Skocz do zawartości

hamulec ręczny przymarza


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bobeusz2011

Hej

 

Mam u siebie - 10 i ręczny nie chce puścić. Dźwignia hamulca chodzi bez żadnych oporów góra - dół, a ręczny trzyma. Jak już ręczny puści to oczywiście ją wymienię, ale co zrobić, żeby puścił ? Auto pod gołym niebem. :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

 

 

Mam u siebie - 10 i ręczny nie chce puścić. Dźwignia hamulca chodzi bez żadnych oporów góra - dół, a ręczny trzyma. Jak już ręczny puści to oczywiście ją wymienię, ale co zrobić, żeby puścił ? Auto pod gołym niebem. :-(
Musisz Kolego wstawić auto na kilka godzin do ciepłego miejsca(ja tak zrobiłem)i mi ręczny ''puścił''.Teraz po prostu staram się go nie używać. Merivy niestety mają taką wadę z tymi ręcznymi-linki od sprężyn i zacisków są skierowane w dół pod belką co powoduje zbieranie się wody w pancerzu linki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bobeusz2011

Musisz Kolego wstawić auto na kilka godzin do ciepłego miejsca(ja tak zrobiłem)i mi ręczny ''puścił''.Teraz po prostu staram się go nie używać. Merivy niestety mają taką wadę z tymi ręcznymi-linki od sprężyn i zacisków są skierowane w dół pod belką co powoduje zbieranie się wody w pancerzu linki.

Kurcze, czyli bez lawety się nie obejdzie, bo auto ani drgnie. :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamiast zamawiac lawete to wolałbym uciac i zamiast placic za lawete kupic nowa linke.Jak zamarza to i tak zazwyczaj do wymiany.

Spróbuj podniesc kolo.,ruszajac("łamiac") linką, druga osoba niech ciągnie od zacisku liniki od kola lub próbuje rozpiąć.

 

Miesiąc temu miałem to samo i wymieniłem na zamiennik linex

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linki to jedno ale zaciski to drugie. JElsi zaciski nie byly ruszane to tez nie ma co oczekiwac ze beda smgac wiecznie. Mozna w lato soebie taei zaciski przeserwisowac. Dzwignie rozruszac i nasmarowac. Nas u kozła uczono by smarowac takie elementy ja ta dzwignia smarem podczas przegladu corocznego tak jak wszelkie gwinty na podwoziu. Linke tez trzeba zdrowo nasmarowac mimo ze nowa jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwie szkoły zaciągać i nie zaciągać. Ja osobiście uważam, że stałe zaciąganie hamulca ręcznego sprzyja utrzymaniu właściwej kondycji linki i szczęk. Innej pracy ten mechanizm przecież nie ma. Najgorsze co może być to nie używać długo ręcznego i w zimie przy mrozach zaciągnąć...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności