Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka kropek na podłodze w garażu. Po południu sprawdziłem i okzało się że coś delikatnie cieknie spod gum długich drążkow wchodzących do przekładni. Pytanie czy przekładnia się "kończy". Zaznaczę że niedawno wymieniałem ten drążek; czy partactwo mechanika przy montażu(czy mógł coś uszkodzić). Czy na razie dolewać płyn i jeździć,; dodam że układ kierowniczy chodzi jak nówka; nic złego się nie dzieje.

Proszę o porady

Antara ma na liczniku 161 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Antara ma właśnie w tym słaby punkt. Cieknąca przekładnia. Nie da się spaprać uszczelnień przy wymianie drążków, bo nawet nie dotyka się uszczelnienia. Zbieg okoliczności z tym wyciekiem.

Można popytać o zestaw regeneracyjny do maglownicy i zlecić wymianę uszczelnień. Ja bym właśnie tak zrobił, szkoda, żeby się rozciekło bardziej, a samo się na pewno nie naprawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Antara ma właśnie w tym słaby punkt. Cieknąca przekładnia. Nie da się spaprać uszczelnień przy wymianie drążków, bo nawet nie dotyka się uszczelnienia. Zbieg okoliczności z tym wyciekiem.

Można popytać o zestaw regeneracyjny do maglownicy i zlecić wymianę uszczelnień. Ja bym właśnie tak zrobił, szkoda, żeby się rozciekło bardziej, a samo się na pewno nie naprawi.

Wielkie dzięki za odpowiedź

Jaki to w przybliżeniu koszt :eek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam tylko koszt nowej maglownicy.

Dzwoń i pytaj po sklepach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem po regeneracji maglownicy ogólny koszt 900 zł. Też zaczynała mi się pocić choć wycieków opisanych wyżej nie było. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem po regeneracji maglownicy ogólny koszt 900 zł. Też zaczynała mi się pocić choć wycieków opisanych wyżej nie było. Pozdrawiam

Dzięki za odpowiedź i pytanie czy jest sens regenerować skoro nowa w oryginale z czujnikiem to koszt 1200zł+przekladka 140zł? 2lata gwarancji

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja otrzymałem gwarancji 12 m-cy, choć przyznam się, że nawet nie interesowałem się ceną nowej z uwagi na założenie (jak widać nie potrzenie) wyższych kosztów. Chociaż jak widzę tragedii wielkiej nie ma. Wybór należy do Ciebie kolego. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem po regeneracji maglownicy ogólny koszt 900 zł. Też zaczynała mi się pocić choć wycieków opisanych wyżej nie było. Pozdrawiam

Witam

Zrobiłem jak kolega; maglownica już po regeneracji; chodzi ok bez żadnych odgłosów, stuków, pocenia, ale ... chodzi dość ciężko. Czy u kolegi też był podobny objaw. Czy to minie po jakimś czasie?

Dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem u siebie krople płynu hydraulicznego pod autem, pojawiło się to kilka dni po wymianie końcówki drążka kierowniczego, wiem że nie powinno mieć do znaczenia, ale może coś tam jest inaczej niż w innym aucie? Szukam wycieku, dam znać jak znajdę, Jeśli macie jakieś rady do śmiało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marta7771
      Dobry dzień,
       
      Jest bieda, przy wymianie oleju wyszła taka usterka, że ze skrzyni na łączeniu sączy się delikatnie olej, podejrzewam, że nie jest to wielki wyciek, bo ze dwa miesiące latałam bez osłony silnika i nakapane nigdzie nie było jak auto stało po kilka godzin na kostce, ale jednak sączy się nie wiadomo od kiedy, dużo roboty, żeby skrzynie wyciągać i robić, pomyślałam, że dla wszelkiego dobrze by było wymienić olej w skrzyni, tylko zastanawiam się jaki wlać, kolega polecał mi ATF mobila, ale to do automatów i tak nie do końca mi tutaj pasuje, myślałam żeby zalać półsyntetyk na przykład GMa, ale skoro tam pociekuje sobie to może lepiej przyinwestować w motula 80w90 np. co myślicie?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.