Skocz do zawartości

Witam wszystkich użytkowników Brak mocy powyżej 3 tys. obr


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z franą 22dti 16v 1999 rok . Po przekroczeniu 3 tys obrotów autem szarpie i nie jedzie lekko od puszcze gaz jest ok . z odpalaniem nie mam problemu wszystko git. Byłem na diagnostyce komputerowej jest błąd regeneracja końcówki wtrysku Co dalej robić pomorzecie


czy ktoś wie gdzie znajdę czujnik wału korbowego w fronterze 2.2 dti 16v

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 6 months later...

Daj silnikowi "pooddychać", czyli wyczyść kolektor dolotowy i EGR.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez tokar2
      Witam,
      Przetarł się sztywny przewód tylny hamulcowy i po jego wymianie (PT, LT) odpowietrzyłem układ ale pedał hamulca więdnie jak odpalę silnik, tzn hamować się da ale nie jest twardy. Po przejechaniu kilkudziesięciu  metrów, czasem kilkuset, zapala się kontrolka na desce od ABS'u. Po powtórnym odpaleniu, kontrolka gaśnie by po chwili się zapalić w podobnych okolicznościach. Czujniki kół sprawdzone, jeden wymieniłem (PP) licząc że ABS zadziała, ale przynajmniej po przekręceniu stacyjki bez odpalania, kontrolka zapala się i po paru sekundach gaśnie, czyli obwody czujników kół są niepoprzerywane. 
      Moje pytanie: jaka twardość pedału hamulca po odpaleniu silnika powinna być?
      Czy możliwe jest zapowietrzenie pompy przy średniej twardości pedału hamulca, przy odpalonym silniku. Przy zgaszonym, pedał jest twardy.
      Jak odpowietrzyć pompę ABS'u podczas pracy silnika, są tam dwa odpowietrzniki.
      Wtyczki przejrzałem od dwóch zaworów na pompie ale wyglądają ok. sprawdziłem je i odzywają się po podaniu napięcia. Niestety mój "kabelek" nie ogarnia ABS'a więc co ewentualnie mogę jeszcze sprawdzić?
      Dziękuję.
    • Przez marcin599k
      Witam. Jako że nie znam ogarniętego mechanika który ogarnia eco teca chciałbym się poradzić was użytkowników. Posiadam Viki B 2.2 dti z pompą vp44 sterownikiem psg5. Walczę z brakiem mocy na kompie niby wszystko jest ok, turbo niby dmucha tak jak chce komputer, pompa daje dawke 5mg a kąt wtrysku jest taki jak podaje żądanie ecu.... Vmax jaki mam to 175/180 km/h gdzie inne vectry niby spokojnie cisną 200 i więcej. Podczas wciskania gazu nie czuć tego
      ,, kopa,, zbiera sie jakby chciał a nie mógł. A jak jest zimny to totalnie nie chce jechać. Auto nie kopci nie stuka, nie kuleje na obrotach,  chodzi równiutko i cicho a mocy brak co jest troche irytujące.... Rzeczy które wymieniłem:
      - przepływomierz nówka boscha 
      -filtry, oleje, 
      - pompa vacum
      Cięgiełko od turbo zaciąga od razu i trzyma ładnie nie ma luzów, egr mam wyłączony i jest domknięty. Ma ktoś jakiś pomysł? Auto ma 270.000 przebiegu oryginalny gdyż auto kuoione od tescia a ten ma go od nowości.  Jak ktoś zna kogoś z okolic pomorza bądź może mi pomóc to proszę o info. Pozdro :) 
    • Przez freestylee71
      Witam,mam pytanie ponieważ wszystko wskazuje na moją uszkodzoną pompę (ew czujniki na niej znajdujące się) to mam pytanie do was za co odpowiadają lub od czego są czujniki zaznaczone na zdjęciu ?? 
       

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.