Skocz do zawartości
Ceba1991

Problem z przepływomierzem.. Astra g 1.8 16

Rekomendowane odpowiedzi

Witam niestety nie dałem rady znaleźć informacji bardzo mi potrzebnych wiec zakładam nowy temat...

jakiś czas temu stwierdzono u mnie awarię przepływomierza z racji ze na nowy orginał szkoda mi kasy szukałem urzywki i znalazłem tylko od vectry... mój problem polega na tym ze te przepływki różnią się kostkami.. orientuje sie może ktoś jak musiałbym pozamieniać kabelki zeby ten od vectry działał mi w astrze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A od jakiej vectry kupiłeś ten przepływomierz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy to w ogóle będzie działało? Kupiłeś przepływkę 4 pinową od całkiem innego silnika w którym jest 3 pinowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oby dwa mają po 4 piny ogolnie auto chodzi o niebo lepiej niz na starym ale występują 2 błędy..

P0100 i P0110 oprócz tego jest jeszcze błąd P0135 ale to juz sonda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety teraz to chyba tylko trzeba by było skombinować schematy elektryczne obydwu silników i sprawdzić czy, któryś z pinów nie jest zmieniony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie dlatego jestem na tym forum mam nadzieję ze znajdzie się jakiś magik który bedzie wstanie mi pomoc....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie, ktoś kto posiada silnik z takim przepływomierzem mógłby pomierzyć wartości napięcia na wtyczce po przekręceniu kluczyka, to też mogło by pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardziej szukam kogoś kto by mógł wytłumaczyć mi tak "na chłopski rozum" jak to zrobic bo nie znam sie na schematach niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Aetheris
      Witajcie,
      Od pewnego czasu nie działał mi panel w radiu. Nie mogę zmienić stacji, wyciągnąć płyty itd. Jedyne co działa to wyłącznik radia (pokretlo), a radiem steruje na kierownicy. 
      Ostatnio padł akumulator no i teraz trzeba wpisać kod żeby uruchomić radio. Nie mogę jednak wpisać kodu, bo nie działa panel. Co mogę w tej sytuacji zrobić? Kto może odblokować radio ? Czy mogę wymienić ten element radia jakim jest panel na nowy i będzie działać żeby wpisać kod ? Proszę o pomoc, nie mogę żyć bez muzyki w samochodzie. 
    • Przez Krex98
      Witam forumowiczów, w planach mam sprzedaż mojego signuma i myśle nad astra h opc, mam do Was pare pytań. Jak silnik 2.0t się sprawuje? Oczywiście szukam egzemplarza który nie miał założonej instalacji gazowej. Kolejne pytanie, dowiedziałem się ze opc posiada przycisk „sport”, do niej można zakładać zwykle amortyzatory gazowe czy są jakieś specjalne pod ten pakiet sport, jak to wyglada cenowo? Czy warto patrzeć na egzemplarze koło 200k przebiegu, słyszałem ze przy dużych przebiegach mogą mieć problem z brakiem szczelności silnika? Ostatnie pytanie na co zwrócić uwagę przy kupnie poza sprzęgłem, pracy turbiny i stanu nadwozia/podwozia? 
    • Przez kola I
      Witam, w swojej Astrze mam, a raczej mialem (rozsypal sie) rezystor wentylatora chlodnicy na 3 piny (ten ze spiralka z drutu). Po zakupie samochodu okazalo sie, ze wentylator zalacza sie dopiero przy 106 stopniach na najwyzszy bieg, a wiec nie dziala pierwszy bieg. Z poprzedniej astry, ten sam model i silnik mam sprawny rezystor ceramiczny tylko ze wtyczka jest na 4 piny, czyli ma 3 biegi. I teraz pytanie, czy da sie zamontowac ten rezystor i zrobic tak zeby auto mialo 3 biegi wentylatora ? mam op coma jak cos. Nie moge znalezc schematu elektryki, zeby sprawdzic dokad ida kable od rezystora i zobaczyc czy bedzie w mojej obecnej astrze mozliwosc podlaczenia dodatkowego kabelka. A jesli sie nie da, to czy da sie podlaczyc rezystor ceramiczny, nie podlaczajac jednego kabelka (ktorego?) tak aby wentylator poprawnie dzialal na 2 biegach ?
      Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.