Skocz do zawartości
Archanioł

Swap silnika Frontera 2.4

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki :-D halo1691@o2.pl ;-) wygląda na to że c30ne 12V 177 km wyląduje we frytce bo 200 konnego 24V skrzynia nie wytrzyma, jeszcze tylko muszę znaleźć wymiary silnika, mianowicie długość i rozmieszczenie łap ;-)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

wygląda na to że c30ne

Do tego silnika więc wysłałem - schemat jest z Omegi A do roku 93 od 94 jest trochę inny.

Jak będzie potrzebny od nowszej wersji to daj znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie ;-) jeśli jeszcze mógłbym prosić schemat od C24NE. Muszę zobaczyć co z elektryki mogę zostawić a co przełożyć ;-)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do C24NE schemat jest niemal identyczny - różni się ilością wtryskiwaczy.

Wysłałem dla porównania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co udało mi się wyczaic silniki C26NE oraz C30NE będą pasować do tej skrzyni ;-) ale teraz co z miska olejowa i smokiem... ???


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym niewiele zmienisz

bo z czego wyjmiesz ??

po montazu wyjdzie czy np wydech przeszkadza

a ten latwiej przerobic

niz szukac miski z kij wie czego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Np. ze starego silnika, chodzi o to że frytka ma przedni most napędowy tudzież miskę przystosowaną do tego, w silniku od omegi miska może opierać sie na moście...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bedziesz mial silniki i miski pod reka to sie przekonasz czy pasuje czy nie


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Np. ze starego silnika, chodzi o to że frytka ma przedni most napędowy tudzież miskę przystosowaną do tego, w silniku od omegi miska może opierać sie na moście...

Kolego jak nie pooglądasz to się nie dowiesz. Miałeś rzędową czwórkę a masz zamiar zamontować sześciocylindrowy rzędowy - bez przeróbek się nie obędzie, coś na pewno nie będzie pasować. dlatego przed zakupem warto jakoś porównać. Same łapy silnika to nie wszystko, miska z 4 do 6 raczej nie pasuje, poza tym sam słupek chyba powinien być dłuższy, to tak na szybko co mi do głowy przychodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekam na odp. Od gościa co z Omega pod swap, będę miał to przed oczami to wszystko się okaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat swap'u musi poczekać jeszcze, po rozmowie z facetem który zajmuje sie jedynie frytkami udało mi sie ustalić że wszystko jest do zrobienia, skrzynia ze silnikiem się zejdzie na łapy powinno pasować, kwestia miski... trzeba ciąć starą od C30NE a także miskę od C24NE i spawać tak żeby zmieściła sie za przednim mostem napędowym, co więcej trzeba przerobić kolektor wydechowy lub wydech tak żeby sie spasowały, wymiana wiązki przewodów + komputera... to wszystko z tych główniejszych info które udało mi sie zdobyć, mam nadzieje że ktoś to dobrze wykorzysta ;) Ja póki co kupiłem używany C24NE z przebiegiem 107 K i szykuje go do montażu w frytce, zbliża sie zima a w grudniu zostane ojcem, autko musi śmigać dlatego też zawieszam temat swap'u ale jak tylko sytuacja sie zluzuje wróce do tego tematu bo nie odpuszczę ;) Pozdrawiam wszystkich i dzięki za pomoc wszelką a także zachęcam do kontynuowania tematu bo informacji nigdy za wiele ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez CousinJoe
      Witam.
      Mam pytanie dotyczące różnic między 16 zaworowym silnikiem o pojemności 1598cm i mocy 77KW, a "uturbionym" 1.6 o mocy 136KW. Oba silniki mają górny wałek rozrządu więc nurtuje mnie pytanie czy jest możliwość przełożenia turbiny z silnika OPC do tego o mniejszej mocy.
    • Przez Belzebub
      Witam , jestem tu nowy i po przeczutaniu tematow na temat swapu czuje dalszy niedosyt informacji gdyz dopiero sie ucze mechaniki i mam sporo watpliwosci. Problem jest nastepujacy , pekla mi glowica i nie moge odszukac innej. Mysle , by przelozyc silnik na inny . Jaki silnik najlatwiej przeszczepic by wyszlo jak najtaniej? A moze remont glowicy bardziej oplacalny ? Wiem ze pasuje c20ne , c26ne , c30ne lecz przy nich miska i smok do przerobienia a silniki stare i malo do nich czesci . Silnik 2.5 v6 i 3.0 v6 , jedni pisza ze pasuje pod skrzynie r25 a inni ze nie , wiem ze te silniki graly z ar25 czyli z automatem . Gdybym wybral c20ne musialbym zmienic kompa , mocowania i osprzet ? sam slupek wystarczy ? Przepraszam za chaos ale malo pisze i dlatego , mala spojnosc , obiecuje poprawe . Z gory dzieki
      Nikt nie chce porozmawiac na ten temat i pomoc ? Wiem ze byly takie tematy , lecz chcialbym wiedziec wiecej szczegolow , zwlaszcza ze ktoś juz robil takie swapy .
    • Przez krzysiek121
      Gdzie znajduje się sterownik zapłonu w oplu fronterze 2.4 benzyna? i jeśli można jakiś schemat elektryczny...
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.