Skocz do zawartości

Diesel zalany benzyną


Rekomendowane odpowiedzi

Gość zbig1001

Witam

Przepraszam, że otwieram się jako nowy temat, ale jestem na forum pierwszy raz i jeszcze nie orientuje się w poruszaniu po nim.

Proszę o odpowiedź czy ktoś miał podobny przypadek do mojego

Zatankowałem swoją Astrę H 1,7cdti 2006 r. benzyną jakieś 16 l. na 52 zbiornik resztę ropy. Gdy się zorientowałem zrobiłem nią jakieś 14 km i podjechałem do mechanika który spuścił paliwo i wymienił filtr. Zrobiłem nią już jakieś 200 km na czystym paliwie i na razie nie ma odznak jakiś problemów.

Czy mogę już odetchnąć czy może jeszcze coś stać się z wtryskiwaczami bo czytałem, że odzywają się one z dużym opóźnieniem. Miał ktoś podobną sytuację?

Dzięki za odpowiedzi.

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 month later...

Dzisiaj miałem identyczną sytuację. Po ciężkim dniu chciałem zatankować do pełna. W baku było jakieś 20l ropy. Nie wiem jak, ale w łapę wziąłem pistolet od Shell V-Power Nitro+ ale PB. Na szczęście jak wyciągnąłem pistolet, to licznik pokazywał 3l. Poszedłem zapłaciłem za PB (trochę pani się zadziwiona była ilością). I wlałem 32l Shell V-Power Nitro+ Diesel i setkę Mixolu.

Pojechałem w drogę. Zrobiłem 300km i dotankowałem znowu pod korek. Silnik pracował normalnie, mocy mu nie przybyło, ani nie ubyło.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tą stronę raczej powinno być spoko ropniak + trochę Pb gorzej by było odwrotnie czyli do benzyniaka ON choć to ze względu na rozmiar pistoletu może być trudne :) . Miałem dwa razy przypadek (przez wiele lat) że na stacji BP paliwo (Pb) było zanieczyszczone ropą. Auto wtdy dostało muła + kontrolka check engine ale się jakoś przejeździło + wymiana filtra paliwa.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nalepwak od diesla- ten pistolet jest wiekszy jak jest to pistolet do tirów i ciezarowek. tak to jest taki sam jak od benzyny. Niedobrze to a ni w jedna stone ani w druga. JElsi jakas rasowa benzyna bedzie zalana ropa to tez moze sie kononczyc to splynieciem tloków pryz ostrej jezdzie. W dielsu benzyna to w sumie szkoda dla wtrysków ale tez zalezne od ilosci tej mieszanki bo jak litr dwa to mozna w zime dodac w celach lepszego odpalania i zeby sie parafina nie wydzielała.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez MWloch
      Witam serdecznie.
      Model auta: Opel Meriva II 1.4 Turbo ECOTEC 120KM 88kW, rocznik 2010.
      Mój problem jest następujący: podczas pracy silnika słychać niemalże identyczne odgłosy jak na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=n6qn4lGKH48&feature=youtu.be
      Mechanik był mocno zdziwiony skąd dociera ten odgłos. Po krótkiej diagnozie stwierdził, że odgłos dobiega z okolicy kompresora klimatyzacji. Samochód pozostał w warsztacie w celu głębszej analizy.
      Czy ktoś z Was miał podobny przypadek?
      Z góry dziękuję,
      Michał.
       
       
    • Gość tragedia7
      Przez Gość tragedia7
      Witam
      Prawdopodobnie muszę wymienić silnik w antarze 2.0 cdti kod silnika Z20DMH, moje pytanie brzmi czym się różni silnik Z20DMH od Z20S1? 
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.