Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez dianusia321
      Witam, mam problem z moją omegą bfl 2.0 v16 w automacie, rocznik 2000. Otóż od jakiegos czasu ma problem ze skrzynią biegów, podczas ruszania nie ma mocy, jakby chcial jechac, ale nie mogl, musze wcisnac duzo bardziej gaz niz zwykle. Jak juz jedzie kawalek i sie rozpedza (jak jade na D) to jakby skrzynia nie chciala przelaczyc na drugi bieg, czasem ma problem z przelaczeniem dopiero na wyzszym biegu. Jak wlasnie nie chce przelaczyc objawia sie to tak: przy 3/4 tys obrotow nagle zaczyna wywalac wskazowke obrotow az do 5 tys. Z takim pustym dzwiekiem(nie wiem jak to nazwac - ale podczas tego samochod nie przyspiesza, nie reaguje na mocniejsze wcisniecie gazu) podczas tej sytuacji czesto zapala sie ikonka ze niby reczny jest zaciagniety i samochod zwalnia pomimo wcisniecia pedalu i ikona ABS rzadko, ale jednak sie pojawia.(podczas gdy tak sie stanie to musze zatrzymac samochod calkiem, zgasic silnik i odpalic ponownie bo inaczej nie da sie dalej jechac-czuc jak zwalnia po zdjeciu nogi z gazu pomimo braku wcisniecia hamulca). Bylam na OBD, pokazaly sie bledy, niektore udalo sie skasowac, ale procz nich wyskoczyl ABS prawy tyl, czujnik predkosci wyjsciowej automatycznej skrzyni biegow i immobilisera. Wymieniony zostal ten czujnik predkosci wyjsciowej. Po kontrolnej jezdzie i skasowaniu bledow, pojawily sie one na nowo. Samochod jak jezdzil to tak jezdzi praktycznie. Prosze o jakies rady co to moze byc ze tak sie dzieje.
    • Przez klonek
      Dopadł mnie problem z nie odbijaniem pedału sprzęgła. Wymieniona sprężyna ta przy pedale, stara miała ściśnietę zwoje praktycznie nie pracowała. Nie pomogło. 
      Wymieniona pompka sprzęgła na nową TRW, układ odpowietrzony w taki sposób:  po zamontowaniu nowej pompki szwagier pompowal pedałem sprzęgla i ze zbiorniczka pobierało płyn na bieżąco uzupełniany jak zaczął lecieć przez odpowietrznik to go zakręciłem. Powtórzyliśmy to kilka razy, pompowanie trzy razy wciśnięcie pedału i odkręcenie odpowietrznika zleciało trochę płynu bez powietrza, pedał zostawał w podłodze podciagniecie ręką i tak kilka razy. 
      Biegi wchodzą płynnie nie zgrzyta nie blokuje. Płynu nie ubywa cały układ na wszystkich łączeniach przewodów suchy, na łączęniu skrzyni z silnikiem też sucho. 
      A pomimo tego pedał potrafi nie odbić. 
      Nie dzieje się to też za każdym wciśnięcie pedału a raz na kilka czasem kilkanaście wciśnięć sprzęgła.
      Chodzi mi po głowie myśl że jest ciągle zapowietrzone może coś robię źle ❓❓
    • Przez robkon25
      Witam,
      Od początku posiadania Merivy mam problem z ruszaniem z pierwszego biegu, jak również do tyłu.
      Przy każdej próbie równoczesnego puszczania sprzęgła i dodawanie gazu samochodem szarpie i wykonuję " żabie skoki". A więc żeby ruszyć najpierwe muszę dać dużo gazu i powoli udaje się ruszyć. Taka sama sytuacja jest z jazdą na biegu wstecznym. Po za tym na postoju kiedy wcisnę i puszcze sprzęgło obroty podchodzą do góry i opadają.
      Przy wrzucaniu wstecznego biegu raz na jakiś czas rozlega się zgrzyt.
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.