Skocz do zawartości
skoty

Dziwne hałasy po wciśnięciu sprzęgła ustają

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu mam dziwne stukanie, albo jak by obcieranie (tarcie) w silniku jak jadę na każdym biegu. A jeśli wcisnę sprzęgło to hałas ustaje. Skąd może wydobywać się taki hałas?? Czy jest to skrzynia biegów czy sprzęgło??


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje , że łożysko oporowe daje znać o sobie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie to lozysko oporowe sie znajduje? Mi mechanik powiedział ze skrzynia biegów do wymiany ale jest to za granica i nie wiem czy chce mnie naciągnąć czy tak na prawdę jest


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia do wyjęcia a nie wymiany - inaczej nie wymienisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem sam co mam myśleć. Na innej stronie wyczytałem że objawem psującego się łożyska oporowego jest hałas na wciśniętym sprzęgle. A u mnie hałas jest jak jade autem na każdym biegu i po wciśnięciu sprzęgła hałas ustaje. Poza tym hałas jest na każdym biegu na 1,2,3 słychać go bardzo mocno a na 4,5 już mniej. Nie ważne czy zrobie 5km czy 50km to i tak hałas ten sam. Niestety kupiłem już skrzynie biegów za 450zł i nie wiem czy to coś pomoże skoro mówicie że to coś innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za jedną robotą wymień też łożysko, a dokładniej wysprzęglik.

Poziom oleju w skrzyni zapewne sprawdzał mechanik ?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe że to skrzynia...

 

Na odległość to możemy tylko strzelać.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt oleju w skrzyni nie sprawdzał. Rok temu miałem wymienione całe sprzęgło. A ten hałas z silnika pojawił mi się po tym jak jechałem i zblokowały się hamulce z przodu w lewym kole i zaczeło śmierdzieć spalenizną, poczułem tylko smród i pomyślałem że to nie ode mnie i pojechałem dalej, i po 20km znowu smród stanołem i całe koło było gorące a pozostałe trzy koła normalnie (a dwa miesiące temu były wymienione tarcze i klocki z przodu). Pojechłem do mechanika i nprawił mi to powiedział że coś się zblokowło ale hałas od tego czasu pozostał. Czy coś z tymi hamulcami może być przyczyn??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na bank skrzynia, zacznij od sprawdzenia poziomu oleju.... Tez tak miałam kiedyś w escorcie. Pomogło tylko dolanie oleju... było dużo za mało.

Ale nie jest powiedziane ze to pomoże :(


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez darek007
      Witam wszystkich, mam kilka pytań odnośnie mojej Corsy.
      Po pierwsze , skrzynia biegów, przełożenia są bardzo krótkie. Na 5 biegu przy prędkości 130-140 kmh silnik zaczyna wyć a obroty to ponad 4000rpm. Czy to jest już tak fabrycznie zrobione?
      Egr, kilka razy mi sie zepsuł, wiec postanowiłem go wyczyścic, była to chemia w spray do egr-ów, po tym zabiegu zapaliła mi sie kontrolka check engine. Nie dawno wymieniłem EGR na nowy,  kontrolka check engine zniknęła , niestety nie trwało to długo, po kilku dniach znowu się pojawiła. Da się coś z tym zrobić?
      Podaje dane techniczne
        Producent: General Motors Płyta: Corsa Model: Corsa C Nadwozie: 3-drzwiowy hatchback Kod nadwozia: F08 Rok modelowy: 2001 Fabryka: Eisenach, Niemcy Numer seryjny: 004396  
      Informcje o modelu: Data produkcji: 13.09.2000 Kierownica po stronie: lewej Wyprodukowano dla: Niemiec Kod silnika: Z14XE Nr silnika: 20R42192 Kod GM Drive:: XXHS Numer I rejestracji: OH -HG 499 Farba zewnętrzna: Zieleń ( Space Green ) 388 - metalik, 2 warstwy
       
      Kody wyposażenia: 80I Wykończenie wnętrza: czarne 80X Wykończenie siedzeń: czarne 80Y Wykończenie boczku drzwi: czarne A88 Aktywne zagłówki siedzeń przednich AG4 Fotel kierowcy: ręczna regulacja wysokości 2-kierunkowa AJ7 Poduszki powietrzne: kierowcy, pasażera oraz boczne AL0 Czujnik napięcia pasów i obecności dla siedzenia pasażera AM9 Tylna kanapa składana i dzielona w proporcji 60/40 AR9 Przednie fotele kubełkowe z wysuwanym siedziskiem, regulacją odcinka lędźwiowego, klasy preminum AU0 Centralny zamek zdalnie sterowany B34 Wykończenie podłogi: dywaniki B73 Zestaw wskaźników: białe tarcze B84 Boczne listwy ozdobne z tworzywa sztucznego BC1 Ornamentacja tapicerki: karbon BF8 Schowek za fotelem pasażera C60 Klimatyzacja sterowana ręcznie D66 Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie, szerokokątne, niebarwione FX1 Przełożenie końcowe przekładni głównej: 3.94 JM4 Układ hamulcowy tarczowy przód, bębnowy tył, z układem ABS K12 Układ wentylacji z filtrem przeciwpyłowym K60 Alternator: 100A L95 Silnik benzynowy 1.4 16V M24 Ręczna skrzynia biegów 5-biegowa typu F13 CR MA8 Sportowa dźwignia zmiany biegów N33 Regulowana kolumna kierownicy NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej NK4 Kierownica skórzana, sportowa NT4 Norma emisji spalin: EEC 05 NV8 Wspomaganie układu kierowniczego elektryczne, zależne od prędkości QE7 Felgi aluminiowe 6J x 15, 7 szprych płaskich QLZ Opony 185/55 R15-82 h T43 Spojler tylny T6C Wykończenie wnętrza: standardowe, wariant 1 T96 Przednie światła przeciwmgielne TN6 Akumulator: 55Ah U25 Lampka oświetleniowa bagażnika UD0 Czujnik wykrywania obecności na przednim prawym fotelu UH8 Wskaźniki: temperatura wody, obrotomierz UY8 Radio CDR 2005 UZ6 Głośniki: 6 sztuki premium VE6 Zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy W6F Wykończenie siedzeń: Super sport W7P Konwersja modelu Sport W8W Antena radiowa ze wzmacniaczem W8X Dodatkowe elementy do instalacji radia XJ2 Zawieszenie sportowe obniżone XL8 Zdalne sterowanie na częstotliwości 433MHz Z1F Prędkościomierz w km/h Z3E Emblemat: Sport  
    • Przez polaj6
      Witam wszystkich, od pewnego czasu nie daje mi spokoju pisk który towarzyszy przyspieszaniu, na postoju tego nie ma. Pasek wygląda na zdrowy, napinacz również. Jakieś pomysły co to może być?
    • Przez Vidon
      Cześć
       
      Mam problem z Corsą C 2002r. 14 16v wydaje mi się że jest to silnik o oznaczeniu 1.4 16v x14xe
       
      Problem polega na tym, że po przekręceniu stacyjki bez odpalania samochodu, cały czas słychać pompę paliwa 
       
      na odpalonym silniku świeci Check, początkowe kilometry 1,2 może 5 kilometrów (różnie) check świeci stale, po przejechaniu jakiegoś odcinka, check zaczyna migać jednostajnie, ale tylko przy dodawaniu gazu, po puszczeniu gazu check przestaje migać i świeci stale, silnik zaraz po odpaleniu na zimnym, pracując na ssaniu chodzi równo i jeździ żwawo,  po zagrzaniu tak jakby na 3 cylindry i ciężko się zbiera z niskich obrotów
       
       
       
       
       
       
       
       
      pod mini komputerem pokazało wypadanie zapłonu na 4 cylindrze
       
      zostały zamienione świece miejscami, nadal wypadanie zapłonu na 4 cylindrze
       
      została zakupiona nowa cewka listwowa zapłonowa NGK + 4 nowe świece NGK, problem nadal jest
       
      kolejne podłączenie pod komputer dokładniejszy wykazało problem z pompą paliwa
       
      pompa paliwa została wymieniona, problem nadal jest
       
      dodam że po wykasowaniu przez komputer checka, Corsa przez kilkanaście/kilkadziesiąt (15-50) kilometrów pracuje/jeździ prawidłowo, po czym chceck znów się zapala i wywala zapłon na 4 cylindrze
       
      Czy ktoś już sie spotkał z takim problemem ? Gdzie powinienem szukać dalej przyczyny ?
       
       
      jutro postaram się podmienić przekaźnik pompy paliwa z innej Corsy
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.