Jump to content

Recommended Posts

Kilka kropek na podłodze w garażu. Po południu sprawdziłem i okzało się że coś delikatnie cieknie spod gum długich drążkow wchodzących do przekładni. Pytanie czy przekładnia się "kończy". Zaznaczę że niedawno wymieniałem ten drążek; czy partactwo mechanika przy montażu(czy mógł coś uszkodzić). Czy na razie dolewać płyn i jeździć,; dodam że układ kierowniczy chodzi jak nówka; nic złego się nie dzieje.

Proszę o porady

Antara ma na liczniku 161 tys

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antara ma właśnie w tym słaby punkt. Cieknąca przekładnia. Nie da się spaprać uszczelnień przy wymianie drążków, bo nawet nie dotyka się uszczelnienia. Zbieg okoliczności z tym wyciekiem.

Można popytać o zestaw regeneracyjny do maglownicy i zlecić wymianę uszczelnień. Ja bym właśnie tak zrobił, szkoda, żeby się rozciekło bardziej, a samo się na pewno nie naprawi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antara ma właśnie w tym słaby punkt. Cieknąca przekładnia. Nie da się spaprać uszczelnień przy wymianie drążków, bo nawet nie dotyka się uszczelnienia. Zbieg okoliczności z tym wyciekiem.

Można popytać o zestaw regeneracyjny do maglownicy i zlecić wymianę uszczelnień. Ja bym właśnie tak zrobił, szkoda, żeby się rozciekło bardziej, a samo się na pewno nie naprawi.

Wielkie dzięki za odpowiedź

Jaki to w przybliżeniu koszt :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam tylko koszt nowej maglownicy.

Dzwoń i pytaj po sklepach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam jestem po regeneracji maglownicy ogólny koszt 900 zł. Też zaczynała mi się pocić choć wycieków opisanych wyżej nie było. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam jestem po regeneracji maglownicy ogólny koszt 900 zł. Też zaczynała mi się pocić choć wycieków opisanych wyżej nie było. Pozdrawiam

Dzięki za odpowiedź i pytanie czy jest sens regenerować skoro nowa w oryginale z czujnikiem to koszt 1200zł+przekladka 140zł? 2lata gwarancji

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja otrzymałem gwarancji 12 m-cy, choć przyznam się, że nawet nie interesowałem się ceną nowej z uwagi na założenie (jak widać nie potrzenie) wyższych kosztów. Chociaż jak widzę tragedii wielkiej nie ma. Wybór należy do Ciebie kolego. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam jestem po regeneracji maglownicy ogólny koszt 900 zł. Też zaczynała mi się pocić choć wycieków opisanych wyżej nie było. Pozdrawiam

Witam

Zrobiłem jak kolega; maglownica już po regeneracji; chodzi ok bez żadnych odgłosów, stuków, pocenia, ale ... chodzi dość ciężko. Czy u kolegi też był podobny objaw. Czy to minie po jakimś czasie?

Dzięki za odpowiedź

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem u siebie krople płynu hydraulicznego pod autem, pojawiło się to kilka dni po wymianie końcówki drążka kierowniczego, wiem że nie powinno mieć do znaczenia, ale może coś tam jest inaczej niż w innym aucie? Szukam wycieku, dam znać jak znajdę, Jeśli macie jakieś rady do śmiało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.