Skocz do zawartości
Erni 12

Opel Antara 2.0 CDTI 150 KM reset licznika wymiany oleju.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ktoś może mi doradzić jak zresetować licznik wymiany oleju w silniku. Chce wymienic olej wraz z filtrem, ale na desce rozdzielczej świeci się symbol "kluczyka z olejarka". Wie ktoś może jak się tego pozbyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś może mi doradzić jak zresetować licznik wymiany oleju w silniku. Chce wymienic olej wraz z filtrem, ale na desce rozdzielczej świeci się symbol "kluczyka z olejarka". Wie ktoś może jak się tego pozbyć?

Ja wymieniłem olej i filtr w serwisie. Nie bardzo się opłacało samemu, bo sam olej to koszt ok 140zł + filtr jakieś 50zł no i poświęcony czas. W serwisie mieli promocję, wymiana oleju i filtra za 198zł a zawsze co serwis to serwis. No i kontrolkę od razu też skasowali i wyzerowali licznik. Sprawdź może jest jeszcze ta promocja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

wymiana oleju i filtra za 198zł

199zł ;)

 

A inspekcję kasuje się tech-em.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

199zł ;)

 

A inspekcję kasuje się tech-em.

Faktycznie, mała pomyłka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak policzysz koszt oleju + filtra, to opłaca się jechać do ASO. Masz przy okazji wymiany oleju za darmo zrobioną kontrolę stanu i protokół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można też skasować pedałem gazu i hamulca. Nie pamiętam dokładnej sekwencji. Zapaliła mi się w trasie więc zatrzymałem się i pokombinowałem chyba pięć razy gaz do końca po włączeniu zapłonu. Olej wymieniam sam. Oprócz oleju jeszcze filtry powietrza ,paliwa i klimatyzacji. Wtedy już chyba lepiej samemu się opłaca.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę kolego masz całą procedurę kasowania inspekcji

post-45237-0-07170400-1417946456_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak policzysz koszt oleju + filtra, to opłaca się jechać do ASO. Masz przy okazji wymiany oleju za darmo zrobioną kontrolę stanu i protokół.

Czy pompa paliwa w zbiorniku może być powodem złego rozruchu auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja wymieniłem olej i filtr w serwisie. Nie bardzo się opłacało samemu, bo sam olej to koszt ok 140zł + filtr jakieś 50zł no i poświęcony czas. W serwisie mieli promocję, wymiana oleju i filtra za 198zł a zawsze co serwis to serwis. No i kontrolkę od razu też skasowali i wyzerowali licznik. Sprawdź może jest jeszcze ta promocja

jak wiec mozliwe ze olej w przecietnym sklepie kosztuje 350+ a aso ACEA C3 leje za 199 i jeszcze wklad filtra dorzuci?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aso nie ma oleju w kanisterkach po 5 litrow tylko zakupuje po propisaniu umowy w beczkach 205 litrowych wiec odpadaja pewne sprawy. Kiedys koziol podpisam umowe z castrolem to dostal sprzet to robienia geoemtrii na glowicahc laserowych zakladanych na koła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie pomyslalem o tym, mnie kasowali 800+ za olej+wklad filtra oleju+wklad filtra paliwa+sprawdzenie klimy i nawet raz zonie wkrecili ze trzeba tarcze wymienic po niecalych 30kk bo sie zuzyly tyle ze za robocizne nie skasowali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Oj nie wkręcili . Dopiero w zeszłym roku opel się przechwalał , że udało mu się wydłużyć żywotność tarcz do coś koło 40 ts km.

Po prostu nie wiemy , że to część wymienna .

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pamietam ze w insigniach dosc czesto sie tarcze konczyly po malych przelotach. Klocki tez za duzych dystanow nie robily. Mowa raczej o cdti bo takowe dosc czesto bywaja na serwisach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez APASZ1964
      Witam wszystkich mam problem z kontrolką airbag świeci się na stałe. Po podłączeniu pod tester diagnostyczny pokazało to co na zdjęciu . Czy to sterownik bo było lekkie puknięcie przodem. Proszę o pomoc i dziękuję z góry 

    • Przez janek1987
      Witam
       
      Nie działają mi zegary na liczniki od temperatury, prędkościomierza obrotomierza i poziomu paliwa. Dodatkowo nie działają kontrolki od oleju, check , hamulec postojowy, nie nabija kilometrów. Wszystko inne działa. Stało się tak jak robiłem światła do przyczepy i kilka razy spaliły mi się bezpieczniki. Bezpieczniki wszystkie są teraz dobre sprawdzone i na każdym przechodzi prąd. Czy spaliłem licznik czy procesor na układzie eeprom przez zwarcie?? Jeśli ktoś wie jak to naprawić i co mogło się stać to proszę o pomoc. Samochód pali i jeździ ale nie wiem ile jadę i ile mam jeszcze paliwa więc to problem.
    • Przez komisarz24
      Witam wszystkich serdecznie i zapraszam do poradnika
      " Opel Mokka"

      Myślę ze może się Komuś przydać prezentacja podczas naprawy własnego auta.
      Zawarty jest w niej komplety pokaz resetu "Code 82" zerowania inspekcji olejowej w samochodzie, niżej link do filmu.

      Zapraszam


       
       
       

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.