Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie potrafię zlokalizować czujnika TCV, znajduje się gdzieś pod pompą wtryskową i często cieknie powodując szereg problemów, szperałem po forach i znalazłem co nie co na ten temat, jednak zdjęcia są tam już nie aktywne... Czy do zlokalizowania muszę odkręcać sterownik pompy i jego mocowanie czy da się to dojrzeć jakoś, widzę tylko kable pod sterownikiem, taka większa wtyczka ale to będzie raczej do sterownika okablowanie :-\

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie czujnik TCV tylko zawór SCV. Jest za pompą wtryskową, blisko pokrywy rozrządu, trochę pod kolektorem ssący. 3 śrubki na imbus 4 o ile pamiętam.

 

pompa-wtryskowa-teamec.jpg

 

Widać go wyraźnie, i widać 2 śrubki. Trzecia jest od wewnętrznej strony zaworu. Widać też wtyczkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze myślę ?

 

975a581a9498b1d7.jpg

 

czy raczej zdjęcie nr. 2 ?

 

6231a5648bdf1451.jpg

Edytowane przez onlinemaster

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śrubki dobrze. Zawór źle. Pokazałeś dupkę pompy a nie zawór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śrubki dobrze. Zawór źle. Pokazałeś dupkę pompy a nie zawór.

 

Czyli tak:

 

 

9c2ce5ddda953ed0.jpg

 

 

a trzecią śrubkę zasłania sam zawór

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ano.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko pytanie jest o silnik Y17DT nie Z17.A tak wygląda:http://allegro.pl/zawor-kata-wtrysku-tcv-pompy-paliwowa-1-7cdti-i4822172928.html

 

Trochę rozkręcania jest i dobry imbus musisz mieć do tego i zwinne palce bo do jednej śrubki dojście nie jest za wesołe.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak tak, pytam o Y17DT, a czy po wymianie tego czujnika trza coś regulować, bo gdzieś wyczytałem że trzeba pompę ale wydaje mi się to zbędne

Edytowane przez onlinemaster

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba nic regulować.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Duo
      Cześć,
      Mam problem ze swoją Astrą G 1.7 DTI przy prędkości około 120 km/h potrafi zapalić się check. Nie zawsze, ale jak już jadę na piątce w trasie to zapali się po jakimś czasie. Błędy jakie mi ostatnio pokazało to P0400-5, a raz i P1125-3.
      Ostatnio podczas gwałtownego przyśpieszania auto zaczęło dodatkowo się przycinać tak jakby na chwilę brakowało mu paliwa. Czy moglibyście zerknąć w logi? W wierszu 3241 jest moment kiedy zapala się check.
      nowe.xlsx
    • Przez nowy1982
      Witam.
      Zwracam się z prośbą o pomoc w ustaleniu przyczyny błędu p100. podczas jazdy do pracy po nocy postoju nie ma problemu z błędem  p100. po dojechali do pracy i postoju okazuje się że podczas uruchomienia wyskakuje błąd p100. dodam że nie jest ważne czy jadę od rana 100 czy 200km ciągiem bez gaszenia nie ma problemu dopiero po wylaczeniu i kolejnym odpaleniu wyskakuje błąd. proszę o pomoc .astra g 1.7 dti 2001r
    • Przez mich10892
      Witam,
       
      Od jakiegoś czasu mam problem z Merivą 1.7 DTI, zaczęła spalać więcej ropy, sprawdziłem wszystkie przewody paliwowe, nie ma wycieków.
      Po przeczytaniu kilku tematów z forum chciałbym sprawdzić czy przyczyną nie jest przepływomierz, niestety nigdzie nie mogę znaleźć jakie wartości powinien pokazywać w OPCOMie, i jak dokładnie go sprawdzić.
      W tej chwili na biegu jałowym pokazuję około 37 kg/h.
      Dodatkowo chciałem sprawdzić czy po odłączeniu przepływomierza zmieni się coś z dynamiką silnika, po odłączeniu silnik słabiej wchodził na obroty, ale nie zapaliła się kontrolka oznaczająca błędy "samochód z kluczykiem", a chyba powinna się zapalić ?
       
      Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.