Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Czy jest sens przechodzić na półsyntetyk 10w40

 

wydaje się, że takie rozwiązanie to jedynie maskowanie tematu a nie jego rozwiązanie. Skąd jesteś?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 126
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

nie ma. Jedynie na słuch można sprawdzić bez inwazyjnie Jak masz na zimnym spokój - oznacza to że w miarę rozgrzewania sie oleju łańcuch robi problem, może to bedzie tylko napinacz, ale chyba warto

W tych autach rozrząd jest bardzo słabą stroną silniki 1.0 1.2 1.4 mają ten sam rozrząd i napewno jest on do wymiany. Naprawiam ople i robiłem tydzień temu rozrząd w Corsie D po przebiegu 65 tyś. Wym

ale która?

Tak,na pólsyntetyk tak,ale nigdy na mineralny,bo ten typ silnika tego nienawidzi i popychacze nie pociagną. Powiem tak,miedzy nami to jest wlasnie wada tych silnikow,ja robilem wszystko ze swoim,nie załowalem pieniedzy,zrobilem przebieg 13 tys.km i dolozyłem do samego silnika 5tys.zl i znowu sie odezwalo terkotanie.Pojechałem do Opel servis,diagnoza krotka,sprzedac auto i problem z glowy.Mechanicy rozkładali rece.Jak co moge dac namiary do siebie i kazdemu doradze co i jak bo moge napisac powiesc na temat tego typu silnika.Zrobiłem wszystko co mozliwe,wymieniłem wszystko co tylko sie dało i dalej to było.Chetnie doradze kto ma problem z tym typem silnika. Auto sprzedalem i sie smieje,mam pieniadze a problem juz nie moj.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dwóch mechaników poleciło mi zmianę oleju na inny. Zmieniłem olej z Mobil Super S 2000 10w/40 na Castrol Magnatec 10w/40. Od tej pory jak ręką odjął. Problem znikł.

 

Hej. Czy problem zniknął od razu - czyli tego samego dnia, gdy zmieniłeś olej.... czy potrzebowałeś kilku dni, kilkuset kilometrów?

 

Ja zmieniłem olej w piątek (zrobiłem od tego czasu ok. 50 km ;) ) i jak na razie większej różnicy nie ma.....

Zobaczę za kilka dni - i najwyżej będę musiał jednak pomyśleć o tym łańcuchu ;(

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich jak obiecałem wklejam filmik po ostatniej naprawie polegającej na wymianie kpl.popychaczy hydraulicznych silniczek chodzi super za 4800zł. mam nadzieję że to już wszystko pozdrawiam.
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mierzyłeś już cisnienia na cylindrach .. czy dalej jest taka róznica ja tym jednym czy wszystko wróciło do normy??

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mierzyłeś już cisnienia na cylindrach .. czy dalej jest taka róznica ja tym jednym czy wszystko wróciło do normy??

wszystkie pomiary są ok forsa boli ale jest też coś pozytywnego z tej historii a mianowicie znalazłem super mechanika który po odsłuchaniu filmiku określił co mu dolega pozdrawiam i życzę wszystkim z podobnymi dolegliwościami szczęśliwego zakończenia

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich jak obiecałem wklejam filmik po ostatniej naprawie polegającej na wymianie kpl.popychaczy hydraulicznych silniczek chodzi super za 4800zł. mam nadzieję że to już wszystko pozdrawiam.

Hej.

Ten filmik jest nagrany po wymianie popychaczy czy przed wymianą?

 

Napisz dokładnie, co w nim zrobiłeś po kolei.

W mojej marysi silnik chodzi dokladnie tak samo (tylko po rozgrzaniu silnika) - na zimnym jest zdecydowanie ciszej.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Zanim założysz temat opisując swój problem, zapoznaj się z naszymi zaleceniami

  • Przeszukaj forum - skorzystaj z wyszukiwarki i przeszukaj forum, być może ktoś omówił podobne zagadnienie,
  • Podaj wersję modelu - nie zapomnij o podaniu wersji modelu auta, którego dotyczy opisywany problem,
  • Oznaczenie silnika - podaj nam jak najwięcej danych, które dotyczą Twojego silnika,
  • Opis problemu - opisz swój problem w sposób zrozumiały dla innych
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez menelki
      Witajcie.
      Zauważyłem u siebie w Mery A 1,4 (Z14XEP), że ciągnięciu przyczepki mój silnik się nagrzewa nieco ponad normę ( wskazówka przechodzi ledwo poza 90 stopni). Wiem, że wskazówka na desce jest tylko "orientacyjna", ale podejrzewałem uszkodzony rezystor wentylatora, bo przy włączonej klimie wentylator kręci.
      Po wymianie na nowy rezystor uruchomiłem Opcoma i zrobiłem test wentylatora:
      bieg 1 - działa ( cyka przekaźnik, włącza  się wentylator)
      bieg 2 - nie działa ( cyka przekaźnik, wentylator się nie włącza)
      bieg 3 - działa - ( cyka przekaźnik, włącza się wentylator)
      Nie dobierałem się jeszcze do skrzynki przekaźników, ale  mam kilka teoretycznych pytań:
      1. Czy jak przekaźnik cyka, to można wnioskować, że jest sprawny?
      2. Jakie są przekaźniki od wentylatorów ( bieg 2)? Chciałbym kupić zapas, zanim rozkręcę podszybie.
      3. Czy jeśli przekaźnik będzie OK, a na 2 biegu wentylator nie kręci - co może być przyczyną?
      4. Przy jakich temperaturach powinny włączać się poszczególne biegi wentylatora?
      Szczerze powiem, nie zauważyłem nigdy, aby wentylator włączał się na 1 biegu, zawsze jak się załącza to na maxa ( 3 bieg?)
       
    • Przez Tobiasz
      Przy zakaupe mojego combolota przy przebiegu ok 190 000 km zauważyłem, że uszczelka pod pokrywą zaworów byla lekko uszkodzona skąd delikatnie leciał olej. Oddałem do mechanika i razem z wymianą uszczelki wymieniłem wszystkie filtry i olej. Po naprawie z silnika nastąpił wyciek. Nie byłem w stanie zlokalizować skąd więc oddałem spowrotem do machanika na poprawę. Po drugiej naprawie dalej gubił olej jednakże już mniej. Wydaje mi się że olej cieknie w okolicy rozrządu. W pewnym momencie bez żadnego ostrzeżenia rano silnik już nie odpalił. Poziom oleju w normie. Po przekręceniu zapłonu silnik zakręcił lecz co raz słabiej i słabiej aż zapiszczał dzwięk i tak już silnik stanął na dobre. Z tego co się orientuje jest to silnik ozanczony kodem Y17DTH. Nie wiem co może być powodem i czy aby silnik nie jest do wymiany.
    • Przez KrS19
      Dobry dzień wszystkim,
       
      w aucie mojej dziewczyny następuje mocny wyciek oleju przez ww. czujnik. Wyciek następuje na 100% przez wtyczkę czujnika, z początku myślałem, że przez gwint, ale po uszczelnieniu mam już pewność.
       
      Poza wymianą czujnika chciałbym wymienić jego przewód (jest w kiepskim stanie), niestety nigdzie nie widzę możliwości kupna. Czy poza szrotami może ktoś polecić jakiś sklep? W ostateczności będę go reaktywował sam.

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.