Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam następujący problem z astrą f. Zgasiłem auto i stacyjka mi odmówiła posłuszeństwa. Odpaliłem auto na krótko , tzn śrubokrętem . Po wymianie stacyjki , kontrolki się świecą a auto wgl nie chce odpalić (tzn wgl zagadać ) . Mam do was pytanie gdzie szukać przyczyny tego że auto wgl nie reaguje na przekręcanie kluczyka. Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez Piotr2020

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos zle poskladales

a co ??

to tego nie wiemy bo nie widac ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak stacyjka to i kluczyk pewnie nowy. A co z immo ?

Kostka stacyjki też nowa czy stara ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stacyjkę kupiłem wraz z obudową używaną ponieważ moja była już pęknięta ( przypuszczam że ktoś wcześniej się nią bawił) , kostka również jest stara , teraz nawet nie da się odpalić auta na krótko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

kostka również jest stara

Więc wymień kostkę na nową.

Kluczyk ten sam czy nowy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem stacyjkę z obudową i nowym kluczykiem (dostałem tylko jeden który był jako zapasowy bez loga opla). Czyli mam rozumieć że może to być wina kostki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niesprawna kostka stacyjki powoduje że nie podawane jest napięcie do elektromagnesu rozrusznika.

Zakładam że kable , bezpieczniki i rozrusznik masz Ok. Jeśli masz wątpliwości to musisz przejrzeć

Dodatkowo w oryginalnym kluczyku powinna być kotka immo . Chyba że Twoja Astra nie posiada immobilisera.

 

edit

sprawdź jeszcze przekaźnik rozrusznika

Edytowane przez Kacper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

astra jest z roku 93 , z tego co pamiętam miałem tylko w kluczyku światełko , kostki jak podpinam kontrolki się zapalają , a w razie czego jak można sprawdzić rozrusznik ? (bezpieczniki sprawdzałem i wszystkie są dobre).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kontrolka silnika mruga czy nie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Shavier
      Witam! Przychodzę do Was drodzy forumowicze z dość sporym problemem z jakim się borykam od dłuższego czasu. Mianowicie chodzi o to co na filmie (pozwolę sobie dodać link do YT)
      Asterka jest mułowata, gdy chcę dodać gazu występuje taki problem jak w linku wyżej, na gazie chodzi ładnie, ale też muł i w dodatku bierze 12L gazu. Mam nadzieję, że mi pomożecie lub dacie sugestie gdzie szukać problemu, pozdrawiam.
    • Przez Mystic74
      Witam
      Mam Astrę 1.4(1999r) benzyna bez gazu. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręcił ale auto nie odpaliło, po ponownym przekręceniu kluczyka juz nic nie kręci, oświetlenie jest, kontrolki się palą. Aku naładowany, świece i przewody nowe, kopułka i palec wyglądają na dobre. Czytałem że może gdześ masa zgniła (gdzie są te przewody masowe?) albo jakiś kabel zgnił.
       
      Auto stało kilka dni i akumulator się rozładował do 5V, naładowałem i ma 12.40 V
       
      Na kablach też nie odpalił.
    • Przez łubudubu
      Witajcie, przepraszam, jeśli piszę w niewłaściwym miejscu, ale może ktoś będzie zorientowany w temacie - jak dostać się do zaworu EGR w Astrze F z 1997 roku? Silnik 1.6 Ecotec. Czy muszę zdemontować pół silnika, żeby go wyczyścić/wymienić?
      Pozdrawiam wszystkich.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.