Skocz do zawartości
signordave

Astra H GTC - chip,gdzie podpiąć

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Na początku informuję, że przeszukałem nie tylko forum ale i google dosyć dokładnie i nadal nic nie wiem. Moje pytanie jest dosyć proste. Zakupiłem chip do mojej GTC i niestety nie podano mi dokładnej instrukcji gdzie go wpiąć. Wiem tylko że po prawej stronie jest wtyczka którą należy wypiąć i podłączyć tam chip. Tylko która? Jest dwie. Jedna bardziej na przodzie zaraz przy bloku i druga trochę z tyłu. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam.

 

ARiqtv.jpg

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jakies druciarstwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba chip z promocji skoro bez instrukcji. Jak większość z nich oszukują one pompę paliwową więc wpina się je zazwyczaj w układ CR albo na szynie albo przy pompie. Nie mam pewności czy w czujnik czy w elektrozawór. Na mój gust raczej w czujnik.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Żywcia

Prawdopodobnie to jakiś Box który wpina się w listwę wtryskową

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś podał nazwę tego boxa to można by coś więcej powiedzieć. Chyba najprościej spytać się sprzedawcy...nie żeby ci nie udzielić informacji na forum ale producent powinien najlepiej wiedzieć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Natan

A poźniej będą następne pytania>Dlaczego tak mały przyrost mocy i zbyt duże spalanie?.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej,dlaczego turbina padła albo od czego dziury w tłokach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest to box wpinany w listwę. Firma ProRacing. Kumpel ma zamontowany od kilku lat taki tylko w wersji 150 KM. Nie ma przez niego żadnych problemów. Wystarczy pamiętać o chłodzeniu turbiny. Nieco większe zadymienie jest widoczne tylko zimą. Oczywiście nie jest to chip zaprogramowany na "ile wlezie". Ze swojej 150 mógł spokojnie wykręcić na nim 200 KM, ale dla bezpieczeństwa (przebieg, ogólne zużycie samochodu - o czym mówi też producent) wycisnął 175 KM. W moim niby ma być 160 KM ze względu na to, że jest to silnik 150 KM tylko "zaślepiony", ale lepiej nie kombinować. A czy faktycznie tyle będzie miał, przekonam się po powrocie do Polski bo aktualnie jestem za granicą. Wybiorę się na hamownię i popatrzę co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jakich silnikach piszesz? Z19DTH? Co znaczy zaślepiony dla ciebie?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie liczy się moc a moment obrotowy. Przy boxach jest taka dojebka w dolnym zakresie, że można szybko zakończyć przygodę.

Wiem bo miałem chiptronika niemieckiego kiedyś a potem po rozpieprzeniu głowicy dzięki niemu już normalne modyfikacje (turbina, wtryski) i rozsądny chiptunning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kicaj,były 16V zduszone na 120PS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Jak już napisałem wcześniej jest to silnik, który niczym nie różni się od tego co ma 150 KM. Jedyna różnica to ucięcie tych 30 KM w ECU. Tego jestem akurat pewny, bo już sporo o tym czytałem na forach. Zwróciłem producentowi uwagę aby zastosowali "gładką mapę". Mam nadzieję że zrozumieli bo mają bardzo dobre opinie. Chip dotrze do mnie w niedzielę to będę kombinował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro to uciety 150 to czemu chesz go podciagac tylko do 160. nie rozumiem tego absolutnie. Skoro to to samo to tez go rób na 190 200 koni. Zreszta cie odrobine uswiadomie. 150 robi sie bezpiecnzie dla osprzetu tak na 180 koni. dalesze wykrecanie na 190 to juz niepotrzebne nadszarpniecie podzespołow ktore zapewne sie skonczy wczesniej czy pozniej niedobrze. Takie pitolenie ze zostal tym opornikiem zrobony na 175 KM to sobie kazdy moze gadac.Ja bede sie upieral ze mam zachipowanego na 200 KM swojego vaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Żywcia

Kolego jak masz ograniczoną 150 to wgrywaj program wzmocniony (ale nie uniwersalny do DTH tylko zrobiony pod dana jednostkę napędową z pomiarami przed i po) i nie kombinuj z boxami. Powiem Ci tylko że prawdziwy box kosztuje w granicach 1000 a dwukanał i więcej złotych a nie gówniane alle chipy po 300 złotych. Ja na Twoim miejscu zrobiłbym porządną mapę i cieszył się 180-190 konną maszynką z ok 400 Nm a nie jakieś badziewie za grosze. Oszczędzisz na boxie a dołożysz na remont

Ot cala prawda.

Ale może się nie znam.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez sawik
      Witam,
      Mam mały dylemat jaki preparat wybrać do profili zamkniętych w signumce. 
      Interesuje mnie tylko preparaty ktore sa cos warte a nie jak jakies bolle czy inne pierdoly K2 itp. 
      Co polecacie?
    • Przez basteeq
      Witam astra h 1.4. Mam pytanie bo chciałbym potwierdzic swoja diagnozę. Silnik na postoju zagrzewa się do 100stopni i załącza wentylator i spada do 95. Później znów 100 i wentylator. Dodam że podczas jazdy spada do około 87-90 i waha się w tych okolicach. Czy to uszkodzony termostat i zacial się w pozycji zamknietej? Już raz wymieniłem ale silnik się nie dogrzewal. 
      Dziękuję za pomoc 
    • Przez eldi
      Witam
      Potrzebuje pomocy w zlokalizowaniu wycieku ze skrzyni 


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.