Skocz do zawartości
haz

Jaka cewka zapłonowa do astry?

Rekomendowane odpowiedzi

Na samym początku muszę powiedzieć, że jestem zupełnie zielony w tych sprawach i wybaczcie jak zadaje głupie pytanie. Szukam cewki do mojej astry (Astra 2, 1,4 16V) i mam duży problem. Raczej chciałem coś "markowego" typu Bosch, Beru, NGK itp. Ale jak dzwonie po sklepach i sprawdzam w internecie to różnice w cenie są bardzo duże. Za niby tę samą cewkę wołają od 310 do nawet 700 zł. Jak zapytałem się, któregoś ze sprzedawców skąd ta różnica, to dlatego, że te tańsze to pewnie podróbki. Polecicie jakiś tani, ale dobry sklep internetowy, który oferuje oryginalne części? Albo sklepy stacjonarne na trasie Olsztyn (woj. warm.-maz.)- Mława. Poza tym albo mi się wydaje albo cewki różnych firm trochę inaczej wyglądają i czy na pewno będą pasować do astry? Chciałbym kupić dobrą cewkę do 300-400 zł. Czy muszę jednak więcej dołożyć?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez łubudubu
      Witajcie, przepraszam, jeśli piszę w niewłaściwym miejscu, ale może ktoś będzie zorientowany w temacie - jak dostać się do zaworu EGR w Astrze F z 1997 roku? Silnik 1.6 Ecotec. Czy muszę zdemontować pół silnika, żeby go wyczyścić/wymienić?
      Pozdrawiam wszystkich.
    • Przez Av3nida
      witam ponownie;/
      i przepraszam, że zawracam wam głowę problemami...