Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

szukałem w wielu miejscach jednak nie znalazłem odpowiedzi na ten specyficzny problem.
Mianowicie, po opadach deszczu mam problem z lewymi kierunkami, gdyż po prostu nie migają lub migają rzadko - nieregularnie.

 

Po kilku dniach bez opadów wszystko wraca do normy i działa jak powinno.

 

Moje wnioski krążą wokół zwarcia, ale nie wiem w którym miejscu, gdyż jestem kompletnym laikiem i nie wiem co gdzie się znajduje.

 

Proszę Was o pomoc, porady i inne sugestie, bo wiem że jesteście zajebistymi fachowcami i możecie mi w tym problemie pomóc.

 

Z góry dzięki za każdą dobrą wskazówkę i pozdrawiam!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez MWloch
      Witam serdecznie.
      Model auta: Opel Meriva II 1.4 Turbo ECOTEC 120KM 88kW, rocznik 2010.
      Mój problem jest następujący: podczas pracy silnika słychać niemalże identyczne odgłosy jak na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=n6qn4lGKH48&feature=youtu.be
      Mechanik był mocno zdziwiony skąd dociera ten odgłos. Po krótkiej diagnozie stwierdził, że odgłos dobiega z okolicy kompresora klimatyzacji. Samochód pozostał w warsztacie w celu głębszej analizy.
      Czy ktoś z Was miał podobny przypadek?
      Z góry dziękuję,
      Michał.
       
       
    • Przez klusi1990
      Witam serdecznie wszystkich. Mam problem z Merivą należącą do mojej mamy. Zanim udam się do mechanika to chciałem zasięgnąć opinii ponieważ pojawił się niepokojący objaw. Otóż kilka dni temu zauważyłem, że w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego pojawiła się dziwna maź, podobna do pianki. Korek jest czysty co widać na zdjęciach. Natomiast pod korkiem wlewu oleju wygląda to nieco gorzej bo korek jest zabrudzony mazią podobną do gliny zmieszanej z wodą.
      Czy jest to diagnoza której najbardziej się obawiam czyli uszczelka pod głowicą? Czy może jest jeszcze jakaś bardziej optymistyczna wersja? Dodam, że auto pali na dotyk, równo pracuje, nie kopci.
      Z góry dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam


    • Przez gadgetPDZ
      Cześć,
      chciałbym wyczyścić, a w ostateczności zaślepić EGR w Merivie A 1.7CDTI (2004). Przeszukałem google i niestety większość informacji i instrukcji  o położeniu EGR jest do silników benzynowych. Powiedzcie proszę, gdzie znajduje się EGR w tym modelu? Czy demontaż jest prosty? Czy po zaślepieniu komputer zacznie wyrzucać check engine? Dodatkowo trafiłem na kilka informacji o tym, że wyciągając EGR należy spuścić płyn z chłodnicy. Czy to prawda? Proszę o pomoc
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.