Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

po podlaczeniu pod komputer, wyrzuca bledy ABS i EGR. Samochod nie traci na mocy, wiec EGR jeszcze dziala, jednakze po zresetowaniu bledu, on powraca po przejechaniu kilku kilometrow. EGR jade dzis wylaczyc calkowicie, znalazlem fachowca i zrobi to za 250 zl.

 

P0400 - Exhaust Gas Recirculation Valve Stuck
(61) - Not present
Co do ABS:
U2108 - CAN-Bus No Communication with ABS (Anti-Lock Brake System)
(70) - Not present
U2108 - Invalid Data from ABS (Anti Lock Brake System)
(72) - Not present
rowniez predkosciomierz nawala i raz dziala raz nie oraz nie liczy zawsze przejechane km.
C0045 - Rear Left Wheel Speed Sensor No Signal
(08) - Not present
C0035 - Front Left Wheel Speed Sensor Malfunction
(0A) - Not present
C0045 - Rear Left Wheel Speed Sensor No Signal
(08) - Not present
P0500 - Wheel Speed Sensor Circuit Range/Performance
(71) - Not present
P0550 - Mileage Circuit Range/Performance
(71) - Not present
U2139 - Invalid Signal from CIM (Steering Column Module)
(71) - Not present
Czy ktos moze prosze zerknac co robic w takim wypadku? Czy do wymiany sa piasty w kolach czy czujniki poprostu sprawdzic?
Dziekuje

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Not prezent - czyli nie występuje.

Przeczyść wtyczki ABS przy kolach, najpewniej problem jest z lewym przednim kołem bo z niego jest brany sygnał na prędkościomierz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w ktorym miejscu wystepuje ten czujnik? I jak wyglada? Dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podnieś auto i zdejmij koło. Z tyłu za tarczą kotwiczną znajdziesz wtyczkę.

Zaopatrz się wcześniej w jakiś preparat do czyszczenia styków elektrycznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, rozepnij i użyj np "contact spray "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy aby napewno da sie "wylaczyc"EGR w tym modelu Astry?Cos mi nie pasuje,bo mam znakomitego fachowca od Opli i musialem zmieniac na nowy Egr i tematu zaslepienia nie bylo.Nie da sie tak po prostu wyl.EGR.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczę co ten fachowiec ma do powiedzenia:) twierdzi że można go zamknąć na stałe i wyłączyć w komputerze

EGR wylaczony, kontrolki silnika zniknely,

 

ABS cala pompa do wymiany, to przyczynilo sie ze wskazowka predkosciomierza nie dzialala poprawnie i nie naliczalo km.

 

Po majowce bede wymienial pompe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM PONOWNIE

 

samochod odmowil calkowicie posluszenstwa dwa tygodnie temu. Nie chcial odpalic, przy przekrecaniu kluczyka nic sie nie dzialo, nawet nie drgnal.

 

Skonczylo sie holowaniem.

 

W warsztacie okazalo sie ze przyczyna wszystkiego byl CIM oraz pompa ABS. Myslalem ze to rozrusznik ale mechanik sprawdzil i okazalo sie ze jest sprawny.

 

Skonczylo sie na wymianie modulu CIM ( U2139 - Invalid Signal from CIM (Steering Column Module) taki byl blad jak wczesniej pisalem) i naprawie sterownika ABS. Wszystkie inne bledy byly wlasnie spowodowane awaria tych dwoch modulow.

 

Mysle, ze komus taka informacja moze sie przydac na przyszlosc.

 

BTW 1600 zl taka przyjemnosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.