Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Czytałem kilka tematów związanych z tym zagadnieniem, ale dokładnej odpowiedzi nie znalazłem. Moje pytania:

- czy można bez problemu założyć lusterka elektryczne zamiast manualnych?

- co mam zdjąć żeby zobaczyć czy mam kable: trójkąt od lusterek czy cały boczek?

- jakie kable/wtyczke powinienem mieć (ilość pin) żeby było podgrzewanie?

- jakich lusterek szukać żeby były podgrzewane, czy wszystkie el są podgrzewane?

- jak powinien wyglądać panel sterowania, czy ma mieć mieć przycisk do podgrzewania?

- czy takie lusterka sprawiają problemy u Was? jest sens to robić?

- czy trzeba coś działać przy bezpiecznikach lub w op-comie po założeniu?

Jeśli macie jakieś sugestie lub doświadczenie to proszę piszcie.

Dzięki za odpowiedzi

 

Pozdrawiam


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdemontuj najpierw trójkąt potem boczek drzwi aby sprawdzić czy są wolne wtyczki do podpięcia lusterek.

W panelu sterowania nic nie zmieniasz, grzanie lusterek załączane jest tym samym włącznikiem co grzanie tylnej szyby.

Przejrzyj też w instrukcji auta który bezpiecznik/bezpieczniki jest od grzania lusterek.

 

Do sterowania położeniem lusterek będziesz musiał zmienić panel w drzwiach kierowcy z przełącznikami szyb, na taki co ma joystick do sterowania. Właściciele Meriwvek podpowiedzą zapewne dokładniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam
Podpinam się pod temat by nie śmiecić z nowym.
Nosze się z zamiarem, zmiany lusterek jak w temacie. Wszystko już rozgryzłem oprócz opcji składania. Chodzi o sterowanie silniczkami czy napięcie zanika po złożeniu lusterka, wiem że silniczek pracuje do krańcowego położenia i się wyłącza.
Pozdrawiam


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy składanych lusterkach jest moduł potrzebny.Posiadasz takowy???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie posiadam. Chce go zastąpić, takim aby lusterka składały się z zamknięciem samochodu i rozkładały wraz z otwarciem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Czarek K.
      Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Astry G Kombi od 10 lat :)
      Mam głupi problem ale proszę o poważne odpowiedzi!

      Po raz pierwszy muszę wymienić żarówkę od stopu, w lewej tylnej lampie.....  Wszystko proste prawda?? odpiąć kostkę, odkręcić dwie duże białe nakrętki i wyciągamy.

      Otóż jedna z tych nakrętek kręci się razem ze szpilką/śruba w lampie !!! 

      Jak mam teraz wyciągnąć lampę????

      Jakieś pomysły??


      Pozdrawiam!
    • Przez gadgetPDZ
      Cześć,
      chciałbym wyczyścić, a w ostateczności zaślepić EGR w Merivie A 1.7CDTI (2004). Przeszukałem google i niestety większość informacji i instrukcji  o położeniu EGR jest do silników benzynowych. Powiedzcie proszę, gdzie znajduje się EGR w tym modelu? Czy demontaż jest prosty? Czy po zaślepieniu komputer zacznie wyrzucać check engine? Dodatkowo trafiłem na kilka informacji o tym, że wyciągając EGR należy spuścić płyn z chłodnicy. Czy to prawda? Proszę o pomoc
    • Przez Signal.600
      Witam.
      Posiadam Opla Merive A 1.8 benzyna, 125KM, bez gazu rok p. 2009, 187tys. przebiegu, kraj Niemcy. Ostatnio wyczuwam zapach paliwa glownie spod tylnych kanap i jak by na srodku, pomiedzy przednimi. Dodam ze kojarze ten fakt po tym jak ostatnio wiecej troche zatankowalem niz zawsze. Z drugiej strony podczas jazdy spalil mi sie wirniczek w rozruszniki Hitachi (bubel nad buble te Hitachi). Czy moglo dojsc do jakiegos przepiecia na pompce paliwowej? (rozrusznik mam juz wstawiony i pali normalnie.) Nie wiem czy rowniez wskaznik paliwa na zegarach nie opada bo ciagle stoi w miejscu a podniosl sie po zatankowaniu (nie jest to jeszcze potwierdzone. Bede obserwowal). Pod spodem nie widze by cos kapalo, zauwazylem ze korek paliwa jak by sie odkrecal. Przynajmniej dzisiaj patrze a on normalnie lata jak niedokrecony. Dokrecilem do pstrykniecia i tez bede obserwowal. Czym to moze byc spowodwane? Filtr paliwa do wymiany? Uszczelka jakas? Mechanik dopiero na poniedzialek. Moze jakos z panstwa pomoca sam to zdiagnozuje. Pozdrawiam i dziekuje za kazda wskazowke.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.