Skocz do zawartości
limak01

Corsa b , brak napięcia w przekaźniku nie odpala

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie , mam ogromny problem .. jutro do pracy mam iść a moja corsa padła. Zaczne od tego ze jest to corsa b 1,4 benzyna PROBLEM tkwi w tym że samochód kręci ale nie pali . Pompa działa , przekaźnik działa lecz w kostce przekaźnika nie ma napięcia w 85 pinie , mierzyłem na włączony zapłonie oraz rozruchu .. możliwe jest to że padł komputer ? Ten cały kabel z pinu 85 wydaje mi się że jest podłączony do komputera . Proszę o rady , dziękuje ! ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Na pinie 85 ma być masa ze sterownika Jeżeli jej nie ma to na 99% "umarł" sterownik w Oplu standard Możesz spróbować tak Przewód z końcówkami męskimi( płaskie zarabiasz po obu stronach przewodu) Łączysz w kostce przekażnika piny 86 i 87 i zapalaj jak zapali to sterownik Problem taki że pompa pracuje cały czas i może wysmażyć Ci kostkę stacyjki choć znam ludzi którzy tak j jeżdzą latami

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba sterownik padł. czyli nie opłaca się chyba tego robić bo koszt przewyższy wartość samochodu ? bo czytałem że to nie takie proste ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Już Ci odpowiadam Koszt naprawy to od 300zł do 600zł Mogę jak chcesz dać namiary masz rok gwarancji Nie musisz nic zmieniac ani robic nic z immo itp Dajesz swój sterownik i potem montaż i heja Czas naprawy to około tygodnia bo musisz go wysłac Tak sprawa wygląda

Pozdrawiam

Edytowane przez sawo29

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wrociłem od elektryka , okazało sie że było mnóstwo błędów w komputerze i zablokował pompe .. wystarczyło wykasować błędy i auto dalej działa. Elektryk powiedział mi , że na 99% sterownik jest uszkodzony bo to nie możliwe żeby tyle błędów od tak sie pojawiło. Myśle , że samo odłączenie klem następnym razem pomoże. Tak więc dziękuje za pomoc !

Pozdrawiam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez kopytko1
      Dzień dobry , mam pytanie do Was Znawców Opla,  a mianowicie :
       Teść posiada opla merive 1,7 cdti oznaczenie Z17dth 2007r. bez DPF,  po krótkiej  wycieczce i zgaszeniu silnika , już nie odpalił.  Auto przyholowane i  tak , świeci kontrolka immo ( auto z kluczykiem ) i kontrolka  awarii silnika . Samochód "kręci rozrusznikiem " ale nie odpala . Nie słychać też charaktrystycznej pompki paliwa po przekręceniu kluczyka. Mam opcoma ale nie łączy się z immo i ECU  z body się łączy  z abs i wspomaganiem też . Interfejs sprawdzony na innej merivie łączy się  bez problemu  z ECU . Bezpieczniki sprawdzone .  Napięcie na ECU jest , na przepływce też , na zasilaniu pętli immo przy stacyjce  też jest . Kluczyk sprawdzony  daje sygnał . W związku z tym mam pytanie o ewentualny schemat ponieważ  wiem ,że w oplach jest dość dużo powiązane ze sobą. Pin mam .
      PS. Dodam jeszcze ,że  podejżewałem ECU  i zakupiłem takie za 30 zł . aby sprawdzić czy fejs będzie się łączył - Nie łączy się ...
    • Przez Dostojewski
      Witam wszystkich,
      poszukiwałem podobnego tematu na forum, jednak nie znalazłem oczekiwanych informacji.
      Wiem że problem odpalania i pracy na rozgrzanym silniku pojawiał się wielokrotnie, ale jak nadmieniłem nie znajduję w istniejących tematach odpowiedzi.

      Od kilku dni mam następujący problem:
      Po wejściu wg. wskazań na tablicy, na temperaturę roboczą 85-90 stopni, silnik potrafi zgasnąć - zupełne odcięcie - choć nie jest to regułą. Po wyłączeniu/zgaśnięciu nie można już odpalić silnika. Rozrusznik kręci, ale nie odpala - odpalanie awaryjne z LPG też nie przynosi rezultatu. Trzeba odczekać ok 1-1.5 godziny i wtedy udaje się auto odpalić. Nie gwarantuje to jednak pracy silnika. Po dodaniu gazu silnik się dławi i gaśnie, po czym znów trzeba odczekać ok 15-20 minut, żeby móc auto odpalić. I tak kilka razy, aż za którymś razem auto zaskoczy i można kontynuować jazdę. Kolejną obserwacją jest fakt, że w czasie jazdy wskazywana temperatura silnika to ok 80-85C a po zgaszeniu potrafi od razu wzrosnąć o 5-10 C.
      Astra G, kombi 1.6 16V Z16XEP
      Proszę o podpowiedź co sprawdzić w pierwszej kolejności, by nie błądzić po omacku.
    • Przez Mystic74
      Witam
      Mam Astrę 1.4(1999r) benzyna bez gazu. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręcił ale auto nie odpaliło, po ponownym przekręceniu kluczyka juz nic nie kręci, oświetlenie jest, kontrolki się palą. Aku naładowany, świece i przewody nowe, kopułka i palec wyglądają na dobre. Czytałem że może gdześ masa zgniła (gdzie są te przewody masowe?) albo jakiś kabel zgnił.
       
      Auto stało kilka dni i akumulator się rozładował do 5V, naładowałem i ma 12.40 V
       
      Na kablach też nie odpalił.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.