Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napinacz tylko originalny GM!!! Mialem z Febi i kilka miesiecy i do wymiany byl i wymienilem na oryginalny,a wiadomo jaki koszt wymiany byl napinacza bo wszystkie uszczelki musiałem nowe kupic,wiec nikomu nie polece napinacza z Febi. Koszt robocizny to okolo 300zl.Koszt oryginalnego napinacza to 185zl

Dzięki.

Widzę, że jesteś z mojego województwa - gdzie robiłeś autko (rozrząd)?

Możesz coś polecić w okolicy Szczecina?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 126
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

nie ma. Jedynie na słuch można sprawdzić bez inwazyjnie Jak masz na zimnym spokój - oznacza to że w miarę rozgrzewania sie oleju łańcuch robi problem, może to bedzie tylko napinacz, ale chyba warto

W tych autach rozrząd jest bardzo słabą stroną silniki 1.0 1.2 1.4 mają ten sam rozrząd i napewno jest on do wymiany. Naprawiam ople i robiłem tydzień temu rozrząd w Corsie D po przebiegu 65 tyś. Wym

ale która?

Dzięki.

Widzę, że jesteś z mojego województwa - gdzie robiłeś autko (rozrząd)?

Możesz coś polecić w okolicy Szczecina?

Hej,jestem w twoich okolicach chwilowo,a z autem robilem u siebie na sląsku.Podzwon troche i zapytaj o oryginalny napinacz bo ceny sa rozne?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się z pytaniem, czy ktoś z Was zakładał taki zestaw? Cena jest bardzo atrakcyjna, ale nie chciałbym robić tego za pół roku ponownie;) Macie jakieś doświadczenia z częściami firmy BGA z kótrj jest ten zestaw?

http://allegro.pl/lancuch-rozrzad-opel-1-0-12v-1-2-16v-1-4-twinport-i3284482477.html

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie ryzykowal,zestaw z kolami zębatymi jest za tani,to jest tylko moja opinia a co do rozrzadu to pisalem juz wczesniej,moze byc z Febi ale bez napinacza,napinacz tylko GM.Sprawdzone na moim przypadku,a co do uszczelek to warto kupic tez oryginalne bo nie sa az tak drogie a napewno pewne.Ale to jest tylko moje zdanie a kazdy z nas ma swoje.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem Twoje przygody, ale ta oferta pojawiła się niedawno, wcześniej były zestawy w granicach 550-750, wiec faktycznie nie było sensu ryzykować. Teraz zastanawiam się czy nie kupić tej taniochy, bo to jednak 50% różnicy. Cena części nie zawsze odpowiada jej jakości, wiele z cen jest wziętych z kosmosu i nijak mają się do wykonania, dlatego szukam opinii o tej konkretnej firmie, wiadomo że te koła mogą być z sera i za chwilę będę robić to na droższym zestawie :glupek:

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem Twoje przygody, ale ta oferta pojawiła się niedawno, wcześniej były zestawy w granicach 550-750, wiec faktycznie nie było sensu ryzykować. Teraz zastanawiam się czy nie kupić tej taniochy, bo to jednak 50% różnicy. Cena części nie zawsze odpowiada jej jakości, wiele z cen jest wziętych z kosmosu i nijak mają się do wykonania, dlatego szukam opinii o tej konkretnej firmie, wiadomo że te koła mogą być z sera i za chwilę będę robić to na droższym zbga estawie :glupek:

Ja wciąż nie wiem, czy moje "objawy" to na 100% rozrząd.... ale w przypadku bga za 300 zł na allegrogo mamy komplet rozrządu + wszystkie możliwe uszczelki.....

chyba też się zdecyduję.....

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w przypadku wymiany nie lepiej zdac sie na wybór zaufanego mechanika wtedy on ponosi koszta ewentualnej reklamacji,bo w przypadku gdy robi sie to samemu to mozna wybrac i najtansze.Ja w przypadku zleconych napraw nigdy nie kupuje czesci pomimo ze mam dostep do upustów.Juz miałem problem w przypadku pompy wody(zakupiłem kompletny rozrzad i niestety pompa padła)reklamacja została uznana ale za wymiane mechanik ponownie chciał zaplaty.Plusem tego było to ze nauczyłem sie wymieniac rozrzad bo szkoda było mi kasy.....

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w przypadku wymiany nie lepiej zdac sie na wybór zaufanego mechanika wtedy on ponosi koszta ewentualnej reklamacji,bo w przypadku gdy robi sie to samemu to mozna wybrac i najtansze.Ja w przypadku zleconych napraw nigdy nie kupuje czesci pomimo ze mam dostep do upustów.Juz miałem problem w przypadku pompy wody(zakupiłem kompletny rozrzad i niestety pompa padła)reklamacja została uznana ale za wymiane mechanik ponownie chciał zaplaty.Plusem tego było to ze nauczyłem sie wymieniac rozrzad bo szkoda było mi kasy.....

Oczywiście - masz rację..... jeśli masz zaufanego mechanika ;)

 

Ja byłem u dwóch, którzy za same części zawołali 800 (febi), które na alledrogo dostępne są za 350 zł ;)

 

W każdym razie zastanawiam się nad tym full kompletem z BGA - cena naprawdę atrakcyjna.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.bgautomotive.co.uk/

 

Ja biorę ten zestaw, skoro padają niektórym oryginalne po 60tys to dużo nie zaryzykuje;) W dodatku ktoś chwalił tą firmę że robi wszystkie części sama, a nie składa od różnych producentów w zestawy.

Edytowane przez ziunek
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.bgautomotive.co.uk/

 

Ja biorę ten zestaw, skoro padają niektórym oryginalne po 60tys to dużo nie zaryzykuje;) W dodatku ktoś chwalił tą firmę że robi wszystkie części sama, a nie składa od różnych producentów w zestawy.

jak zrobisz, daj znać, czy się poprawiło... i napisz ile zapłaciłeś za robociznę.

 

ja też na 99% kupuję bga

Edytowane przez krystian78
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez menelki
      Witajcie.
      Zauważyłem u siebie w Mery A 1,4 (Z14XEP), że ciągnięciu przyczepki mój silnik się nagrzewa nieco ponad normę ( wskazówka przechodzi ledwo poza 90 stopni). Wiem, że wskazówka na desce jest tylko "orientacyjna", ale podejrzewałem uszkodzony rezystor wentylatora, bo przy włączonej klimie wentylator kręci.
      Po wymianie na nowy rezystor uruchomiłem Opcoma i zrobiłem test wentylatora:
      bieg 1 - działa ( cyka przekaźnik, włącza  się wentylator)
      bieg 2 - nie działa ( cyka przekaźnik, wentylator się nie włącza)
      bieg 3 - działa - ( cyka przekaźnik, włącza się wentylator)
      Nie dobierałem się jeszcze do skrzynki przekaźników, ale  mam kilka teoretycznych pytań:
      1. Czy jak przekaźnik cyka, to można wnioskować, że jest sprawny?
      2. Jakie są przekaźniki od wentylatorów ( bieg 2)? Chciałbym kupić zapas, zanim rozkręcę podszybie.
      3. Czy jeśli przekaźnik będzie OK, a na 2 biegu wentylator nie kręci - co może być przyczyną?
      4. Przy jakich temperaturach powinny włączać się poszczególne biegi wentylatora?
      Szczerze powiem, nie zauważyłem nigdy, aby wentylator włączał się na 1 biegu, zawsze jak się załącza to na maxa ( 3 bieg?)
       
    • Przez Tobiasz
      Przy zakaupe mojego combolota przy przebiegu ok 190 000 km zauważyłem, że uszczelka pod pokrywą zaworów byla lekko uszkodzona skąd delikatnie leciał olej. Oddałem do mechanika i razem z wymianą uszczelki wymieniłem wszystkie filtry i olej. Po naprawie z silnika nastąpił wyciek. Nie byłem w stanie zlokalizować skąd więc oddałem spowrotem do machanika na poprawę. Po drugiej naprawie dalej gubił olej jednakże już mniej. Wydaje mi się że olej cieknie w okolicy rozrządu. W pewnym momencie bez żadnego ostrzeżenia rano silnik już nie odpalił. Poziom oleju w normie. Po przekręceniu zapłonu silnik zakręcił lecz co raz słabiej i słabiej aż zapiszczał dzwięk i tak już silnik stanął na dobre. Z tego co się orientuje jest to silnik ozanczony kodem Y17DTH. Nie wiem co może być powodem i czy aby silnik nie jest do wymiany.
    • Przez KrS19
      Dobry dzień wszystkim,
       
      w aucie mojej dziewczyny następuje mocny wyciek oleju przez ww. czujnik. Wyciek następuje na 100% przez wtyczkę czujnika, z początku myślałem, że przez gwint, ale po uszczelnieniu mam już pewność.
       
      Poza wymianą czujnika chciałbym wymienić jego przewód (jest w kiepskim stanie), niestety nigdzie nie widzę możliwości kupna. Czy poza szrotami może ktoś polecić jakiś sklep? W ostateczności będę go reaktywował sam.

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.