Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich ;) Mam następujący problem z Asterką F z 1996 roku (po lifcie). Podczas jazdy na z pozoru gładkiej nawierzchni z okolic przedniego prawego koła słychać klekotanie. Problem ten występuje również na dziurach i nierównościach. Przy mocniejszym przeciągnięciu po obrotach i wciśnięciu sprzęgła do zmiany biegów (zwolnienie pedału gazu autko opada przodem) klekotanie urywa uszy... Łącznik świeży, wahacze nowe, gumy ok... Co to może być? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co to może być?

Przegub? Łożysko?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przegub? Łożysko?

Niemożliwe, przegub sero stuku przy maksymalnym skręcie kół, łożysko też wykluczone - zero szumów, luzów na kole, "lepienia się".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wewnetrzny moze stukac podczas jazdy na wprost

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie ma innego pomysłu? Dodam jeszcze, że po przygazowaniu mocnym na postoju też klekota ... i to nie pochodzi z silnika ani skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc nie ma związku z jazdą jeśli na postoju stuka.

 

Oderwana poduszka. Przesunięty silnik. Stukanie tlumikiem, łapą, odbudową.

 

Układ jedny nie ma znaczenia. Zła za silnik i nim pobujaj... samo się znajdzie. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Shavier
      Witam! Przychodzę do Was drodzy forumowicze z dość sporym problemem z jakim się borykam od dłuższego czasu. Mianowicie chodzi o to co na filmie (pozwolę sobie dodać link do YT)
      Asterka jest mułowata, gdy chcę dodać gazu występuje taki problem jak w linku wyżej, na gazie chodzi ładnie, ale też muł i w dodatku bierze 12L gazu. Mam nadzieję, że mi pomożecie lub dacie sugestie gdzie szukać problemu, pozdrawiam.
    • Przez robertw7
      Witam,
      Jestem posiadaczem Astry IV sedan z silnikiem 1.4 turbo. Od pewnego czasu mam problem z dwoma przypadłościami:
       
      1. Po wyłączeniu silnika, po klikudziesięciu sekundach zaczyna coś walić pod spodem. Jakby głuche uderzenie co kilka sekund przez jakąś minutę. Ostatnio zrobiłem tak: po zgaszeniu silnika, zanim zaczęło stukać, odkręciłem korek wlewu paliwa i najpierw było długie pssssssss, a zaraz potem seria uderzeń BUM w ciągu około 2 sekund i później już cisza. Jakby coś się odkształcało w baku. Czy to może być problem ciśnieniem powietrza w baku? Co z tym mozna zrobić?
       
      2. Druga kwestia to kontrolka check. Zapaliła się po jeździe po głębokich kałużach (choć nie wiem, czy to ma związek). Błąd został zakwalifikowany jako: zbyt uboga mieszanka. Mechanik wskazał na przepustnicę. Została wyczyszczona. Silnik faktycznie zdecydowanie lepiej chodzi i ma lepszą moc. Niestety kontrolka znów zapaliła się po kilku dniach. Wiem, że trudno ocenić o co może chodzić. Może jednak są w Astrze elementy, które warto sprawdzić w pierwszej kolejności, które często sygnalizują błędy. Gdzieś czytałem, że to może być cewka. Czy to prawda?
      Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez Mystic74
      Witam
      Mam Astrę 1.4(1999r) benzyna bez gazu. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręcił ale auto nie odpaliło, po ponownym przekręceniu kluczyka juz nic nie kręci, oświetlenie jest, kontrolki się palą. Aku naładowany, świece i przewody nowe, kopułka i palec wyglądają na dobre. Czytałem że może gdześ masa zgniła (gdzie są te przewody masowe?) albo jakiś kabel zgnił.
       
      Auto stało kilka dni i akumulator się rozładował do 5V, naładowałem i ma 12.40 V
       
      Na kablach też nie odpalił.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.