Po zatankowaniu tych 20 litrów zrobiłem trasę poza miastem 84 km. (prędkość 60-100 km/h)
      Pojechałem znowu na stację i zatankowałem do pełna, weszło 5,7 litra, czyli spalanie ~7 litrów na 100 km.
      O co tu może chodzić? Jeżdżę łagodnie.
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.